• امروز : 13 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن مدرسه کرانستون: منطقه هیولا (Cranston Academy: Monster Zone)

author-img

توسط : یاسمن گودرزی ارزیاب کدومو

6 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

4125 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

دنی، نابغه‌ی نوجوانی است که از طرف یک مدرسه‌ی خاص دعوت می‌شود تا در آنجا درس بخواند. کنجکاوی او باعث می‌شود اتفاقات خطرناکی در آن مدرسه بیفتد و پای هیولاها را به آنجا باز شود. در این انیمیشن تخیلی، موجودات ترسناک زیادی به نمایش در می‌آیند که قصد دارند به دنی و دوستانش آسیب بزند. تماشای این اثر به کودکان توصیه نمی‌شود. تاکید بر اهمیت دوستی، کار گروهی و کمک گرفتن از عقل و هوش از نکات مثبت این محصول است.

ژانر : کمدی وحشت

سال 2020 80 دقیقه جزئیات کامل اثر
3 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن داستان پسری به نام دنی را روایت می‌کند که با نجات دادن جان دانش‌آموزان، قهرمان مدرسه کرانستون می‌شود. با فرزند خود درباره‌ی مسئولیت نسبت به جان مال دیگران صحبت کنید. الگوهای ایرانی مانند شهید علی لندی را به او بشناسانید که برای نجات دیگران چگونه فداکاری کردند. به او بگویید در مدرسه اتفاقات زیادی می‌افتد. ممکن است با دوستان خود اختلاف داشته باشی یا معلمان سختگیری کنند اما نباید دلسرد شد. با تلاش و تمرکز می‌توان پیشرفت کرد و موفق شد.

این انیمیشن هیولاهای ترسناکی را نشان می‌دهد. برای تماشای آن حتما به رده‌سنی توجه کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

خلاصه: چرا نباید به هرکسی اعتماد کرد؟

داستان اثر

دنی یک نوجوان نابغه است که به یک مدرسه‌ی خاص دعوت می‌شود. این مدرسه که کرانستون نام دارد تمام دانش‌آموزان باهوش را جمع کرده است و امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار داده است که بتوانند به راحتی پیشرفت کنند. دنی در این مدرسه با دختری به نام لیز آشنا می‌شود که هم‌اتاقی اوست. لیز و دنی یک پروژه مشترک را برعهده می‌گیرند اما کنجکاوی آن‌ها و ورودشان به منطقه ممنوعه مدرسه، باعث می‌شود دریچه‌ای به یک جهان دیگر باز شود. جهانی که پر از هیولا و موجودات عجیب و غریب است. هیولاها از طریق دریچه وارد مدرسه کرانستون می‌شوند. خطر جان همه‌ را تهدید می‌کند. هیولایی که رئیس و مغزِ دیگر هیولاها به حساب می‌آید، تمام دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه را اسیر می‌کند تا از مغزشان تغذیه کند. در این میان دنی، لیز و مرد پروانه‌ای همه‌ی تلاش خود را می‌کنند تا مغز اصلی را نابود کنند. آن‌ها با فداکاری و همکاری بالاخره موفق می‌شوند دوستان و معلمانشان را نجات دهند.

جزئیات اثر

کارگردان: لئوپولدو آگیلار / Leopoldo Aguilar

نویسنده: ریتا استریت / Rita Street

تهیه کننده: گرگوری گاوانسکی / Gregory Gavanski

بازیگران: جیمی بل / رابی روز / جیسولیت Jamie Bell / Ruby Rose / Jayssolitt

شخصیت ها: دنی: پسر نوجوانی است که هوش بالایی در ریاضیات و اختراع وسایل کاربردی دارد. او به یک مدرسه‌ی خاص دعوت می‌شود که تمام دانش‌آموزانش هوش بالایی دارند. دنی با یک اشتباه کاری می‌کند که دانش‌آموزان به خطر بیفتند.

لیز: او دختر یکی از دانشمندان معروف مدرسه کرانستون است که مانند دیگر نوجوانان نابغه، آنجا درس می‌خواند. لیز با دنی دوست می‌شود و هنگامی که مدرسه به خطر می‌افتد به او کمک می‌کند تا مشکلات را حل کند.

مرد پروانه‌ای: هنگامی که دریچه‌ای به جهان موازی باز می‌شود، مرد پروانه‌ای که ظاهری شبیه انسان ولی دو بال و چهار دست دارد، وارد مدرسه کرانستون می‌شود. او به دنی و لیز کمک می‌کند.

کشور سازنده: مکزیک – آمریکا – انگلیس - کانادا

کمپانی سازنده: Anima

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مدرسه کرانستون: منطقه هیولا

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!