• امروز : 10 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن محله‌ی دنیل ببره (Daniel Tiger`s Neighborhood)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

6301 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

 انیمیشن سریالی «محله‌ی دنیل ببره» انیمیشنی فانتزی و محصول کشور آمریکاست که مناسب خردسالان است. این انیمیشن داستان بچه‌ببری به نام «دنیل» است که با رفتن به مهدکودک و قرارگرفتن در موقعیت‌­های مختلف، پیام‌­های مثبتی به کودکان آموزش می‌­دهد.

ژانر : فانتزی

سال 2012 ۱۲۰ قسمت (هر قسمت ۱۲ دقیقه) جزئیات کامل اثر
30 مناسب خانواده 8 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 3 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن «محله‌ی دنیل ببره» داستان ببر کوچکی است که به مهدکودک می‌رود و با ارتباط‌برقرارکردن با دیگران پیام‌­های مثبتی مانند مهربانی را آموزش می‌بیند. او در هر قسمت بعد از آموزش پیام مثبت، آن را در موقعیت­‌های مختلف استفاده می­‌کند تا کودکانی که انیمیشن را تماشا می‌کنند هم آن را یاد بگیرند.

شما می‌توانید بعد از تماشای انیمیشن و در موقعیت‌های مختلف با فرزندتان درباره‌ی شخصیت دنیل ببره و پیام­ مثبتی که آموزش می‌دهد صحبت کنید تا او به انجام آن کار­ها تشویق شود. در برخی قسمت‌ها ایده‌هایی برای بازی‌کردن در خانه مطرح می‌شود. می‌توانید در خانه این بازی‌ها را با فرزندتان انجام دهید. در پایان هر قسمت دنیل ببره تمام پیام‌های مثبتی را که آموخته است برای مخاطبان مرور می‌کند.

خلاصه: درباره‌ی پیام‌­های مثبت انیمیشن در هر قسمت با فرزندتان گفت‌وگو کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با کودک خود مطرح کنید که تو چه شکلی به دیگران مهربانی می­‌کنی؟ تو چه مسئولیتی در مهدکودک داری؟ آن مسئولیت را درست انجام می­‌دهی؟ اگر کسی را ناراحت کردیم باید چکار کنیم؟ اگر انجام کاری برایمان سخت بود باید چکار کنیم؟

خلاصه: دنیل ببره در این قسمت چه چیزی یاد گرفت؟ تو از این قسمت انیمیشن چه چیزی یاد گرفتی؟

داستان اثر

«دنیل ببره» ببر کوچکی است که هرروز به مهدکودک می‌رود و در ارتباط با دوستانش و مواجه‌شدن با چالش‌‌های مختلف با کمک مربی و والدینش، پیام­‌های مثبتی مانند مسئولیت‌پذیری، عذرخواهی و... را یاد می‌گیرد.

جزئیات اثر

کارگردان: Jennifer Hamburg

نویسنده: Jennifer Hamburg

بازیگران:

شخصیت‌ها:

دنیل ببره: بچه‌ببر باهوش و مهربانی است که با رفتن به مهدکودک پیام‌­های مثبتی یاد می‌گیرد.

کشور سازنده: آمریکا

مخاطب اثر: خردسال-کودک

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : مهسا رحمانی

۱ اسفند ۱۴۰۱

مناسب سن 3 +

آموزش ساده و غیرمستقیم

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد محله‌ی دنیل ببره

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!