• امروز : 29 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن گروه امداد هوایی (Sky Force)

author-img

توسط : فاطمه طهماسبی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1028 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 5 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
گروهِ امدادِ هوایی، انیمیشن فانتزیِ مناسب کودکان است. که با تاکید بر کارگروهی، داستان چندین هواپیمای امدادرسان را روایت می­کند که با پشتکار و تلاش و شجاعت در شرایط بحرانی و خطرناک جانشان را برای نجات دیگران به­ خطر می‌­اندازند.

ژانر : فانتزی

سال 2012 76 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این اثر، بدونِ نمایشِ هرگونه مصداق خشونت‌­آمیز در داستان و با شدت ترسِ اندک، فعالیتِ مجموعه‌­ی فداکار و پرتلاشِ امدادرسان­ه‌ای هوایی را روایت می‌­کند. که با کمک یکدیگر و به‌­صورت گروهی طی عملیات­‌های متعدد جان چندین‌­نفر را نجات دادند. این داستان با تاکید ویژه و مستقیم بر ­کارگروهی می­‌تواند اهمیت این مساله و لزومِ تلاش برای یک هدف مشترک، کمک به یکدیگر و فداکاری و پشتکار، اهمیت دوستی و... را برای کودکان روشن کند. در نتیجه فرصت مناسبی است تا والدین علاوه بر گفت‌­وگو در این‌­باره، به انجامِ کارهای گروهی کوچک در خانواده با کمک فرزندانشان مثل آشپزی و... بپردازند تا به‌­صورت عینی اهمیت و لزوم این مسئله را برایشان روشن کنند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از آن­ها بخواهید به چندین کارگروهی که تابحال در خانه یا بادوستانشان داشتند اشاره کنند. (آن­ها را در یادآوری کارهای گروهی­شان همراهی کنید.)

از آن­ها بپرسید اگر در هنگام بازی­های گروهی یک­‌نفر مخالفت کند یا بازی را اشتباه انجام دهد چه اتفاقی می‌­افتد؟

اگر دوست یا خواهر/برادر کوچک­ترت دچار ترس یا ناراحتی باشد، چه‌­کار می­کنی؟

فکر می­کنی تو هم بتونی مثل فرد دوست خوبِ و وفاداری باشی؟

اگر جای فرد بودی تا لحظه آخر دوستت رو همراهی می­کردی؟

داستان اثر

عیث یک هواپیمای امدادرسانِ کوچک است که در کار خود بسیار تبحر دارد. او در طی یک عملیاتِ آتش‌­سوزی به‌­واسطه اشکالات فنی که برایش پیش می­‌آید جانِ کاپیتان و رئیس خود را به خطر می‌اندازد. این مسئله باعث می­شود تا او را برای همیشه از دست بدهد. بعد از این اتفاق عیث برای همیشه گروه امدادرسان‌­ها را ترک می­‌کند و به دنبال کار جدید می­‌رود. انتخاب کار جدید او را با شکست­‌های جدیدی مواجه می­‌کند تا در نهایت موفق می­‌شود برای مدت کوتاهی به کار در معدن بپردازد. دوست و کمک خلبان عیث علی­‌رقم میلش در تمام مسیر او را همراهی می­‌کند و به او کمک می­‌کند تا با ترس بعد از آن حادثه تلخ کنار بیاید و مجدد به کار اصلی­ش که امدادرسانی است بازگردد. بعد از طی شدن سختی­‌های بسیار در نهایت عیث در یک حادثه­‌ی طوفانی که برای همکارانش در معدن به­‌وجود می‌­آید، مجدد به گروه امدادرسان‌­ها می‌­پیوندد و با تلاش و فداکاری همکارانش را نجات می­دهد.

جزئیات اثر

کارگردان: Tony Tang/ تنی تانگ

نویسنده: Jeff Bowler, Joe Fiorello

نام تهیه کننده: ­ Tony Tang/ تنی تانگ

نام بازیگران:

نام شخصیت ها:

عِیث: هواپیمای امدادرسان و پرتلاشی است که با شجاعت و ایثار در عملیات­‌های متعدد موفق به نجات بسیاری از دوستانش شد.

فرِد: کمک خلبانِ عِیث، که در تمام مأموریت­‌ها همراه اوست و به او کمک می­‌کند. او در شرایطی که دوستش با ترس و اضطراب مواجه است، تمام تلاشش را برای کمک به او به­‌کار می‌­برد و موفق می­‌شود او را از این شرایط نجات دهد.

کشور سازنده: آمریکا

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد گروه امداد هوایی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!