• امروز : 9 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن دیپا و آنوپ (Deepa & Anoop)

author-img

توسط : فاطمه نوری پور ارزیاب کدومو

7 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

5626 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

پویانمایی سریالی «دیپا و آنوپ»، داستان یک خانوادۀ هندی است که با مدیریت یک هتل روزگار می‌گذرانند. همۀ موجودات می‌توانند در این هتل هندی رنگارنگ اتاق داشته باشند. دیپا، دخترکوچوی خانواده همراه آنوپ، فیل کوچولوی داستان، باید برای حل چالش‌های هتل تلاش کنند. این پویانمایی در نوع خانوادگی و ماجراجویی و در مجموعه داستان‌هایی سالم، حل چالش‌های یک کسب و کار خانوادگی به زبانی ساده و کودکانه را روایت می‌کند.

ژانر : خانوادگی ماجراجویی

سال 2022 یک فصل 10 قسمتی جزئیات کامل اثر
7 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 5 +
بر اساس 2 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این پویانمایی سریالی، به دور از هرگونه ناهنجاری، خشونت و ترس، و در مجموعه داستانی تخیلی، چالش‌های یک کسب و کار خانوادگی را روایت می‌کند. به جهت ساختار کودکانۀ پویانمایی، ارتباط دیپا با حیوانات برای کودک ترسناک یا آزاردهنده نیست. شیطنت‌های شخصیت اصلی به دلیل نمایش عواقب و نیز مسئولیت‌پذیری دیپا، الگوپذیری بالایی ندارد. بنابراین تماشای این اثر برای کودکان بالای 6 سال مجاز است. البته باتوجه به سلامت محصول، درصورت همراهی والدین با خردسال، تماشای این اثر برای خردسالان 3 تا 6 هم بلامانع است.

داستان این اثر در بستر زندگی یک خانوادۀ هندی است. لباس‌ها، سبک معماری هتل و غذاهای آشپرخانۀ هتل، می‌تواند کودک شما را با فرهنگ هندوستان آشنا کند. از ایدۀ این داستان می‌توانید برای راه انداختن یک کسب و کار کوچک و آزمایشی استفاده کنید. حتما در این باره نظر و پیشنهاد کودکتان را جویا شوید.

می‌توانید از ظرفیت این داستان برای پرورش استعدادهای کودک استفاده کنید. همچنین مانند دیپا، همواره می‌توانید روی فرزندتان برای انجام کارهای خانه حساب کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

اگر می‌توانستی یک کسب و کار راه بیندازی، چه عرصه‌ای را انتخاب می‌کردی؟

چه چیزهایی بلدی بسازی تا با آن کار کنی؟

تو در دنیای واقعی دوستی مانند آنوپ داری؟

دیپا چگونه در هر داستان چالش‌هایش را حل می‌کند؟

داستان اثر

این اثر داستان یک خانوادۀ هندی است که با ادرۀ یک هتل، کسب و کار خانوادگی راه انداخته‌اند. دیپا، دختر کوچک خانواده به همراه آنوپ که یک فیل کوچولوی بامزه است، تلاش می‌کند در مدیریت هتل کمک کند. هرچند گاهی ننه جون و پدر و مادرش را بخاطر شیطنت‌های ناخواسته‌اش غافلگیر می‌کند، اما این خانوادۀ صمیمی تلاش می‌کنند به فرزندشان یاد دهند که کمک خواستن همیشه بد نیست.

جزئیات اثر

نام شخصیت‌ها:

دیپا: دخترکی است که در هتل خانوادگی‌شان به همراه دوستش آنوپ، تلاش می‌کند در مدیریت هتل کمک کند.

آنوپ: فیل کوچولوی بامزه‌ای که دوست صمیمی آنوپ است و به در حل چالش‌ها کمک می‌کند.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Kickstart Productions, Mattel Television, Mattel

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : قاسم نقدی

۴ آبان ۱۴۰۲

مناسب سن 5 +

سلام بسیار زیبا و آموزنده. دارای مطالب و موضوعات مرتبط با تربیت اجتماعی کودکان. فرهنگ پذیری به اعضای خانواده. آماده کردن کودکان در جهت مدیریت اقتصاد خانواده و.......

بزرگسال

توسط : ترمه نوروزی

۱۷ مهر ۱۴۰۲

مناسب سن 5 +

همکاری بین اعضا خانواده و تلاش برای کسب درآمد خانوادگی

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد دیپا و آنوپ

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!