• امروز : 6 تیر 1403
logo

نقد و بررسی فیلم از ربات سخنگو بپرس! (ask the StoryBots )

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

2167 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

مجموعه «از ربات سخنگو بپرس» سریال انیمیشنی آموزنده و موزیکال است که در هر قسمت از آن به سوالاتی که ذهن کودکان را مشغول کرده است، پاسخ می‌دهد. وظیفه پاسخگویی به سوالات کودکان برعهده ربات‌ها است که این کار را با ماجراجویی و به روش قصه‌گویی انجام می‌دهند. این اثر سرشار از پیام مثبت و آموزش مباحث علمی به زبانی کودکانه و آسان است و تماشای آن به کودکان بالای 6 سال توصیه می‌شود.

ژانر : کمدی موزیکال

سال 2016 3 فصل 22 قسمتی میانگین 25 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟

موضوع و تم کلی داستان مجموعه «از ربات سخنگو بپرس» کودکانه و آموزشی است اما نکته قابل توجه این است که مباحث و سوالاتی که در این انیمیشن بیان می‌شود مناسب و قابل فهم برای کودکان و رده سنی 6 سال به بالا است و ممکن است خردسالان کمتر از 6 سال نتوانند به خوبی با روند داستان و دریافت پیام‌های مثبت انیمیشن همراهی کنند.

نقش ما چیست؟

 به احتمال زیاد کودکان بعد از تماشای هر قسمت از انیمیشن نسبت به موضوع و سوالاتی که در آن قسمت مطرح شده است کنجکاوتر می‌شوند و دوست دارند که بیشتر درباره آن موضوع بدانند. پس چه بهتر که شما والدین هم در حین تماشا انیمیشن و بعد از آن با فرزندتان درباره موضوع آن قسمت گفتگو کنید و مطالعه و یادگیری بیشتر درباره آن را از طریق تماشای مستند متناسب با سن کودکان، تماشای عکس، مطالعه کتاب و یا مشاهده و تماشا به صورت میدانی و گردش‌های علمی فرآیند آموزش را ادامه دهید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

بو، بوپ، بیپ، بنگ و بینگ: ربات‌های قصه‌گو که در هر قسمت به دنبال پاسخ سوالات بچه‌ها هستند.

داستان اثر:

تیم 341B همیشه آماده است تا به سوالات کودکان پاسخ بدهد. این تیم از پنج ربات سخنگو به نام‌های بو، بوپ، بیپ، بنگ و بینگ تشکیل شده است که هر پنج نفر، ربات‌هایی ماجراجو و کنجکاو هستند و در هر قسمت از مجموعه برای پیدا کردن پاسخ سوالات کودکان دست به اکتشاف و ماجراجویی می‌زنند.

جزئیات اثر

کارگردان: گرگ اسپیریدلیس / Gregg Spiridellis نویسنده: ایوان اسپیریدلیس / Evan Spiridellis صدا پیشه: فرد تاتاسیور / Fred Tatasciore ، ارین فیتزجرالد / Erin Fitzgerald ، گرگ اسپیریدلیس / Gregg Spiridellis کشور سازنده: آمریکا شرکت سازنده: نتفلیکس / Netflix مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد از ربات سخنگو بپرس!

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!