• امروز : 5 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم چهار انگشت (four fingers)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

4 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

1493 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
احد فاتحی در حالی که مراسمی به اسم سفر به مکه ترتیب داده قرار است به کامبوج سفر کند تا همسر صیغه‌ایش را ملاقات کند اما او را پیدا نمی‌کند و گذرنامه و پول‌هایش را هم گم می‌کند. احد چند شب را به سختی در خیابان می‌گذراند و بعد موفق می‌شوند به ایران بازگردد.
سال 1397 86 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 15 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فرزندتان در سنین نوجوانی مسائل جنسی را به خوبی درک می‌کند با توجه به این موضوع می‌توانید راه حل احد فاتحی برای ارضای نیاز جنسی‌اش را بررسی کنید و با هم درباره آسیب‌هایی که به خانواده‌اش می‌رسد صحبت کنید. می‌توانید با فرزنتان درباره اساس مسئله صیغه و اینکه امری اخلاقی‌ست با خیر بحث کنید همچنین درباره عواقب دروغ گفتن و پنهان کاری شخصیت‌های اصلی صحبت کنید

خلاصه: دروغ‌گویی شخصیت اصلی فیلم می‌تواند تاثیرگذار باشد

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزند خود بپرسید رفتار احد فاتحی چه تاثیری بر خانواده می‌گذارد از فرزند خود بپرسید آیا صیغه کردن احد فاتحی کار درستی بوده؟ از فرزند خود بپرید فیلم چه پیام‎‌های مثبتی داشته؟

خلاصه: از فرزند خود بپرسید رفتار احد فاتحی چه تاثیری بر خانواده می‌گذارد

داستان اثر

احد فاتحی که فردی مذهبی است و همسر و چند فرزند دارد در حالی که مراسمی به اسم سفر به مکه ترتیب داده قرار است به همراه مدیر برنامه‌هایش نادر ایستاده به کامبوج سفر کند تا همسر صیغه‌ای‌اش را ملاقات کند اما او را پیدا نمی‌کند و در حالی که دنبالش می‌گردد گذرنامه و پول‌هایش را هم گم می‌کند. از طرفی دیگر چون پدر خانمش فرد اسم و رسم داریست و به خانواده‌اش هم دروغ گفته نمی‌تواند از آنها کمک بگیرد. احد به همراه نادر چند شب را به سختی در خیابان و معبد می‌گذرانند و بعد موفق می‌شوند به ایران بازگردند.

جزئیات اثر

ژانر اثر:کمدی

کارگردان:حامدی محمدی

بازیگران:جواد عزتی

امیر جعفری

نویسنده:حامد محمدی

کمپانی ساخت : حمید پنداشته(تهیه کننده)

کشور سازنده:ایران

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : فاطمه سادات حجتی

۲۱ اسفند ۱۳۹۹

مناسب سن 15 +

تحلیل خوب و مناسبی بود.

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد چهار انگشت

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!