• امروز : 20 شهریور 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن ابر هیولاها: نجات کریسمس (Super Monsters Save Christmas)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

1 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

8235 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +

شب کریسمس رسیده است و ایگور آرزو دارد تا جشن بزرگ و نورانی در آن شب بگیرد. ابر هیولاها که همیشه آماده کار گروهی و کمک کردن هستند به کمک ایگور و بابانوئل می‌آیند تا مشکلات را حل کنند و کریسمس را با هم جشن بگیرند. این اثر با ژانر فانتزی و ماجراجویانه، پیام و الگوهای مثبتی برای خردسالان بالای 4 سال دارد.

ژانر : فانتزی ماجراجویی

سال 2019 23 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا +4 سال؟

انیمیشن اثری سالم و موزیکال مخصوص خردسالان و کودکان است. در این اثر به خوبی نتیجه کار کردن به صورت گروهی و همکاری را به کودکان آموزش می‌دهد و الگوهای مناسبی برای آن‌ها دارد.

نقش ما چیست؟

زمان اثر کوتاه است اما در همین زمان کوتاه پیام‌های خوبی به کودکان نمایش می‌دهد. البته برای درک بهتر و تاثیرگذاری پیام‌ها بر روی کودکان لازم است که شما والدین عزیز در حین تماشای اثر و بعد از آن‌ در مورد موضوعات و اتفاقاتی که در انیمیشن نشان داده شد با فرزندتان گفتگو کنید. شما می‌توانید گفتگو را با پرسش سوالاتی مانند:« ابر هیولاها چطور موفق شدند هدایا را پخش کنند؟» یا «علت ناراحتی ایگور چه بود؟» آغاز کنید.

داستان اثر

شخصیت‌ها: ابر هیولاها: بچه‌هایی که هر کدام یک قدرت خارق‌العاده دارند و از غروب آفتاب تا طلوع آفتاب تبدیل به ابر هیولاهای کوچک می‌شوند. ایگور: مدیر مهد ابر هیولاها که آرزو دارد کریسمس را باشکوه و نورانی جشن بگیرد. گلورب: سنجاب کوچولوی ایگور که گوزن‌های بابانوئل را آزاد می‌کند. داستان اثر:

شب کریسمس است و ایگور تصمیم دارد امسال کریسمس را نورانی، بزرگ و باشکوه برگزار کند. او تمامی وسایل تزئین و چراغ‌ها را آماده می‌کند و به کمک ابر هیولاها مهد را چراغانی می‌کنند اما به محض روشن شدن ریسه‌ها، تمام چراغ‌ها خاموش می‌شود و انرژی برق شهر تمام می‌شود. ایگور از این اتفاق ناراحت می‌شود و به داخل خانه می‌رود اما ابر هیولاها تصمیم می‌گیرند با تزئینات کم و با کمک هم جشن کریسمس را برگزار کنند و ایگور را خوشحال کنند. آن‌ها موفق می‌شوند و بابانوئل هم به دیدن آن‌ها می‌آید. گلورب که سنجاب بازیگوش ایگور است، به سراغ سورتمه بابانوئل می‌رود و گوزن‌هایش را آزاد می‌کنند. با این اتفاق یک مشکل دیگر سر راه برگزاری مراسم کریسمس و بابانوئل است اما ابر هیولاها بابانوئل را تنها نمی‌گذارند و با قدرت‌هایی که دارند، این مشکل را هم حل می‌کنند.

جزئیات اثر

کارگردان: استیو بال / Steve Ball بازیگران:ماریا جی کروز / Maria J Cruz - الایز مالووی / Elyse Maloway کشور سازنده: آمریکا شرکت سازنده: نتفلیکس / Netflix مخاطب اثر: خردسالان، کودکان

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ابر هیولاها: نجات کریسمس

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!