• امروز : 9 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن پنج سگ کوچولو در جیب من (puppy in my oocket)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1640 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

انیمیشنی فانتزی درباره‌ی سگ­هایی که با کمک قلب دوستی­‌ها وارد دنیای واقعی می­‌شوند تا صاحبان خود را پیدا کنند و دوست خوبی برای آن­ها بشوند. انیمیشن پیام­‌های مثبتی درباره‌ی کمک، شجاعت و مهربانی دارد.

سال 2010 56 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

ممکن است کودکان به‌طور کامل متوجه اتفاقاتی که در انیمیشن می‌­افتد نشوند، بهتر است به‌صورت پیوسته درباره‌ی کلیت داستان و مفاهیمی که در محصول وجود دارد با فرزندتان گفت‌وگو کنید.

از فرزندتان بخواهید درباره‌ی احساسش نسبت به شخصیت­های انیمیشن مانند فلو که الگوی مثبت و فیل که الگوی منفی انیمیشن هستند، صحبت کند و شما هم فرزندتان را در درک انگیزه‌ی شخصیت­ها راهنمایی کنید.

خلاصه: درباره‌ی انگیزه­‌های شخصیت­های انیمیشن با فرزندتان گفت‌وگو کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

آیا دشمنی فیل با خواهرش ایمی کار درستی است؟

علت اعتماد سگ­های نگهبان به فلو چیست؟ ویژگی کسانی که قلب دوستی‌­­ها به آن­ها کمک می­‌کند چیست؟

خلاصه: علت اعتماد سگ­های نگهبان به فلو چیست؟

داستان اثر

قلمرو «هاپو­ها» پرنسسی به نام «ایمی» دارد که وظیفه‌ی سرپرستی از سگ­ها و ارسال آن­ها به دنیای واقعی برعهده‌ی اوست. او با کمک «قلب دوستی­‌ها» سگ­ها را انتخاب می­کند و آن را به صاحب اصلی خود می­‌سپارد؛ اما خواهر ایمی، «فیل»، از اینکه خواهرش شاهزاده است، ناراحت است و دوست دارد خودش پرنسس قلمرو می‌بود. او تصمیم می­گیرد در روز جشن قلب دوستی‌­ها را از خواهرش بدزدد؛ اما موفق نمی­شود و فقط صاحب نیمی از آن قلب می­شود. در همان هنگام پرنسس ایمی به دنیای واقعی می­رود و به‌جای او دختر مهربانی به نام «فلو» به قلمروی هاپوها می­آید. سگ­های نگهبان در ابتدا به فلو اعتماد نمی­‌کنند؛ اما با آزمون­‌هایی که از او می‌گیرند، مطمئن می­شوند که فلو می‌­تواند در بازگشت پرنسس به قلمرو، به آن­ها کمک کند. فلو با شجاعت و مهربانی به سگ­ها کمک می­‌کند تا معما را حل کنند و پرنسس را بازگردانند؛ اما فیل در فکر است که نیمه‌ی دیگر قلب دوستی را از فلو بدزدد و شاهزاده‌ی قلمرو شود.

جزئیات اثر

کارگردان / مؤلف: Orlando Corradi, Todd Resnick / ارلاندو کارادی، تاد رسینک

نویسنده / مترجم: Franesco Balletta, Valerio Cilio, Simona Lombardi/ فرانیسکو بالتا، والریو سیلو، سیمونا لامباردی

کشور سازنده: ایتالیا

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پنج سگ کوچولو در جیب من

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!