• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن میومیو: قهرمان خوش‌قلب (Mao Mao: Heroes Of Pure Heart)

author-img

توسط : گیتی بهامیر ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1846 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 4 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
«میومیو: قهرمان خوش‌قلب» انیمیشنی سریالی با ژانر اکشن و ماجراجویی محصول ۲۰۱۹ آمریکاست که داستان میومیو، گربه‌ی مهربانی است که به کمک دوستانش، خرسی و گوگولی، ماجراهای زیادی را پشت سر می‌گذارند و با گروه شرور مار که می‌خواهند بر شهر یاقوت پاکدل حکومت کنند، مبارزه می‌کنند و آن‌ها را شکست می‌دهند و پاداش می‌گیرند.

ژانر : ماجراجویی

سال 2014 30 قسمت 11دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
6 مناسب خانواده 5 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 1 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن مناسب رده‌ی سنی 4+ سال است و به دلیل اینکه کودکان در این سن ممکن است متوجه محتوای انیمیشن نشوند، لازم است شما درحال تماشای انیمیشن درباره‌ی کلّیت داستان با فرزند خود صحبت کنید و نکات خوب و مثبت این انیمیشن و کارهای خوبی که قهرمانان برای نجات دوستان و مردم شهر انجام می‌دهند را به آن‌ها توضیح دهید تا فرزندتان بتواند از کارهای خوبی را که شخصیت‌ها انجام می‌دهند یاد بگیرند. شما می‌توانید به فرزند خود این نکته را بیاموزید و بگویید که دوستان و خانواده اگر موقعی دچار اشتباه می‌شوندف آن‌ها می‌توانند با گذشت و مهربانی از آن‌ها بگذرند.

خلاصه: کودکان باید بدانند که قهرمان‌شدن فقط انجام کارهای خطرناک نیست و با هر کار خوبی که انجام می‌دهند، می‌توانند قهرمان باشند؛ مانند گوگولی.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزندتان بخواهید داستان را برای شما تعریف کنند و به شما بگویند مفهوم این قسمت از انیمیشن چه بود؟ از فرزند خود بخواهید تا علّت شرارت مار و گروهش را برای شما بگوید. از فرزندتان بپرسید اگر خودش به جای میومیو و یا دوستانش بود چه کار می کرد؟

خلاصه: آیا جادو و جادوگر وجود دارد و قهرمانان چگونه توانستند پیروز شوند؟

داستان اثر

گربه‌ی مهربانی به نام میومیو همراه دوستش خرسی به‌عنوان یک قهرمان همه‌جا می‌خواهند به مردم کمک کنند. او با داشتن یک دوچرخه‌ی هوایی همه‌جا به گشت‌زنی می‌پردازد و به همه کمک می‌کند.

گوگولی خفاش کوچکی است که همیشه دوست دارد مثل قهرمانان باشد و همه به او افتخار کنند؛ برای همین وقتی میومیو با گروه شرور مار به مبارزه می‌روند، در چندجا گوگولی به آن‌ها کمک می‌کند و آن‌ها را نجات می‌دهد و این سه نفر باعث نجات شهر یاقوت پاکدل می‌شوند و پادشاه آنجا به آن‌ها جوایزی می‌دهد؛ ازجمله میومیو را کلانتر شهر می‌کند.

در چندین مورد، میومیو و دوستان به کمک مردم می‌روند. یک‌بار ماری یاقوت پاکدل را می‌دزد و می‌خواهد بر شهر حکومت کند. بار دیگر دوچرخه‌ی هوایی میومیو را می‌دزد و با الماسی که درون دوچرخه است می‌خواهد سفینه‌ی خود را راه بیندازد و مردم را اذیت کند. بار دیگر هیولایی به شهر حمله می‌کند و خرسی با جادوی گردنبند جادوگر، بزرگ می‌شود و او را نابود می‌کند.

روزی میومیو از شکایت زیاد گوگولی، برای او ذره‌ی رباتی می‌سازد تا او هم قهرمان باشد ولی گوگولی به آن‌ها خیانت می‌کند و به گروه مار می‌پیوندد ولی در آخر پشیمان می‌شود. روز دیگری خرسی و گوگولی می‌خواهند به میومیو کمک کنند که همیشه احساس قهرمانی کند که باعث می‌شود به سیاه‌چال قصر بروند و خرسی جان میومیو و گوگولی را از سقوط نجات می‌دهد.

قهرمانان چندبار دچار اشتباهاتی می‌شوند که باعث می‌شود مردم ناراحت شوند، ولی میومیو از دوستان و مردم عذرخواهی می‌کند و از اشتباهاتش پشیمان می‌شود.

جزئیات اثر

کارگردان: Michael Moloney

نویسنده: Akira Mark Fujita

تهیه کننده: Parker Simmons

بازیگران:

Parker Simmons Griffith Kimmins Lika Leong

 

شخصیت‌ها:

میومیو: گربه‌ی قهرمانی که باوجود اشتباهاتی که دارد ولی همه‌جا به کمک مردم و دوستانش می‌رود. خرسی: گربه‌ی بزرگی که همه‌جا به کمک دوستش می‌رود و هرجا نیاز باشد خود را به خطر می‌اندازد. گوگولی: خفاش کوچکی که باوجود جثه‌ی کوچکش، آرزوی قهرمان‌شدن دارد.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Mint Potion Studios

مخاطب اثر: کودک

نشان سلامت: دارد (این محصول دارای ارزش آموزشی، پیام و الگوی مثبت قابل‌قبول و بدون خشونت، ترس و ناهنجاری شناخته می‌شود.)

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : be nan be to che

۲۱ آذر ۱۴۰۱

مناسب سن 1 +

bra bche ha ghobe

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد میومیو: قهرمان خوش‌قلب

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!