• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن کیت و میم‌میم (Kate and Mim-Mim)

author-img

توسط : عاطفه تاریها ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2350 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

سریال «کیت و میم‌میم» داستان دختری کوچک به نام «کیت» است که با عروسکش «میم‌میم» که به‌صورت خیالی در ذهن کیت جان می‌گیرد ماجراجویی‌های خود را دنبال می‌کند. در این انیمیشن فانتزی و ماجراجویانه، کیت با کمک دوستانش چالش‌های روزمزه‌اش را حل‌وفصل می‌کند.

ژانر : ماجراجویی

سال 2014 هر قسمت 12 دقیقه جزئیات کامل اثر
3 مناسب خانواده 2 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن داستان دختری است به نام کیت که عروسکش جان می‌گیرد و زنده می‌شود، اما تمام این ماجرا در خیال کیت اتفاق می‌افتد. خیالی‌بودن داستان برای کودکان کمتر از 7 سال مناسب نیست؛ چون کودک در این سن درحال تعامل با جهان اطراف و دیگران است و آنچه واقعیت است در این سن اهمیت دارد و همچنین آن‌ها توانایی تمیز بین واقعیت و خیال را ندارند. خوب است درمورد خیالی‌بودن جان‌گرفتن عروسک کیت با کودکتان صحبت کنید.

کیت در هر قسمت با مفاهیم زیادی آشنا می‌شود. او یاد می‌گیرد که رنگ‌ها چگونه ترکیب می‌شوند و یاد می‌گیرد یک بذر چگونه رشد می‌کند. این انیمیشن علاوه‌بر ارزش آموزشی‌اش، باعث زبان‌آموزی به کودکان می‌شود که بسیار در این سن لازم است. بهتر است شما نیز در یادگرفتن این کلمات به کودکتان یاری برسانید.

پدر و مادر کیت همواره پشتیبان او در کارهایش هستند و در انجام کارهایشان از کیت کمک می‌خواهند. این کار اعتمادبه‌نفس کودک را تقویت می‌کند و باعث می‌شود کودک شخصیت مستحکمی داشته باشد. بهتر است شما هم وظایفی به کودکتان بسپارید که می‌دانید از پس آن‌ها برمی‌آید.

خلاصه: این انیمیشن براساس خیال کیت شکل گرفته است که فکر می‌کند عروسکش جان می‌گیرد. در این خصوص که این یک داستان خیالی است با کودکتان صحبت کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

کیت و میم‌میم چگونه به همدیگر کمک می‌کنند؟ آیا تو هم یک دوست خوب مثل میم‌میم داری؟ چرا ماشین میم‌میم توانست پیروز شود؟ کیت با کمک چه کسانی توانست بذر‌ش را بکارد؟ ایا تو هم مثل کیت عروسکی داری که در بازی‌هایت به تو کمک کند؟ در خیالاتت نام آن عروسک چیست؟   خلاصه: میم‌میم و دوستان کیت چگونه در مشکلات به او کمک می‌کنند؟

داستان اثر

انیمیشن «کیت و میم‌میم» داستان دختربچه‌ای به نام کیت است که در دنیای خیالی‌اش با عروسک و دوستانش قرار دارد. کیت زمانی‌که دچار چالش‌های روزمره می‌شود، دستان میم‌میم را می‌گیرد و میم‌میم زنده می‌شود و در دنیای می‌می‌نو به یکدیگر کمک می‌کنند.

جزئیات اثر

کارگردان: Julie Stewart_ جولی استوارت

نویسنده: Julie Stewart_ جولی استوارت

تهیه کننده: Ken Faier- کن فیر

بازیگران: Rob Foster-Matt Hill-Lee Tockar-راب فاستر-مت هیل-لی توکر

شخصیت‌ها:

کیت: دختری باهوش و مهربان که به همراه عروسکش، میم‌میم، به ماجراجویی می‌پردازد.

میم‌میم: عروسک مهربان کیت است که کیت را در حل مشکلاتش کمک می‌کند.

 

کشور سازنده: امریکا

کمپانی سازنده: DHX Media

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد کیت و میم‌میم

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!