• امروز : 27 مهر 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن ترول‌ها متحد با هم (Trolls Band Together)

author-img

توسط : یاسمن گودرزی ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

1654 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +

ترول‌ها موجودات شاد و رنگارنگی هستند که در کنار هم زندگی می‌کنند. در این قسمت از ترول‌ها، برنچ و برادرانش که سال‌ها قبل به خاطر اختلافات از یکدیگر جدا شده بودند حالا باید برای مشکل مشترکشان دوباره پیش هم بازگردند. این انیمیشن در ژانر موزیکال ارائه شده است و سعی دارد درباره‌ی اهمیت خانواده و حفظ روابط خواهر و برادری بگوید. توجه داشته باشید چند سکانس نامتعارف از بوسه و مکالمات عاشقانه در انیمیشن وجود دارد. حتما از نسخه‌ی پالایش شده استفاده کنید.

ژانر : ماجراجویی موزیکال

سال 2023 92 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 2 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 9 سال؟

این انیمیشن 92 دقیقه است. از رنگ‌های متنوع با کنتراست بالا استفاده شده است. سکانس‌ها خیلی سریع اتفاق می‌افتند و شخصیت‌های زیادی دارد. این مسائل باعث می‌شود مناسب قشر خردسال نباشد. توجه داشته باشید چند سکانس عاشقانه به همراه بوسه اتفاق می‌افتد. همچنین یک شخصیت با جنسیت نامعلوم حضور دارد که به ظاهر پسر است اما آرایش و پوشش کاملا زنانه دارد. همه‌ی این موارد دست به دست هم می‌دهند که شما این محصول را مخاطب زیر 9سال نشان ندهید.

نقش ما چیست؟

انیمیشن ترول‌ها در این قسمت تاکید ویژه‌ای بر مفهوم خانواده دارد. برای فرزند خود توضیح دهید که اختلاف و تفاوت نظر در هر خانواده‌ای به چشم می‌خورد. مهم این است که اجازه ندهیم صمیمیت بینمان از دست برود. صداقت مهم‌تر از شهرت است. نباید به هرقیمتی معروف بشویم. باید از استعداد ذاتی خود استفاده کنیم، آن را پرورش بدهیم و توسط آن کسب شهرت و ثروت کنیم. در راستای تفهیم مسائل مطرح شده در این انیمیشن، این سوالات را از فرزند خود بپرسید: به نظر تو بهترین راه رسیدن به معرفیت و ثروت چیست؟ چرا ترول‌ها پس از سال‌ها دوری و جدایی تصمیم گرفتند دوباره به برادرشان کمک کنند؟ ویوا، خواهر پاپی چه مشکلی با خارج شدن از شهر داشت؟ او چگونه مشکلش را حل کرد؟ به نظر تو جدا از خانواده زندگی کردن بهتر است یا در کنار آن؟ یک نکته‌ی مهم: یکی از شخصیت‌های این انیمیشن به نام ونیر پوششی نامتعارف دارد. او که ظاهرا یک پسر است، لباس‌های زنانه می‌پوشد و آرایشی غلیظ دارد. همچنین زمانی که بریجیت و شاهزاده در حال برگزاری مراسم ازدواج خود هستند، یک خیابان با پرچم‌های رنگین‌کمانی نمایش داده می‌شود. این پرچم‌ها نمایانگر عقاید همجنسگرایی می‌باشند.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

برنچ: او یکی از ترول‌هاست که سال‌ها پیش از برادرانش دور افتاده است. برنچ متوجه می‌شود یکی از برادرانش به دردسر افتاده است.

پاپی: پرنسس جوان و دوست برنچ است. او زمانی که می‌فهمد برادر برنچ زندانی شده است، او را تشویق می‌کند که به کمک برادرش برود.

بروزون: یک گروه موسیقی متشکل از برنچ و برادران او.

داستان اثر:

برنچ، زمانی که خیلی کوچک بوده است، برادرانش دچار اختلاف می‌شوند و گروه موسیقی آن‌ها از هم می‌پاشد. سال‌ها می‌گذرد و برنچ بزرگ می‌شود. یکی از برادران او به سراغش می‌آید و می‌گوید که برادر دیگرشان زندانی شده است و باید دوباره همه‌ی اعضای خانواده جمع شوند و به کمک او بروند. پاپی، دوست برنچ است و ارتباط عاشقانه‌ای دارند. او برنچ را تشویق می‌کند و خود همراه آن‌ها می‌رود. برنچ دیگر برادرانش را پیدا می‌کند. آن‌ها اختلافات خود را کنار می‌گذارند و به کمک برادر اسیر شده‌شان می‌روند. در نهایت با رو کردن دست متقلبین، می‌توانند برادرشان را آزاد کنند و دوباره همه‌ی اعضای خانواده کنار هم جمع شوند.

جزئیات اثر

کارگردان: والت دورن / Walt Dohrn نویسنده: الیزابت تیپت / Elizabeth Tippet تهیه‌کننده: جینا شای / Gina Shay بازیگران:آنا کندریک / جاستین تیمبرلیک / اریک آندره / Anna Kendrik / Justin Timberlake / Eric Andre کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا شرکت سازنده:DreamWorks Animation مخاطب اثر: نوجوان

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ترول‌ها متحد با هم

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!