• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن مینیون‌ها و بیشتر۲ (Minions and More2)

author-img

توسط : معصومه جمالی ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2544 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
«مینیون‌ها و بیشتر2» انیمیشنی کمدی با داستان‌هایی ساده است که ناهنجاری‌هایی مانند دزدی و خیانت در امانت سبب افزایش رده سنی آن شده است. مجموعه داستان‌هایی کوتاه از دردسرهای مینیون‌ها، که به طرز خلاقانه‌ای با سایر انیمیشن‌ها ادغام شده است. شخصیت‌های محبوبی مثل مکس و سوپر گیجت در انیمیشن «زندگی مخفی حیوانات» یا «گرینچ» نقش‌آفرینی می‌کنند. خشونت و ترس در داستان به شکل فانتزی و طنز به نمایش درآمده است. شادابی و نشاط از ویژگی‌های بارز مینیون‌هاست و همکاری بین اعضای گروه باعث نجات از دردسرها می‌شود.

ژانر : کمدی ماجراجویی

سال 2022 50 دقیقه جزئیات کامل اثر
4 مناسب خانواده 9 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 7 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

زد و خورد در بین مینیون‌ها  مکرر اتفاق می‌افتد. این امر ممکن است در کودکان کوچک‌تر تقلید شود. لازم به ذکر است اغلب داستان‌ها رفتارهای ناهنجاری مثل دزدی و خیانت در امانت عادی و هنجار جلوه داده می‌شود؛ با فرزندان خود درباره‌ی قبح این رفتارها گفتگو کنید. قهرمان‌های داستان اغلب افرادی ناهنجار هستند این امر برای کودکان جذاب و خوش‌آیند است؛ بهتر است درباره‌ی شاخص‌ قهرمان‌های واقعی به آن‌ها آگاهی بدهید.

خلاصه:

رفتارهای ناهنجار در داستان ممکن از سوی کودکان تقلید شود، با فرزندان خود در این‌باره گفت‌گو کنید و قهرمان‌های واقعی را به آن‌ها معرفی کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

بهتر است درباره‌ی تفاوت‌های فرهنگی بین کشور ایران و سایر کشور‌ها گفتگو کنید. بدین ترتیب کودکان قادر خواهند بود با دید انتقادی و نه تقلیدی داستان را دنبال کنند.

روند داستان را از کودکتان بپرسید این امر موجب می‌شود کودکتان فهم درستی از سیر داستان پیدا کند.

از فرزندان خود بخواهید ویژگی‌های مثبت و منفی مینیون‌ها را برشمارد؛ این امر باعث می‌شود درک درستی از ویژگی‌های مثبت و منفی قهرمانان داستان پیدا کنند.

 

خلاصه:

درباره‌ی تفاوت‌های فرهنگی بین کشورها با فرزندان خود گفتگو کنید.

از کودکان خود بخواهید ویژگی‌های مثبت و منفی مینیون‌ها را برشمارد.

داستان اثر

این بارپییر کافین به قصه‌ی مینیون‌ها به صورت داستان‌هایی کوتاه و غیرمرتبط با یکدیگر پرداخته است. داستان‌هایی که از شخصیت‌های محبوب برخی انیمیشن‌ها در آن استفاده کرده است. مینیون‌ها مثل همیشه درسرهایی می‌آفرینند و باعث ایجاد لحظاتی شاد در کودکان می‌شوند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: پییر کافین- Pierre Coffin

نام شخصیت ها:

مینیون‌ها: موجودات زرد کوچولو که مرتب دردسر درست می‌کنند ولی ناامید نمی‌شوند.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Illumination Entertainment

مخاطب اثر: کودک، نوجوان

 

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : بهنام پرچیانلو

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

مناسب سن 7 +

فرق بین خوب بودن و بد بودن رو مشخص میکنه.و اینکه آدمای بد همش به فکر خود هستن ولی کسی که خوبه یعنی به دیگری خوبی کرده

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مینیون‌ها و بیشتر۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!