• امروز : 14 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن لگو جنگ ستارگان: داستان‌های ترسناک ( Lego Star Wars Terrifying Tales)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1919 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

انیمیشن«لگو جنگ ستارگان: داستان‌های ترسناک» ژانری اکشن دارد و درباره پیشکاری به نام «ونی» است که داستان‌هایی از اربابان کهکشان تعریف می‌کند و از «دین»، تعمیرکار معبد موستافار، کمک می‌گیرد تا بتواند به اشیاء باارزش شوالیه‌ها دست بیابد و قدرت برتر کهکشان شود. این اثر محصول سال 2021 است و صحنه‌های خشونت و ترس آن همراه با لحظات کمدی است.

ژانر : اکشن

سال 2021 44 دقیقه جزئیات کامل اثر
13 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 10 +
بر اساس 2 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن« لگو جنگ ستارگان: داستان‌های ترسناک» از سری انیمیشن‌های لگوست و این بار موضوع انیمیشن درباره افسانه‌های ترسناکی است که در آن جنگ‌هایی فانتزی و تخیلی بین شوالیه‌ها اتفاق می‌افتد. انیمیشن ژانری اکشن دارد و به طبع آن صحنه‌های خشونت‌آمیز مثل جنگ و درگیری نمایش داده می‌شود و موسیقی و لحظات ترسناکی را همراه دارد که البته به دلیل نمایش صحنه‌های فانتزی و فضای کمدی از شدت ترس و دلهره‌ای که ممکن است به کودکان منتقل شود، کم می‌کند با این حال لازم است که شما به روحیات فرزندتان توجه کنید و اگر احساس می‌کنید فرزندتان با تماشای این انیمیشن دچار ترس و دلهره می‌شود، این انیمیشن انتخاب مناسبی نمی‌تواند باشد.

در طول انیمیشن سه داستان تعریف می‌شود و هر کدام یک پیام به همراه دارند، خوب است که در تماشای انیمیشن با فرزندتان همراهی کنید و درباره هر داستان و پیامش با فرزندتان گفتگو کنید و نظر و برداشت او از این داستان را بپرسید.

خلاصه: انیمیشن صحنه‌های خشونت‌آمیز و ترسناکی دارد که با فضایی طنز همراه شده و از شدت ترس آن کم کرده است، با این حال لازم است که شما انیمیشن را با توجه به روحیات فرزندتان انتخاب کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

برداشت تو از داستان پسر گمشده چی بود؟

بنظرت چه پیامی داشت؟

دین از داستان پنجه ووکی چی یاد گرفت؟

چه چیزی باعث موفقیت دین شد؟

پو چه ویژگی‌هایی داشت؟

خلاصه: پو و دین چگونه توانستند ونی را شکست دهند؟

داستان اثر

«پو دمورن» خلبان مشهور و ماهری است که بعد از خراب شدن سفینه‌اش، ناچار به فرود در نزدیکی هتلی می‌شود. او برای گرفتن کمک وارد هتل شده و با پیشکار آنجا، «ونی» آشنا می‌شود. ونی که به دنبال فردی قدرتمند مثل پو است، از او دعوت می‌کند تا به دیدن بخش‌های مختلف هتل بروند. در زیر هتل، «معبد موستافار» قرار دارد و در آن اشیا با ارزشی پنهان شده‌اند که فقط افراد قدرتمند امکان دسترس به آن را دارند. در هر مرحله، ونی افسانه‌ای از شوالیه‌ها و اربابان کهکشان را تعریف می‌کند و از پو و تعمیرکار هتل، «دین»، می‌خواهد تا با الهام گرفتن از آن داستان بتوانند اشیا را به دست بیاورند. در مرحله آخر دین موفق می‌شود با استفاده از سلاح سیبر در را باز کند و به «هولوکران» دست یابد. هولوکران منشوری است که قادر است آرزوها را برآورده سازد. ونی بعد از پیدا کردن هولوکران آن را تصاحب می‌کند و با سلاح سیبر تبدیل به شوالیه‌ای قدرتمند می‌شود تا بتواند بر تمام کهکشان فرمانروایی کند اما پو و دین با او درگیر می‌شود و موفق می‌شود هولوکران را از او بگیرد تا نیرو او کم شود. در نهایت پو و دین، ونی را شکست می‌دهند و آرامش را به کهکشان برمی‌گردانند.

جزئیات اثر

کارگردان: کن کانینگهام / Ken Cunningham

نویسنده: دیوید شین/ David Shayne

تهیه کننده: دنیل کیوی/ Daniel Cavey

 ونی: پیشکار معبد موستافار که به دنبال قدرت برتر است.

دین: پسر مهربانی که تعمیرکار معبد است و به دلیل قدرت بالایی که دارد می‌تواند معماهای سخت معبد را حل کند تا به اشیاء باارزش برسد.

پو دمورن: خلبان مشهوری که به نبرد با فضایی‌ها می‌رود و با کمک دین موفق می‌شود ونی را شکست دهد.

کشور سازنده: آمریکا

مخاطب اثر: کودک

دیالوگ: پو دمورن:« بدون ترس نمی‌توانی جرئت داشته باشی.»

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : 09126****63

۸ آبان ۱۴۰۰

مناسب سن 14 +

فیلم خوبی نبود

بزرگسال

توسط : 09126****63

۸ آبان ۱۴۰۰

مناسب سن 5 +

ممنون از ارزیابی دقیق شما

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد لگو جنگ ستارگان: داستان‌های ترسناک

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!