• امروز : 27 مهر 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن ربات‌های قصه‌گو: زمان پاسخگویی (StoryBots: Answer Time)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

5 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

172 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
ربات‌ها در مرکز پاسخگویی منتظرند تا به سوالات کودکان و بزرگسالان پاسخ دهند. در این مرکز روزانه تماس‌های زیادی برقرار می‌شود تا به سوالات علمی و غیرعلمی کودکان پاسخ داده شود. ربات‌ها هم مسئول پاسخگویی هستند و این کار را به روش‌های کمدی، موزیکال و همراه با قصه‌گویی انجام می‌دهند. کودکان در حین تماشای این اثر با مباحث علمی مانند اعضای بدن، عملیات ریاضی، عملیات تبخیر آب و… آشنا شده و آموزش می‌بینند.

ژانر : آموزشی کمدی ماجراجویی

سال 2022 1 فصل 10 قسمتی، میانگین هر قسمت 23 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟ این اثر فاقد هرگونه صحنه خشونت آمیز و ترسناک است و در هر قسمت نکات علمی و آموزنده‌ای را به کودکان آموزش می‌دهد اما نکته قابل توجه این است که پیام و نکات آموزشی به نسبت سن خردسالان از سطح بالایی برخوردار است و ممکن است خردسالان 3 تا 6 سال نتوانند متوجه فرایند یادگیری شوند و به خوبی با آموزش‌ها همراهی کنند. البته یادگیری امری نسبی است و شما می‌توانید با توجه به روحیه و توانایی فرزندتان انیمیشن را برای تماشا انتخاب کنید. نقش ما چیست؟ مجموعه «ربات‌های قصه‌گو: زمان پاسخگویی» اثر آموزشی و دارای پیام‌های مثبتی است که برای کودکان جالب و هیجان‌انگیز است. حتما پیش آمده است که فرزندان شما هم در طول روز سوالاتی درباره نحوه کار دستگاه‌ها، اعضای بدنشان و یا طبیعت دارند. این مجموعه به شما کمک می‌کند تا در پاسخ به سوالات فرزندانتان با روش‌های خلاقانه، هیجان‌انگیز و جذاب عمل کنید. از طرفی ممکن است تماشای این اثر و یادگیری جواب سوالات برای کودکان شما کافی نباشد و آن‌ها دوست داشته باشند آزمایشات نمایش داده شده در انیمیشن را تجربه کنند. اکثر آزمایشات نمایش داده شده در انیمیشن ساده و قابل اجرا هستند و شما می‌توانید در منزل هم انجام بدهید و با این کار تاثیر یادگیری را دوچندان کنید. بیشتر بدانید.... توجه داشته باشید این اثر به صورت زبان اصلی و با زیرنویس در اکثر پلتفرم‌ها به نمایش گذاشته شده است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق تماشای انیمیشن‌ها با زبان اصلی برای کودکان باشد.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

بو، بوپ، بیپ، بنگ و بینگ: ربات‌های قصه‌گو که در هر قسمت به دنبال پاسخ سوالات بچه‌ها هستند.

داستان اثر:

بو، بوپ، بیپ، بنگ و بینگ ربات‌هایی هستند که در مرکز پاسخگویی به سوالات کودکان و بزرگسالان کار می‌کنند. در این مرکز ربات‌ها با علاقه و اشتیاق به سوالات علمی و غیرعلمی کودکان پاسخ می‌دهند و به روش‌های مختلفی از جمله نمایش، اخبار، موزیکال و… به قصه‌گویی و پاسخ به سوالات کودکان مشغول می‌شوند.

جزئیات اثر

کارگردان: گرگ اسپیریدلیس / Gregg Spiridellis

نویسنده: ایوان اسپیریدلیس / Evan Spiridellis

صدا پیشه: فرد تاتاسیور / Fred Tatasciore ، ارین فیتزجرالد / Erin Fitzgerald ، گرگ اسپیریدلیس / Gregg Spiridellis

کشور سازنده: آمریکا

شرکت سازنده: نتفلیکس / Netflix

مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ربات‌های قصه‌گو: زمان پاسخگویی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!