• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن اسپایدی و دوستان شگفت‌انگیز (Spidey and His Amazing Frinends)

author-img

توسط : گیتی بهامیر ارزیاب کدومو

2 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2827 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

 انیمیشن اسپایدی و دوستان شگفت‌انگیز یک مجموعه‌ی سریالی، ابرقهرمانی ۱۱ قسمتی محصول ۲۰۲۱ کشور آمریکا و محصول مشترک کمپانی‌های مارول و دیزنی است. این مجموعه در ژانر اکشن، ماجراجویی بوده و داستان سه دوست و یک ربات کوچک است. آنها به‌وسیله‌ی قدرت‌هایی که با به دست کردن ساعت‌های خاص خود پیدا می‌کنند و پوشیدن لباس عنکبوتی به کمک مردم و نجات آنها می‌روند و هرکجا شرارت و بی‌نظمی پیش می‌آید عنکبوتی‌ها در صحنه حاضر می‌شوند بدون اینکه کسی آنها را بشناسد.

ژانر : ابرقهرمانی

سال 2021 ۱۱ قسمت ۳ دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
25 مناسب خانواده 13 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 2 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین می‌توانید با فرزند خود از کارهایی که این ابرقهرمان‌ها برای کمک‌کردن به مردم انجام می‌دهند صحبت کنید و از رفتارهای خوبی که نسبت به هم و به دیگران دارند از آنها نظرخواهی کنید و از فرزند خود بخواهید تا شخصیت‌ها را برای شما معرفی کنند. از خشونت‌ها و ناهنجاری‌هایی که در این انیمیشن فانتزی صورت می‌گیرد برای آنها صحبت کنید و از خودشان بخواهید تا درست یا غلط بودن رفتار شخصیت‌ها را برای شما بگوید حتی می‌توانید اگر فرزندتان به‌خوبی توانست بین افراد خوب و بد قضاوت کند و به‌درستی جواب شما را بدهد آن ها را تشویق کنید ولو با گفتن کلمات زیبا و تحسین کردن آنها، تا فرزند شما بداند که به نوع نگاه او و درستی نظر او احترام می‌گذارید. اگر او از عنکبوتی‌ها و افراد شرور توانست در جای درست خودشان، تحسین یا نکوهش کند والدین می‌توانید آنها را به آغوش بکشید. توصیه می‌شود والدین از فرزند خود بخواهید تا داستان علت به‌وجودآمدن عنکبوتی‌ها را برای شما بگوید.

خلاصه: والدین می‌توانید با فرزند خود از خشونت‌ها و ناهنجاری‌های عنکبوتی‌ها صحبت کنید و از او بخواهید که درستی یا نادرستی رفتارهای کاراکترها را برای شما بگوید و توضیح دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین می‌توانید از فرزند خود بپرسید چرا عنکبوتی‌ها مراقب مردم هستند؟ چگونه عنکبوتی‌ها امنیت را برای مردم به وجود می‌آورند؟ سلاح مبارزاتی عنکبوت‌ها چیست؟ و چگونه به مقابله با افراد شرور می‌روند؟ مردم چرا عنکبوتی‌ها را دوست دارند؟

خلاصه: والدین می‌توانید از فرزند خود بپرسید چرا عنکبوتی‌ها متحد و با هم هستند؟

داستان اثر

عنکبوتی‌ها ابرقهرمان‌هایی هستند که با متحد شدن باهم هرجا مشکلی پیش می‌آید به کمک مردم و نجات آنها می‌روند. آنها به کمک تریسی عنکبوت کوچک رباتی خود هر بار، با اتفاق جدیدی روبرو می‌شوند، یکبار با گم‌شدن میمون‌های بازیگوش و دزدیدن اسکوتر و ماشین مجبور می‌شوند با فریب، آنها را به دام بیندازند و یا با درگیرشدن با اختاپوس که کریستال فضایی را دزدیده و می‌خواهد با قدرت شرارتش همه چیز را نابود کند که عنکبوتی‌ها با کمک هم او را در دام تارهای خود می‌اندازند. در یک صحنه کرگدنی به باغ‌وحش حمله می‌کند و با دزدیدن و تخریب چرخ‌وفلک و یا ترساندن قصد آزار و اذیت مردم را دارد ولی عنکبوتی به کمک دوستش پلنگ سیاه او را به‌وسیله‌ی کف لغزنده به دام می‌اندازد و عروسک دخترک را به او پس می‌دهد. در جشن رژه‌ای که در شهر است گابریل قصد آزار مردم را دارد ولی عنکبوتی با این که تارهایش تمام می‌شود و مورد حمله‌ی گابریل قرار می‌گیرد ولی توسط تریسی رباتی و با کمک سلاح‌هایی که رباتی می‌آورد گابریل را به بند می‌کشد و جشن را از شر او نجات می‌دهد.

جزئیات اثر

کارگردان: Darren Bachynski

نویسنده: Darren Bachynski

نام تهیه‌کننده: Steven L. Grover

نام بازیگران: Benjamin Valic Jakari Fraser Lily Sanfelippo

نام شخصیت‌ها: عنکبوتی‌ها: ۳ دوستی که باقدرت‌های خود، امنیت و آرامش را به شهر هدیه می‌کنند تریسی: عنکبوت رباتی کوچکی که موقع درگیری‌ها به عنکبوتی‌ها کمک می‌کند.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Marvel ، Disney

مخاطب اثر: کودکانه

هشتگ: فانتزی، ماجراجویی، علمی تخیلی

نشان سلامت: اگر محصولی مثبت ۷ سال بود و در آن خشونت، ترس و ناهنجاری اجتماعی شدت پایینی داشت و درعین‌حال پیام مثبت و الگوی مثبت بالایی داشتند ارزش‌های مثبت حتماً باید شامل کارگروهی، تعامل سازنده و تکیه بر حل مشکل به روش صحیح باشد.

 

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : مجتبی چمران

۲ بهمن ۱۴۰۰

مناسب سن 2 +

سلام انیمیشنی جذاب و آموزنده

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسپایدی و دوستان شگفت‌انگیز

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!