• امروز : 23 شهریور 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن ابر هیولاها و ستاره آرزوها (Super Monsters and the Wish Star)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 هفته پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

4637 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

داستان این قسمت از مجموعه ابر هیولاها، ماجرای برپایی مهمانی و جشن کریسمس در مهد ابر هیولاها است. بچه‌ها از طرف سانتا (بابا نوئل) ستاره آرزو هدیه می‌گیرند و آن را بر روی درخت کریسمس قرار می‌دهند. مهمانی کریسمس برگزار می‌شود و هر کدام از خانواده ابر هیولاها نیز مراسمی در شب کریسمس دارند که باید برگزار کنند. گلورب که دوست دارد هیچ مهمانی را از دست ندهد، از ستاره آرزو درخواست می‌کند تا همزمان در تمام مهمانی‌ها حضور داشته باشد.

ژانر : خانوادگی فانتزی

سال 2018 27 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 4 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟ این انیمیشن اثری سالم و دلنشین برای خردسالان و کودکان است. فضای انیمیشن فانتزی و موزیکال است و پیام مثبت کار گروهی و همدلی را برای کودکان به نمایش می‌گذارد.

نقش ما چیست؟

انیمیشن ژانر فانتزی دارد و لازم است شما درباره موضوع جادو و قدرتی که ستاره آرزو دارد با فرزندتان صحبت کنید. کودکان در این سن هر آنچه می‌بینند را باور می‌کنند و درکی از دنیای واقعی ندارد. در این اثر اینطور نمایش داده می‌شود که هر کدام از ابر هیولاها قدرت خارق‌العاده دارند و به واسطه آن توانایی انجام کاری را دارند. همچنین ستاره آرزو نیز دارای جادویی است که می‌تواند هر آرزویی را برآورده کند. شما والدین عزیز لازم است درباره فانتزی و خیالی بودن این اثر با کودکان گفتگو کنید و به او بگویید که برای انجام کارها و برآورده کردن آرزوهایمان لازم نیست قدرت یا جادوی خاصی داشته باشیم بلکه باید با تلاش و کمک همدیگر آن را انجام دهیم.

داستان اثر

شخصیت‌ها: ابر هیولاها: بچه‌هایی که هر کدام یک قدرت خارق‌العاده دارند و از غروب آفتاب تا طلوع آفتاب تبدیل به ابر هیولاهای کوچک می‌شوند. ایگور: مدیر مهد ابر هیولاها که دوستی دیرینه با سانتا (بابانوئل) دارد. گلورب: سنجاب کوچولوی ایگور که در شب کریسمس تبدیل به دوازده گلورب می‌شود.

داستان اثر: جشن روز کریسمس نزدیک است و ابر هیولاها با کمک ایگور و مربی‌شان مشغول تزئین مهد هستند. هر کدام از بچه‌ها با ذوق و سلیقه‌ای که دارند گوشه‌ای از مهد را تزئین می‌کنند و برای مهمانی شب، شیرینی و خوراکی آماده می‌کنند. شب فرا می‌رسد و بچه‌ها به ابر هیولاهای کوچک تبدیل می‌شوند و مهمانی با حضور والدین‌شان شروع می‌شود. هر کدام از خانواده‌ها برای برگزاری جشن کریسمس مهمانی و برنامه‌ای دارند و بچه‌ها دوستانشان را به مهمانی خانوادگی خود دعوت می‌کنند. گلورب، سنجاب کوچک ایگور هیجان دارد و دوست دارد که در تمامی مهمانی‌ها حضور داشته باشد و نهایت لذت را ببرد اما مشکل اینجاست که فرصت زیادی ندارد و تنها می‌تواند در به یک مهمانی برود. گلورب اما فکری به ذهنش می‌رسد و از ستاره آرزوها می‌خواهد تا او را به چندین گلورب تبدیل کند تا او بتواند به تمام مهمانی‌ها برود. مهمانی‌ها برگزار می‌شود و گلورب هم از تمام مهمانی‌ها نهایت استفاده را می‌کند اما صبح نزدیک است و باید هر چه زودتر این سحر باطل شود و تنها یک گلورب باقی بماند. بچه‌ها بعد از اینکه متوجه این اتفاق می‌شوند، دور هم جمع می‌شوند و تا سحر را باطل کنند و دوازده گلورب را به یک گلورب تبدیل کنند.

جزئیات اثر

تهیه‌کننده: جن روگن بازیگران:ماریا جی کروز / Maria J Cruz - الایز مالووی / Elyse Maloway کشور سازنده: آمریکا شرکت سازنده: نتفلیکس / Netflix مخاطب اثر: خردسالان، کودکان

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ابر هیولاها و ستاره آرزوها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!