• امروز : 31 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی (DC League of Super-Pets)

author-img

توسط : مهسا خاکپور ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

7725 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 11 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

«لیگ قهرمانان حیوانات خانگی» داستان کریپتو، سگ سوپرمن است که باید دوستان جدید پیدا کند تا بتواند سوپرمن و باقی قهرمانان را نجات دهد. او در نهایت متوجه می‌شود باید دوست داشتن بی قیدوشرط را یاد بگیرد و از خودگذشتگی داشته باشد. این انیمیشن ماجراجویانه مقداری خشونت و درگیری دارد اما صدمۀ جدی به کسی وارد نمی‌شود. بهتر است از نسخۀ پالایش شده انیمیشن استفاده شود.

ژانر : ابرقهرمانی

سال 2022 105 دقیقه جزئیات کامل اثر
20 مناسب خانواده 11 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 4 +
بر اساس 3 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

«لیگ قهرمانان حیوانات خانگی» یک انیمیشن ماجراجویانه محصول سال 2022 است و درمورد حیواناتی است که قدرت‌های ویژه پیدا می‌کنند. این بار آن‌ها باید ابرقهرمانان لیگ عدالت را نجات دهند. کریپتو هربار که در مسیر نجات سوپرمن ناامید می‌شود، درس‌های جدیدی می‌گیرد و در نهایت متوجه می‌شود که باید دست از خودخواهی بردارد و توجه‌اش را معطوف به دیگران کند و به آن‌ها کمک کند تا قدرت‌هایشان را رشد دهند.

پذیرش دیگران در کنار خود و اهمیت پیدا کردن دوستان جدید می‌تواند یکی از پیام‌های اصلی این انیمیشن باشد. خصوصا برای سنین مدرسه که پیدا کردن دوست همواره می‌تواند یکی از چالش‌های اساسی کودکان باشد. انجام دادن یک کار مشترک و کمک کردن به هم می‌تواند پایه‌های یک دوستی ارزشمند را بسازد و در نهایت مانند کریپتو باید به حرف‌ها و ضعف‌ها و توانایی‌های دوستان توجه کرد و به آن‌ها کمک کرد تا توانایی مقابله با ضعف‌های خود و راه رشد را پیدا کنند. بدین ترتیب و با ازخودگذشتگی و محبت می‌توان یک دوستی عمیق و با دوام ساخت.

باید توجه داشت که این فیلم درمورد حیوانات خانگی است و این مسئله می‌تواند فرزندان شما را به نگهداری حیوانات خانگی ترغیب کند. در صورتی که نگهداری از حیوانات خانگی با ارزش‌های خانوادگی شما منافات دارد دقت و توجه بیشتری در انتخاب این انیمیشن برای فرزندانتان نشان دهید.

خلاصه: این انیمیشن ارزش دوستی را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند به چالش‌های فرزندتان در دوست‌یابی کمک کند. شخصیت‌های اصلی حیوانات خانگی هستند پس می‌تواند فرزندتان را به داشتن حیوان خانگی ترغیب کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزند خود بپرسید چرا تغییر کردن شرایط برای کریپتو اینقدر دردناک بود؟ آیا تو هم تا به حال از ازدواج کردن اعضای خانواده یا دوست جدید پیدا کردن دوستانت ترسیده‌ای؟ این احساس چرا به وجود آمده است ؟

آیا تا به‌حال مانند کریپتو در پیدا کردن دوست مشکل داشته ای؟ چه کردی؟

به‌نظرت کریپتو برای پیدا کردن دوست جدید چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

خلاصه: از فرزندتان بپرسید چرا در ابتدا کریپتو نمی‌توانست دوست جدیدی را پیدا کند و در ادامه چه چیزی باعث تغییر رویه او شد؟

داستان اثر

سوپرمن و دوست همیشگی‌اش کریپتو، به همراه هم ماموریت‌های زیادی را انجام می‌دهند اما زمانی که سوپرمن می‌خواهد از لوئیس خواستگاری کند، کریپتو حسودی می‌کند و می‌ترسد دیگر نتواند دوست صمیمیی برای سوپرمن باشد. لوکاس تلاش می‌کند یک سنگ قدرتمند را از سیاره‌ی دیگری وارد زمین کند. او معتقد است که سنگ سبز به سوپرمن نیرو داده و سنگ نارنجی می‌تواند او را ابرشرور کند. سوپر من به کمک دیگر اعضای لیگ عدالت می‌تواند جلوی لوکاس را بگیرد و او را زندانی کند؛ اما در لحظاتِ آخرِ بازگشت سنگ به سیاره‌ی خودش، لولو خوکچه‌ی لوکاس قسمت کوچکی از سنگ را به زمین برمی‌گرداند. این سنگ باعث نیرو گرفتن حیوانات می‌شود و حیوانات پناهگاه، همگی نیرو‌های ویژه‌ای پیدا می‌کنند. لولو پناهگاه را آتش می‌زند و با کمک قدرت‌های ویژه‌اش فرار می‌کند. لولو قدرت کریپتو را از او می‌گیرد و تمام اعضای لیگ عدالت را زندانی می‌کند. در همین حین کریپتو به همراه دیگر حیوانات پناهگاه تلاش می‌کند جلوی لولو را بگیرند. لولو، لوکاس را آزاد می‌کند اما برخلاف انتظارش لوکاس او را زندانی می‌کند، زیرا نمی‌خواهد شهرتش را با یک خوکچه خدشه‌دار کند. لوکاس برای انتقام از زندان آزاد می‌شود. زمانی که کریپتو می‌فهمد نباید حسودی می‌کرده است و باید حتی از خودش برای کسی که دوست دارد بگذرد، قدرت‌هایش برمی‌گردد. او حیوانات پناهگاهِ اعضای لیگ عدالت را نجات می‌دهد و سنگ قدرت لولو را از او می‌گیرد. در نهایت هرکدام از حیوانات پناهگاه صاحبی پیدا می‌کنند و کریپتو به سوپرمن کمک می‌کند تا از لوئیس خواستگاری کند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: جارد استن/Jared Stern

نویسنده/ مترجم: جارد استن و جان ویتینگتون/Jared Stern John Whittington,

نام تهیه کننده: پاتریشیا هیکس،دوئین جانسون،دنی گارسیا،هیرام گارسیا، جرد استرن/ Patricia Hicks,Dwayne Johnson,Dany Garcia,Hiram Garcia,Jared Stern

نام بازیگران: دوئین جانسون، کوین‌هارت، کیت مک‌کینون، جان کرازینسکی، ونسا بایر، ناتاشا لیون، دیه‌گو لونا، توماس میدلتیچ، بن شوارتز و کیانو ریوز/ Dwayne Johnson, Kevin Hart, Kate McKinnon, John Krasinski, Vanessa Bayer, Natasha Lyonne, Diego Luna, Thomas Middleditch, Ben Schwartz, and Keanu Reeves

نام شخصیت‌ها: کریپتو: سگ با وفای سوپرمن است که قدرت‌های ویژه‌ای دارد.

لولو: خوکچه هندی که مورد آزمایش لوکاس قرار گرفته و به یک حیوان شرور تبدیل شده است.

لوکاس: میلیونری که می‌خواهد قدرت‌های ویژه داشته باشد و ابرقهرمانان را نابود کند.

کشور سازنده: ایالات متحده

کمپانی سازنده: DC EntertainmentوSeven Bucks Productions

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : مهرو خسروی

۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مناسب سن 2 +

فوق العاده کمدی

بزرگسال

توسط : سولماز مقانی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

مناسب سن 5 +

خیلی جالبه . دیالوگ هاش خیلی بامزه ست . پسر من چند بار دیده

بزرگسال

توسط : معصومه سادات هاشمی پور

۱۸ شهریور ۱۴۰۱

مناسب سن 5 +

من ندیدم ولی تو دوره ای که یگ متاسفانه داره میشه عضو اصلی بیشتر خامواده ها ترجیح میدم نبینم

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!