• امروز : 4 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن تام و جری: سرسخت باشید! ( Tom and Jerry : Cowboy Up )

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2406 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

انیمیشن «تام و جری: سرسخت باشید!» داستان همیشگی تام و جری و ماجراجویی آن‌ها در ایالت‌های غربی و مزرعه گاوچران‌ها روایت می‌کند. بتی و بتلی خواهر و برادری هستند که صاحب مزرعه بزرگی شده اند و قصد دارند تا گاوداریشان را توسعه بدهند. کریزلی خلافکار و زمین‌خوار نیز به دنبال تصاحب مزرعه آن‌ها است اما شکست می‌خورد و تام و جری و دوستانشان موفق می‌شوند مزرعه را نجات دهند.

ژانر : ماجراجویی

سال 2022 74 دقیقه جزئیات کامل اثر
12 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 7 +
بر اساس 2 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

در انیمیشن «تام و جری: سرسخت باشید!» برخلاف داستان‌های همیشگی و دشمنی که تام و جری هم داشتند، این بار دوستان خوبی برای هم هستند و تلاش می‌کنند تا مزرعه را نجات بدهند. این انیمیشن هیچ‌‌گونه ناهنجاری ندارد و خشونت نمایش داده شده در آن هم بسیار فانتزی است و هیچ‌گونه آسیبی به شخصیت‌ها نمی‌زند. این محصول ژانر کمدی دارد و در کنار لحظات طنزی که دارد، پیام‌های مثبتی از جمله دوستی، همکاری را به کودکان آموزش می‌دهد.

بتلی از موش‌ها می‌ترسد و در طول انیمیشن چند بار از کلمه فوبیا استفاده می‌شود. ممکن است کودکان متوجه معنی فوبیا نشوند و خوب است که شما با ادبیاتی کودکانه و به گونه‌ای که متوجه بشوند برایشان توضیح دهید.

خلاصه: انیمیشنی سالم و کمدی که به پیام‌های مثبتی از جمله دوستی، همکاری و کمک به دیگران پرداخته است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

  تفاوت این انیمیشن با دیگر انیمیشن‌های تام و جری چه بود؟ چرا تام با موش‌ها همکاری کرد؟ بتی و بتلی چه ویژگی‌هایی داشتند؟

خلاصه: تام و جری چگونه توانستند کریزلی را شکست دهند؟

داستان اثر

جری و برادرزاده‌هایش ساکن خانه‌ روستایی در ایالت‌های غربی هستند و رابطه صمیمانه‌ای با بتی، صاحب خانه دارند. بتی دختر گاوچرانی است که تصمیم دارد مزرعه‌ای که از پدرش به او و برادرش، بتلی به ارث رسیده است را دوباره راه بیندازد و گاوداری بزرگی داشته باشد. بتلی اما زیاد موافق این کار نیست و دوست دارد خانه را بفروشد و در شهر زندگی کند. او فوبیای موش دارد و با دیدن جری و برادرزاده‌هاش شوکه می‌شود و به گربه‌اش تام دستور می‌دهد تا آن‌ها را از خانه بیرون کند اما تام در این کار موفق نمی‌شود. کریزلی که مرد خلافکار و زمین‌خواری است و به دنبال این مزرعه است، نقشه‌ای می‌کشد و چند گربه را به بتلی معرفی می‌کند تا به او در گرفتن موش‌ها کمک کنند. اما در واقع آن‌ها آمده اند تا بتی و بتلی را از خانه بیرون کنند و سند خانه را پیدا کنند و به کریزلی بدهند. زمانی که تام و جری از نقشه با خبر می‌شوند با کمک هم موفق می‌شوند نقشه‌های کریزلی را لو داده و خانه و مزرعه را نجات دهند.

جزئیات اثر

کارگردان/ مولف: درول ون ستیرز / Darrell Van Citters

نویسنده/ مترجم: Will Finn / ویل فین

نام تهیه کننده: سم رجیستر / Sam Register

نام بازیگران: تریور دوال /– Trevor Devall سین بورگس / Sean Burgos جرج اکیس / George Ackies

نام شخصیت ها: بتی: دختر گاوچرانی است که تصمیم دارد مزرعه‌ پدری‌اش را دوباره راه بیندازد و گاوداری بزرگی داشته باشد. بتلی: برادر بتی که علاقه‌ای به گاوچران‌ها ندارد و دوست دارد در شهر زندگی کند. کریزلی: مرد خلافکار و زمین‌خواری که به دنبال مزرعه بتی و بتلی است.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Warner Bros

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : کیارش لطیف نیا

۲۷ تیر ۱۴۰۱

مناسب سن 7 +

این خیلی عالیه لطفاً این رو در تلویزیون بخش کنید

بزرگسال

توسط : کیارش لطیف نیا

۲۷ تیر ۱۴۰۱

مناسب سن 7 +

این خیلی عالیه لطفاً این رو در تلویزیون بخش کنید

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تام و جری: سرسخت باشید!

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!