• امروز : 27 مهر 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن اسنوپی تقدیم می کند: روزهای خوش گذشته (Snoopy Presents: For Auld Lang Syne)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

4 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1474 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

مجموعه «اسنوپی تقدیم می‌کند» محصول کشور کانادا است و بر اساس مجموعه کتاب‌های بادام‌زمینی‌ها ساخته شده است. در این قسمت لوسی منتظر تعطیلات کریسمس و جشن سال نو است تا مادربزرگش به دیدن آن‌ها بیاید و با هم جشن بگیرند اما نیامدن مادربزرگش به خانه آن‌ها، لوسی را ناراحت می‌کند و او نگران می‌شود که نکند کسی مرا دوست ندارد! این انیمیشن پیام‌هایی درباره اهمیت دوستی و کنار هم بودن دارد و مناسب کودکان رده سنی 6+ سال است.

ژانر : کمدی ماجراجویی

سال 2021 38 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟

این انیمیشن با داستانی جذاب و دلنشین پیام‌های مثبتی را به کودکان آموزش می‌دهد. همچنین شخصیت‌های کودک این اثر هر کار یک کاراکتر و ویژگی‌های مخصوص به خود دارند و با یادگیری پیام‌ها و نکات آموزنده هر قسمت، الگوی آموزنده و مثبتی برای کودکان هستند.

نقش ما چیست؟

گاهی کودکان رفتارهای خودخواهانه دارند و دوست دارند کارها را آنطور که دوست دارند انجام بدهند یا اعضای خانواده و دوستانشان همیشه به حرف آن‌ها گوش بدهند و هر موقع که خواستند با آن‌ها بازی کنند، کارتون تماشا کنند یا حتی به پارک و گردش ببرند. آموزش و یادآوری دوست داشتن و درک اعضای خانواده و دوستان در هر شرایط و موقعیتی یا با هر سلیقه و نظری که دارند به کودکان گاهی می‌تواند سخت باشد اما این انیمیشن کار را آسان کرده است و به شما والدین عزیز کمک می‌کند تا به فرزندتان دوست داشتن دیگران با وجود تفاوت‌ها و پذیرش آن را یاد بدهید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

لوسی: دختری منضبط و قانونمند که سعی دارد همه کارها را به روش و سلیقه خود انجام بدهد و هر کس که طبق میل و سلیقه‌اش عمل می‌کنند را تایید می‌کند.

لاینس: برادر کوچک‌تر لوسی که همکار و دستیار او در برگزاری مهمانی است و باید طبق خواسته و علایق خواهرش رفتار کند تا مهمانی آنطور که او دوست دارد برگزار شود.

چارلی براون: از دوستان لوسی و لاینس که به آن‌ها در برگزاری مهمانی کمک می‌کند.

داستان اثر:

با شروع ماه دسامبر لوسی در انتظار آمدن مادر بزرگش است تا به خانه آن‌ها بیاید و با هم مراسمات و تعطیلات کریسمس و سال نو را جشن بگیرند. در روزهای پایانی سال اما مادربزرگ لوسی با او تماس می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که نمی‌تواند به خانه آن‌ها بیاید. لوسی از این خبر ناراحت شده و تصور می‌کند مادربزرگش به دلیل اینکه او را دوست ندارد، به دیدن او نمی‌آید. همچنین او به علاقه دوستانش هم شک می‌کند و دوست دارد کاری کند که همه از دوستی با او لذت ببرند و به دوست داشتن او اعتراف کنند. لوسی برنامه این مهمانی مجلل در شب آخر سال را تدارک می‌بیند و وظیفه هر کار مهمانی را به یکی از دوستانش می‎سپارد. در روز مهمانی اما لوسی از کارهای دوستانش راضی نیست و به نظرش مهمانی به آن مجللی و لوکسی که در نظر داشت نیست برای همین جلوی دوستانش را می‌گیرد و مهمانی از شادی و مفرح بودنش کم می‌شود و دوستان او ناراضی از مهمانی می‌روند. لوسی بعد از این شکست دوباره ناراحت و غمگین شده و احساس می‌کند که کسی او را دوست ندارد اما لاینس و چارلی اشتباهاتش را به او یادآوری می‌کنند و به او می‌گویند که مهم با هم بودن و دوست داشتن همدیگر با وجود تفاوت‌ها است نه موافقت و تایید کردن علایق و رفتار دیگران. لوسی نیز از این اتفاق درس می‌گیرد و در کنار دوستانش آغاز سال نو را جشن می‌گیرد.

جزئیات اثر

کارگردان: کلی کیتیس / Clay Kaytis نویسنده: کلی کیتیس / Clay Kaytis بازیگران: چارلی بویل / Charlie Boyl - راب تینکلر / Rob Tinkler - کیتی گریفین / Katie Griffin - جیکوب سولی / Jacob Soley - ایزابلا لئو / Isabella Le - تری مک گورین / Terry McGurrin کشور سازنده: کانادا و آمریکا شرکت سازنده: اپل تی‌وی پلاس / +Apple TV مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسنوپی تقدیم می کند: روزهای خوش گذشته

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!