• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم مایا و سه مبارز (Maya and the Three)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

4807 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

سریال انیمیشن «مایا و سه مبارز» درباره شاهزاده‌ شجاع و جنگجویی به‌نام مایا است. او بعد از تاج‌گذاری با سفیری که از طرف لرد میکتلان آمده است مواجهه می‌شود و متوجه می‌شود که او قصد کشتنش را دارد. مایا برای مبارزه با میکتلان راهی سفری می‌شود تا سه یار جادویی‌اش را پیدا کند و با کمک آن‌ها بتواند، خدای جنگ را شکست دهد. این مجموعه تولید شبکه نتفلیکس است و به واسطه ژانر اکشنی که دارد، خشونت و ترس درخور توجهی را به نمایش می‌گذارد.

ژانر : ماجراجویی

سال 2021 9 قسمت 25 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
26 مناسب خانواده 11 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 5 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

سریال انیمیشن «مایا و سه مبارز» ژانری اکشن دارد و به طبع آن خشونت، ترس و هیجانی که از درگیری و مبارزه بین مایا و اربابان جنگل نمایش داده می‌شود بالا است و مناسب تماشا برای کودکان کم سن و سال نیست. اگر فرزندتان روحیه حساسی دارد، می‌توانید در تماشای انیمیشن با او‌ همراه شوید و هنگام نمایش صحنه‌های ترسناک با او همدلی کنید تا بر ترسش غلبه کند.

به‌دلیل سریالی بودن انیمیشن و پیچیدگی که داستانش دارد، ممکن است فهم روند داستان و اتفاقاتش برای کودکان کمی دچار باشد. پیشنهاد می‌شود با پرسش سوالاتی در حین تماشای انیمیشن و گفت‌و‌گو درباره آن به فهم فرزندتان کمک کنید.

مایا در طول انیمیشن به‌دنبال عملی‌کر‌ن جادویی است که پیشگویی شده است. کودکان در این سن تمایزی بین دنیای واقعی و دنیای فانتزی انیمشن‌ها نمی‌بینند و درک درستی از جادو ندارند. لازم است شما درباره تخیلی بودن انیمیشن با فرزندتان صحبت کنید.

خلاصه: مبارزات مایا خشونت و ترس بالایی را به همراه دارد که مناسب کودکان کم سن و سال نیست و  لازم است شما در انتخاب محصول مناسب برای فرزندتان دقت کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

مایا چگونه توانست جادوهای پیشگویی را پیدا کند؟ خدای جنگ چرا می‌خواست مایا را زندانی کند؟

خلاصه: ویژگی‌های مایا چه بود؟

داستان اثر

مایا دختری است علاقه‌ای به شاهزاده شدن ندارد و دوست دارد مانند برادرانش جنگجو بشود و بتواند با دشمنان سرزمین تکا مبارزه کند. اما مادر مایا او را از این کار منع می‌کند و به او دستور می‌دهد تا برای مراسم تاج‌گذاری آماده شود. بعد از تاج‌گذاری، زاتز به عنوان سفیری از طرف خدای جنگ، وارد مراسم می‌شود و به پدر مایا می‌گوید که باید مایا را پیش خدای جنگ ببرد. پدر مایا بعد از شنیدن این خبر عصبانی می‌شود و اجازه این کار را به زاتز نمی‌دهد. بعد از رفتن بعد زاتز، پدر و برادران مایا آماده جنگ با ارتش خدای جنگ می‌شود اما شکست می‌خورند و برادرانش کشته می‌شوند. مایا بعد از این اتفاق آماده می‌شود تا یاران جادویی‌اش را پیدا کند و با خدای جنگ مبارزه کند و صلح را در جهان برگرداند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: جورج ار گوتیرز / Jorge R Gutierrez

نویسنده/ مترجم: جورج ار گوتیرز / Jorge R Gutierrez

نام تهیه کننده: سیلویا کاردناس الیواس / Silvia Cardenas Olivas

نام بازیگران: زویی سلدانا /Zoe Saldana – هایلی هرمیدا / Hailey Hermida – اریک بازا / Eric Bauza– میا گاث / Mia Goth

نام شخصیت ها: مایا: دختر شجاعی که دوست دارد جنگجو بشود و برای نجات جهان و برقراری صلح تلاش می‌کند. لرد میکتلان: او فرد قدرتمندی است که خدای جنگ است و قصد دارد مایا را بکشد. ریکو: پسری که در جزیره خروس زندگی می‌کند و بزرگ‌ترین جادوگر جهان معرفی شده است.  

کشور سازنده: آمریکا - مکزیک

کمپانی سازنده: netflix

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : لالیسا خدری

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

مناسب سن 5 +

سانسور داره فقط گریم گرفت وقتی فهمیدم

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مایا و سه مبارز

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!