• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن پاپی و دوستان (Puppy Dog Pals)

author-img

توسط : گیتی بهامیر ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1485 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
«پاپی و دوستان» انیمیشنی سریالی با ژانر خانوادگی و محصول ۲۰۱۷ آمریکاست. این اثر ماجرای دو سگ مهربان و بازیگوش است که برای رضایت باب دست به شیطنت‌هایی بدون خشونت و ترس می‌زنند. این دو برادر به هر کشوری می‌روند تا خواسته‌های باب را انجام دهند و او را خوشحال کنند و در این راه حوادث جالبی برایشان اتفاق می‌افتد.

ژانر : ماجراجویی

سال 2017 20 قسمت 13دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
4 مناسب خانواده 2 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن فضا و داستانی فانتزی دارد و مخاطب آن می‌تواند کودکان بالای 3 سال باشند. اما توجه کنید که خردسالان در این سن ممکن است متوجه محتوای انیمیشن نشوند و خوب است که شما در حین تماشای انیمیشن درباره‌ی کلّیت داستان با فرزند خود صحبت کنید و پیام‌های آن را که انجام‌دادن کارهای درست و پرهیز از کارهای بد است به فرزندتان بگویید و به‌صورت پیوسته با فرزند خود درباره‌ی آنچه در انیمیشن اتفاق می‌افتد آگاهی دهید تا فرزندتان بتواند موضوع انیمیشن را درک کند و پیام‌های مثبت را آموزش ببیند.

خلاصه: خوب است در حین تماشای انیمیشن با فرزندتان درباره‌ی نتایج کارهای خوب رالی و بینگو گفت‌وگو کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزند خود بخواهید داستان انیمیشن را برای شما تعریف کند و اتفاقاتی را که در آن افتاده و کارهای خوب دو برادر را برای شما شرح دهد. از او بخواهید برای شما بگوید درستی و نادرستی کارهای رالی و بینگو در کجاهاست؟ به او کمک کنید که پیام این انیمیشن را توضیح دهد.

خلاصه: از فرزند خود بپرسید برای خوشحال‌کردن خانواده باید چکار کند تا والدین از او راضی باشند؟

داستان اثر

«باب» مخترع مهربانی است که دو سگ به نام‌های رالی و بینگو و یک گربه در منزل دارد و این حیوانات هم خیلی باب را دوست دارند. باب برای رفاه حیواناتش هربار چیز جدیدی اختراع می‌کند.

یک روز صبح، باب از آرزویش برای رفتن به ساحل می‌گوید. رالی و بینگو به هاوایی کنار ساحل می‌روند و برای او شن می‌آورند. روزی دیگر باب سگ رباتی درست می‌کند که کمک رالی و بینگو باشد ولی باعث مشکلاتی می‌شوند و وقتی توله‌ها می‌خواهند باب را خوشحال کنند ماشین لباسشویی روشن می‌کنند و کف همه‌جا را می‌گیرد و آلپ به آن‌ها کمک می‌کند.

یک روز باب چوبی می‌سازد که با توله‌ها بازی کند ولی با مشکلاتی که چوب درست می‌کند باعث می‌شود رالی و بینگو بفهمند همان چوب درختی که با آن بازی می‌کردند بهتر است. روز دیگری توپ بیسبال باب را که او خیلی دوست دارد به بیرون پرتاب می‌کنند و با مشکلات زیادی که برایشان به وجود می‌آید توپ به دست بازیکن محبوب باب می‌رسد و توپ را امضا می‌کند و درنهایت قبل از اینکه باب به منزل بیاید توپ را به منزل برمی‌گردانند.

روزی دیگر باب که برای صبحانه نان ندارد توله‌ها به‌دنبال آوردن نان به فرانسه می‌روند و با هزار دردسر برای باب نان فرانسوی می‌آورند و باب را خوشحال می‌کنند و همه‌ی این اتفاقاتی که می‌افتد به دلیل بازیگوشی‌هایی است که رالی و بینگو انجام می‌دهند و هربار خود را تویبه دردسر تازه‌ای می‌اندازند.

جزئیات اثر

کارگردان: Trevor Wall

نویسنده: Jessica Honor Carleton

تهیه کننده: Jeannine Hodson

بازیگران:

Harland Williams Issac Ryan Brown Sam Lavagnino

شخصیت‌ها:

باب: مخترع جوانی که برای رفاه حیواناتش برای آن‌ها بازی‌ها و امکانات رفاهی مهیا می‌کند.

رالی و بینگو: دو برادر بازیگوش و مهربان که هر کاری می‌کنند تا باب را خوشحال کنند.

 

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Walt Disney

مخاطب اثر: کودک

نشان سلامت: دارد. (این محصول دارای ارزش آموزشی، پیام و الگوی مثبت و قابل‌قبول و بدون خشونت، ترس و ناهنجاری شناخته شده است.)

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پاپی و دوستان

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!