• امروز : 12 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن تام‌وجری؛ در حمله مهاجمان فضایی

author-img

توسط : طیبه فرج زاده ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1255 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 5 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
مجموعه‌ی داستان‌های کوتاهی از تام و جری و دشمنی همیشگی آن‌ها باهم.

ژانر : کمدی

سال ۲۰۱۱ 83 دقیقه جزئیات کامل اثر
2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این محصول چندین قسمت کوتاه از مجموعه‌ی «تام و جری» است که برای سرگرمی فرزندانتان انتخاب خوب و مناسبی است. این قسمت یک ساعت و بیست‌وسه دقیقه است و می‌تواند کودکتان را سرگرم کند و لحظات شادی برای او رقم بزند.

داستان هر قسمت عموماً پیام مشخّص یا نتیجه‌گیری واضحی ندارد و در درگیری‌های تام و جری خلاصه می‌­شود. بهتر است درباره‌ی خشونت‌هایی که میان شخصیت‌های این اثر اتفاق می‌افتد با کودکتان صحبت کنید. البته این خشونت‌ها معمولاً فانتزی است. مثلاً صحنه‌هایی که تام یا جری به‌طورکلّی از بین‌ می‌روند اما دوباره آن‌ها را سالم می‌­بینیم از شدّت خشونت اثر می‌کاهد. اما ممکن است فرزندتان این اتفاق را واقعی تلقّی کند و فکر کند در زندگی عادی هم بعد از چنین اتفاقاتی، صدمه‌ای به خودش و اطرافیانش نمی‌رسد و گاهی آن کارها را امتحان کند. پس گفتگو با فرزندتان در این زمینه مهم است.

خلاصه: این محصول شامل چندین قسمت کوتاه از داستان‌های «تام» و «جری» است که برای سرگرمی فرزندانتان انتخاب خوب و مناسبی است. این قسمت یک ساعت و بیست‌وسه دقیقه است و می‌تواند کودکتان را سرگرم کند و لحظات شادی را برای او رقم بزند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از کودک خود بخواهید داستان‌هایی را که تماشا کرده برای شما تعریف کند.

داستان اثر

این قسمت از مجموعه‌ی «تام و جری» مجموعه‌ای از داستان‌های 5دقیقه‌ای کوتاه است که برای سرگرمی کودکان گزینه‌ی مناسبی است. داستان‌های این قسمت درباره‌ی حمله‌ی موجودات فضایی، دنبال‌کردن پاگنده‌ها در جنگل اسرارآمیز، مسابقه‌ی موج‌سواری، مقابله با گرگینه‌ها و ارواح و... است. در تمام این داستان‌­ها، تام و جری همچنان قصد آشتی با یکدیگر را ندارند و به تعقیب‌وگریز ادامه می‌دهند.

جزئیات اثر

کارگردان: Spike Brandt / Tony Cervone

نویسنده: Brad Birch

نام شخصیت‌ها:

تام: گربه‌ی بازیگوشی که همیشه درحال دعوا و تعقیب «جری» است و خرابکاری می‌کند.

جری: موش کوچک و زرنگی است که همیشه از دست«تام» فرار می‌کند.

کشور سازنده: آمریکا

مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد تام‌وجری؛ در حمله مهاجمان فضایی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!