• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن خانه پر سروصدا (The Loud House)

author-img

توسط : طیبه فرج زاده ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

9747 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
این انیمیشن که در ادامه مجموعه‌ای تلوزیونی به همین نام، در سال 2021 ساخته شده است، اثری با خشونت کم و پیام مثبت است. این اثر، داستان زندگی خانواده پرجمعیتی را روایت می‌کند که به دنبال پیدا کردن اجداد خود راهی اسکاتلند می‌شوند.

ژانر : ماجراجویی

سال 2021 85 دقیقه جزئیات کامل اثر
105 مناسب خانواده 41 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 6 +
بر اساس 5 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این اثر، داستان یک خانواده پرجمعیت با ده دختر و یک پسر است. پسر خانواده برای یافتن استعداد پنهانش و پیدا کردن اجدادش، با خانواده به اسکاتلند می‌رود و با اتفاقات جدیدی روبه‌رو می‌شود که دیدگاهش به زندگی را تغییر می‌دهد. او همیشه به دنبال خاص و در مرکز توجه بودن است اما متوجه می‌شود همه چیز در دیده شدن و خاص و عجیب بودن نیست. اگر فرزند شما هم دیده شدن را دوست دارد و برای آن هرکاری می‌کند، می‌توانید درباره این پیام داستان با او گفتگو کنید. مورد قابل توجه در شاخص خشونت این اثر دعواهایی است که بین خواهرها صورت می‌گیرد که ممکن است به این موضوع در بین فرزندانتان رسمیت ببخشد؛ توصیه می‌شود که درباره منفی بودن این موضوع با آن‌ها گفتگو کنید. اگر زمان و شرایطش را دارید این اثر را همراه فرزندتان تماشا کنید بی شک این همراهی لذت بخش خواهد بود.

خلاصه: داستان پیام ساده‌ای دارد و پیچیدگی خاصی نیز ندارد. بهتر است گفتگو درباره پیام‌های داستان و خشونتی که بین خواهران خانواده رخ می‌دهد را از یاد نبرید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

تو هم مثل لینکلن دوست داری در مرکز توجه باشی؟

به‌نظرت برای اینکه دیگران تو را ببینند و تشویقت کنند چه کارهایی می‌توانی انجام دهی؟

به‌نظرت چقدر لازم است آدم‌ها برای دیده شدن تلاش کنند؟

چرا لینکلن اگنس را به عنوان جانشین انتخاب کرد؟

خلاصه: از شخصیت همسال فرزندتان در داستان برای صحبت با فرزندتان استفاده کنید.

داستان اثر

«لینکلن» و ده خواهرش به همراه پدرومادرشان در یک خانه نسبتا کوچک زندگی می‌کنند. هرکدام از دختران خانواده یک استعداد خاص و منحصر به فرد دارد. در این بین لینکلن، تنها پسر خانواده، عادی ترین فرد خانواده محسوب می‌شود اما بسیار خوب و ماهرانه می‌تواند کارهای خانواده شلوغشان را مدیریت کند. اما لینکلن از عادی و معمولی بودن خسته شده و از اینکه همیشه زیر سایه خواهرانش زندگی کرده و خواهرانش مرکز توجه بوده‌اند نه او، شاکی و عصبانی است. لینکلن بعد از شنیدن یک خاطره از دوست صمیمی‌اش درباره اینکه استعداد آشپزی در آن‌ها موروثی است، تصمیم می‌گیرد به دنبال اجداد خود بگردد. پس از تحقیقات فهمیدند که اجداد پدری آن‌ها اسکاتلندی هستند و می‌توانند اقوام خود را در آنجا پیدا کنند. پس از یک سفر سخت و طاقت‌فرسا، آن‌ها به اسکاتلند رسیدند و با پرس و جو از اهالی شهر به قلعه‌ای رسیدند که در زمان‌های قدیم متعلق به خاندان آن‌ها بوده است. آن‌ها در آنجا با «موراک» روبه رو شدند که خدمتکار خانه اجدادی‌شان بود. البته موراک چندان علاقه‌ای به حضور آن‌ها در آن خانه نداشت. لینکلن که به دنبال استعداد پنهان خانوادگی‌شان می‌گردد مدام درباره اجدادشان سوال می‌پرسد و متوجه می‌شود خانواده‌ای که قبل از آن‌ها در این خانه زندگی می‌کردند، خانواده‌ای دقیقا شبیه به آن‌ها بودند؛ با ده دختر و یک پسر.

او سعی می‌کنند از «اگنس» درباره پسر خانواده سوال کند و مانند او رفتار کند. اگنس به او می‌گوید که وظیفه اصلی او کمک به مردم بوده و مردم او را بسیار دوست داشتند پس لینکلن هم سعی می‌کند همین کار را انجام دهد تا محبوب شود. در این بین موراک سعی دارد این خانواده پر سروصدا را بیرون کند و خودش تاج فرمانروایی را بر سر بگذارد. موراک برای اینکه به هدفش برسد کاری می‌کند لینکلن باعث خرابی شهر شود و محبوبیتش را در بین مردم از دست دهد. لینکلن که از این اتفاق بسیار شرمنده است به خانواده‌اش می‌گوید که به خانه برگردند و دیگر نمی‌خواهد در اسکاتلند بمانند. موراک که دقیقا همین را می‌خواست، به محض رفتن آن‌ها تاج را بر سر می‌گذارد و ظلم را علیه مردم شهر آغاز می‌کند. خبر به «خانواده لود» که هنوز زیاد از شهر دور نشده‌اند می‌رسد و آن‌ها تصمیم می‌گیرند برگردند و به مردم کمک کنند تا از دست موراک رها شوند. باتلاش‌های لینکلن تاج را از موراک می‌گیرند و به اگنس می‌دهند که همیشه دلسوز مردم شهر بوده‌است.

جزئیات اثر

کارگردان: Chris Savino

نویسنده: Chris Savino / Karla Sakas Shropshire

تهیه کننده: Ian Murray

بازیگران: Grant Palmer / Collin Dean / Tex Hammond / Asher Bishop / Catherine Taber

شخصیت ها:

لینکلن: تنها پسر خانواده است که در همه کارها به خانواده خود کمک می‌کند.

لُری: بزرگترین دختر خانواده که استعدادش در زمینه طراحی مد و لباس است.

لنی: دختر بعدی خانواده که در موسیقی استعداد دارد.

لونا: او نیز دختر دیگر خانواده است و استندآپ کمدی اجرا می‌کند.

لوان: او دختر ورزشکار خانواده است که مدال‌های زیادی دارد.

لاکی و لانا: آن‌ها متفاوت‌ترین دوقلوها هستند.

لیسا و لیلی: دخترهای کوچک و باهوش خانواده

اگنس: مردی که به خانواده لود کمک می‌کند تا در اسکاتلند اجدادشان را پیداکنند.

موراک: خدمتکاری که در خانه اجدادی لودها زندگی می‌کرد.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Nickelodeon Animation Studio

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : دینا عبداللهی نیا

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

مناسب سن 5 +

عالی و اموزنده نشان دهنده محبت و وفاداری به یک دیگر

بزرگسال

توسط : نازافرین عرب

۱۳ دی ۱۴۰۲

مناسب سن 2 +

عالیییییییییییییییییییییییییییییییی

بزرگسال

توسط : نازافرین عرب

۱۳ دی ۱۴۰۲

مناسب سن 5 +

عالیییییییییییییییییییییییییییییییی

بزرگسال

توسط : السا سادات خدیوی فرد

۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مناسب سن 5 +

عالیه حرف نداره من از نگاه اول عاشق کارتون شدم حتما ببینید عالی ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بزرگسال

توسط : طاها مختاری

۱۳ تیر ۱۴۰۱

مناسب سن 12 +

انیمیشن خوبی هست ولی به دلیل تفاوت های بین فرهنگ غرب و شرق ممکنه برای کودکان ابتدایی دو قطبی ایجاد کنه

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد خانه پر سروصدا

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!