• امروز : 27 مهر 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن کله کدو بی رقیبه (Megamind Rules)

author-img

توسط : یاسمن گودرزی ارزیاب کدومو

5 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

150 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
کله کدو که حالا دست از شرارت برداشته است، تصمیم دارد باقی عمرش را قهرمان متروسیتی باشد. او در هر قسمت از این سریال انیمیشن باید مسائلی که زندگی مردم شهر را به خطر می‌اندازد حل کند. این اثر سعی دارد اهمیت کار تیمی، بخشش اشتباهات و اتحاد در برابر دشمن مشترک را به کودکان بیاموزد. نمایش سلاح، زد و خورد و درگیری بین شخصیت‌ها فانتزی است بیشتر جنبه‌ی طنز دارد.

ژانر : ماجراجویی

سال 2024 یک فصل / هشت قسمت / هر قسمت 25 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟

این انیمیشن خشونت و ترس جدی و تاثیرگذار ندارد. تهدیدها، زد و خوردها و درگیری‌ها کاملا فانتزی و کمدی پیش می‌رود. مسئله‌ی عاشقانه و ناهنجاری در این اثر وجود ندارد. از آنجایی که هر قسمت این انیمیشن حدود 25 دقیقه است توصیه می‌شود کودکان زیر شش سال آن را تماشا نکنند.

نقش ما چیست؟

انیمیشن کله کدو بی‌رقیبه حاوی نکات مثبت خوبی است که والدین باید کمی به کودک کمک کنند تا متوجه آن‌ها بشود. مثلا در پایان هر قسمت از فرزند خود سوال بپرسید. از او بخواهید تا نتیجه‌گیری و اشتباهات هر شخصیت را بازگو کند. به او بگویید اگرچه شخصیت کیکو بسیار باهوش و دوست‌داشتنی است اما نباید بدون اجازه و اطلاع والدین بیرون از خانه و کنار غریبه‌ها باشد.

داستان اثر

شخصیت‌ها: کله کدو(مگامایند): او قهرمان شهری به نام متروسیتی است و در هر قسمت به همراه دوستانش، مشکلات شهر را حل می‌کند. رکسی: او شهردار شهر و طرفدار کله کدو است و سعی می‌کند دشمنان او را از سر راه بردارد. کیکو: او دختر نوجوانی است که سعی دارد کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای کله کدو را انجام دهد و چهره‌ی او را به شهروندان متروسیتی بشناساند. داستان اثر: کله کدو که از شرارت دست برداشته است، حالا تبدیل به قهرمان متروسیتی گشته و سعی دارد شهر را در وضعیت آرام نگه دارد. او در هر قسمت با چالشی مواجه می‌شود که با کمک دوستانش آن را حل می‌کند. مثلا در قسمت اول، یک قهرمان قلابی به نام رفیق میمون وارد شهر می‌شود و سعی می‌کند مردم را گول بزند اما کله کدو دستش را رو می‌کند. در قسمت دوم، کله کدو درباره‌ی دوستش دچار سو تفاهم می‌شود و فکر می‌کند که او یکی از اشرار شهر است اما در نهایت متوجه می‌شود که زود قضاوت کرده است. قسمت سوم این سریال انیمیشن درباره‌ی یک اسپری افزایش هوش است که به دست سوسک‌ها می‌افتد و باعث قدرتمند شدن آن‌ها می‌شود. کله کدو و دستیارانش در مقابل آن‌ها می‌ایستند.

جزئیات اثر

کارگردان: مایک وست / Mike West نویسنده: اریک آکوستا / Eric Acosta تهیه‌کننده: برنت هاتچینز / Brent Hutchins بازیگران: کیت فرگوسن / جوش برنر / مایا آاکی / Keith Ferguson / Josh Brener / Maya Aoki کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا شرکت سازنده:DreamWorks Animation مخاطب اثر: کودکانه

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد کله کدو بی رقیبه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!