• امروز : 18 شهریور 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن اسنوپی تقدیم می‌کند: مدرسه لوسی (Snoopy Presents: Lucy's School)

author-img

توسط : نفیسه عبداللهی ارزیاب کدومو

2 ماه پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

7188 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +

تابستان به سر می‌رسد و بچه‌ها برای رفتن به مقطع تحصیلی بالاتر و مدرسه جدید آماده می‌شوند اما هیچ‌کدام از این تغییر خوشحال نیستند و به‌خاطر تحولات مدرسه نگران و استرس دارند. لوسی اما برنامه‌ای جدیدی برای فرار از استرس و مدرسه جدید دارد و تصمیم می‌گیرد مدرسه خودش را راه بیندازد تا بچه‌ها را در قبولی آزمون فارغ‌التحصیلی کمک کند. این اثر با ژانر کمدی، پیام‌های مهم و آموزنده‌ای برای دانش‌آموز دارد و تماشای آن به کودکان با رده سنی بالای 6 سال توصیه می‌شود.

ژانر : کمدی

سال 2022 38 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا 6 سال؟

 در این قسمت از مجموعه اسنوپی، داستان حول محور مدرسه و علاقه بچه‌ها به تحصیل و رفتن به مدرسه است. این اثر هیچ‌گونه صحنه ناهنجار یا خشونت‌آمیز ندارد. موضوع داستان درباره نترسیدن از تجربه های جدید است به همین دلیل برای کودکانی که قرار است محیط جدیدی مانند مدرسه را تجربه کنند می تواند اثر مفیدی باشد.

نقش ما چیست؟

گاهی پیش می‌آید که بچه‌ها برای نرفتن به مدرسه بهانه‌های مختلف می‌آورند یا از اساس با مدرسه رفتن مشکل دارند و حس خوبی به آن‌ها ندارد. هر قدر هم که ما بخواهیم با آن‌ها درباره مزایای مدرسه رفتن و درس خواندن بهشان بگوییم فایده‌ای ندارد و انگار تا خودشان تجربه نکنند و به نظر ما نرسند، فایده‌ای ندارد. اما همیشه همذات‌پنداری با هم سن و سال‌ها تاثیر بیشتری دارد و میزان الگوپذیری و درک حقایق را آسان‌تر می‌کند. انیمیشن «اسنوپی تقدیم می‌کند: مدرسه لوسی» دقیقا این کار را برای فرزندانمان انجام می‌دهد. این اثر مشکلات و مشقت‌های مدرسه رفتن را با بیانی ساده و قابل فهم برای کودکان به نمایش می‌گذارد و در نهایت از مزایای مدرسه رفتن و مواجه شدن با تغییرات، چالش‌ها و استرس‌ها به کودکان می‌گوید. توصیه می‌کنیم این اثر را با فرزندتان تماشا کنید و درباره پیامدهای تصمیمات لوسی و نتیجه‌ای که از کارهایش گرفت، گفتگو کنید.

داستان اثر

شخصیت‌ها:

لوسی: دختری که دوست ندارد که به مدرسه جدید برود زیرا از ورود به محیط جدید و متنوع شدن دروس مدرسه می‌ترسد.

لاینس: برادر لوسی که به او در متوجه شدن اشتباهاتش کمک می‌کند و دلداری می‌دهد.

داستان اثر:

تابستان شروع می‌شود و بچه‌ها با شور و اشتیاق مشغول تفریحات تابستانی می‌شوند اما تابستان گذراست و به زودی پاییز فرا می‌رسد و بچه‌ها برای ادامه تحصیل به مقطع بالاتر می‌روند و باید وارد مدرسه جدید بشوند. همه از جمله لوسی از این اتفاق مضطرب و نگران هستند اما به ناچار مشغول خرید لوازم تحریر برای مدرسه می‌شوند. لوسی اما فکر تازه‌ای به ذهنش می‌رسد و تصمیم می‌گیرد خودش را برای آزمون فارغ‌التحصیلی آماده کند و بعد از قبولی مدرکش را بگیرد و دیگر لازم نباشد به مدرسه برود. بعد از اینکه لوسی تصمیمش را به دوستانش می‌گوید آن‌ها هم از او می‌خواهند تا سوالات آزمون را با آن‌ها کار کند تا بچه‌ها هم در آزمون قبول شوند. لوسی مدرسه خود را تاسیس می‌کند اما آزمون سخت‌تر از تصور او و بچه‌ها است و در نهایت همه از قبولی در آزمون ناامید می‌شوند و لوسی به اشتباه‌اش اعتراف می‌کند. او تصمیم می‌گیرد که با ترس‌هایش مواجه شود و به مدرسه جدید برود.

جزئیات اثر

کارگردان: ریموند اس.پرسی / Raymond S.persi نویسنده: برایان شولز / Bryan Schulz تهیه‌کننده: جیمز براون / James Brown بازیگران: لکسی پری / Lexi Perri ، اتین کلیسی / Etienne Kellici ، آریانا مک دونالد / Arianna McDonald کشور سازنده: آمریکا شرکت سازنده: اپل تی وی پلاس / +Apple TV مخاطب اثر: کودک

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اسنوپی تقدیم می‌کند: مدرسه لوسی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!