• امروز : 11 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن اتومبیل رانان شگفت انگیز (Hot Weels Let`s Race)

در حال ارزیابی
author-img

توسط : یاسمن گودرزی ارزیاب کدومو

2 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

7890 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

انیمیشن سریالی اتومبیل‌سواران شگفت‌انگیز، داستان چند نوجوان را روایت می‌کند که در یک مسابقه‌ی ماشین‌سواری شرکت می‌کنند. این مسابقه‌ یک مسابقه‌ی معمولی نیست و شرکت‌کنندگان باید به رعایت قوانین اخلاقی پایبند باشند تا بتوانند کاپ‌های زیادی برای خود جمع کنند. این محصول می‌تواند شیوه‌ی یک رقابت سالم و دوستانه را به کودکان بیاموزد. تاکنون 5 قسمت از این سریال منتشر شده‌است.

ژانر : ماجراجویی

سال 2024 قسمت های 24 دقیقه ای جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟ این محصول پیام‌های مثبت واضح و روشنی دارد. پیام‌ها از زبان شخصیت‌ها، بدون پیچیدگی صریحا بیان می‌شوند و در پایان هر قسمت مخاطب درباره‌ی یک رقابت سالم و دوستانه نکات مهمی می‌آموزد. خشونت و ترس این اثر شدت پایینی دارد و تنها در سکانس‌های کوتاهی به شکل فانتزی نمایش داده می‌شود. شرکت کنندگان در مسابقه دختران و پسران نوجوانی هستند که با یکدیگر ارتباطی دوستانه دارند اما رفتار یا صحبت‌های عاشقانه‌ای بین آن‌ها رخ نمی‌دهد. نمایش ماشین‌های زیبا، رانندگی‌های جذاب و حرفه‌ای ممکن است میل به رانندگی در سنین پایین را در فرزند شما ایجاد کند. نقش ما چیست؟ از فرزند خود بپرسید: چرا کوپ با اینکه در راند اول مسابقه برنده نشد، باز هم جایزه گرفت؟ هریک از شخصیت‌های این انیمیشن چه ویژگی منفی یا مثبتی دارند؟ هدف خانم دش از برگزاری این مسابقات چیست؟ سعی کنید فرزند خود را نسبت به خطر رانندگی در سنین پایین و بدون آموزش دقیق و حرفه‌ای متوجه سازید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

کوپ: یک پسر نوجوان است که سعی دارد با بقیه‌ی رقیبانش مسابقه دهد و برنده‌ی جام شود. او در حین این رقابت‌ها چیزهای مهمی یاد می‌گیرد.

اکسل: یکی از رقبای کوپ است. او گاهی در حق کوپ و بقیه بدجنسی می‌کند اما در نهایت متوجه اشتباهاتش می‌شود.

دش ویلر: خانم جوانی است که مسابقات را برگزار می‌کند. او در حین کار، بچه‌ها را راهنمایی می‌کند.

داستان اثر:

خانم دش ویلر یک مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی برگزار کرده است. چند نوجوان دختر و پسر در این مسابقه شرکت می‌کنند و قرار است هرروز با یک چالش جدید مسابقه را پیش ببزند. آن‌ها قرار نیست فقط مسابقه بدهند بلکه قرار است در حین این کار، درس‌های مهمی نیز بیاموزند. مثلا در قسمت اول یک لاستیک در شهر گم می‌شود و خرابی‌های زیادی به بار می‌آورد. بچه‌ها ماموریت دارند که آن لاستیک را پیدا کنند و شهر را نجات دهند. در قسمت دوم، کوپ و اکسل به عنوان دو رقیب مجبور می‌شوند برای رسیدن به اهدافشان با یکدیگر متحد شوند و به هم کمک کنند. در قسمت سوم، اتومبیل‌رانان با کمک هم یکی از اشرار شهر را از بین می‌برند.

جزئیات اثر

کارگردان: موتو ساکاکی بارا / Moto Sakakibara نویسنده: رابرت دیوید / Robert David تهیه‌کننده:دیانا ای کریا / مایک رابرتس / Diana A Crea / Mike Roberts بازیگران:جاکاری فریزر / اماری مک کوی / گریفن کمپ بل / Jakari Fraser / Amari McCoy / Griffen Campbell کشور سازنده:ایالات متحده آمریکا شرکت سازنده:نتفلیکس مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اتومبیل رانان شگفت انگیز

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!