• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن پونی کوچولو داستانت را بگو (my little pony tell your tale)

author-img

توسط : ثمین نکوفر ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1248 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
سریال انیمیشن «پونی کوچولو داستانت را بگو» مجموعه‌ای کوتاه و چند قسمتی است که در ژانر فانتزی و ماجراجویی زندگی پرماجرای پونی‌های کوچک را در بستری سالم و به ‌دور از ترس و خشونت روایت می‌کند.

ژانر : فانتزی ماجراجویی

سال 2020 34 قسمت 5 دقیقه ای. جزئیات کامل اثر
3 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 5 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

مجموعه سریال انیمیشن پونی کوچولو،  داستان زندگی چند پونی کوچک را روایت می کند.

به طور کلی صحنه های ترس و خشونت در این اثر دیده نمی شود، کودکان در این بازه‌ی سنی مطلقا در حال الگوبرداری و تقلید از رفتارها و اتفاقات اطراف خود هستند هرگونه‌ی صحنه‌ی ناهنجار و خشونت‌آمیزی، خصوصا در قالب انیمیشن و کارتون و در عملکرد شخصیت کارتونی محبوب‌شان ممکن است آن‌ها را بدون توجه به عواقب کارشان به سمت تقلید و الگوبرداری سوق دهد در نتیجه استفاده از محصول سالم و بدون خشونت و ناهنجاری از جمله موارد مورد اهمیت در این بازه‌ی سنی است که پونی کوچولو این فرصت مناسب را در اختیار ما قرار داده تا برای مدت کوتاهی فرزندانمان را با آن سرگرم کنیم. این اثر ضمن عاری بودن از هرگونه محتوای ترسناک و خشونت‌آمیز حاوی پیام‌ها و الگوهای مناسبی است که فرصت مناسبی را برای شما ایجاد می‌کند تا در مورد روابط دوستی و کار جمعی و گروهی با فرزندانتان به گفت‌وگو بنشینید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

به‌نظرت پونی چه کارهای خوبی انجام داد؟

اگر جای پونی بودی و دوستات بهت بی‌توجهی می‌کردن چه واکنشی داشتی؟

تا حالا شده به دوستات کمک کنی؟

بعدش چه احساسی داشتی؟

داستان اثر

پونی کوچولو داستانت را بگو؛ مجموعه ای از داستان‌های بسیار کوتاه در مورد پونی‌های کوچک است که در کنار هم زندگی می‌کنند و اتفاقاتی که بین آن‌ها می‌افتد، کلیت داستان را شکل می‌دهد. مثلا در اولین قسمت سانی تصمیم می‌گیرد کریستال برایت هاوس که محل زندگی او و دوستانش هست را به بهترین نحو ممکن بچیند او در ابتدا با عدم همکاری دوستانش مواجه می‌شود ولی کم‌کم آن‌ها نیز او را یاری می‌کنند و آن‌جا را به خانه‌ای صمیمی و دوست‌داشتنی تبدیل می‌کنند.

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : هادی صفی خانی

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

مناسب سن 5 +

این انمیشن خوبیه و توی بعضی از قسمت ها هم پیام های مثبت دارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پونی کوچولو داستانت را بگو

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!