• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم همه چیز برای جکسون (Anything For Jackson)

author-img

توسط : فاطمه طهماسبی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

5679 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 17 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

 

«همه چیز برای جکسون»؛ فیلمی ترسناک که روایتگر تصمیم خطرناک یک زوج شیطان‌­پرست است که به قصد بازگرداندن روح نوه‌ی خود در کالبد یک جنین دیگر، زن بارداری را می‌ربایند.

ژانر : ترسناک

سال ۲۰۲۰ 96 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 12 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 18 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این اثر حاوی صحنه‌­های خشونت­‌بار و تعلیق‌های بسیاری است که قالب اصلی این اثر را در بر می‌گیرد. ارواح در ظاهری خشن و وحشتناک در بسیاری از صحنه­‌ها حضور دارند که افراد زیادی را هم به قتل می­‌رسانند. این اثر بسیار خشونت­‌بار است و لازم است این مسئله از جانب والدین مورد توجه قرار بگیرد.

شدت ترس و خشونت در این اثر به‌حدّی است که دیدن آن برای کودکان اصلاً توصیه نمی‌شود. دیدن این فیلم برای افراد با رده‌ی سنی بالای 15 سال نیز نیاز به بررسی و توجه والدین دارد. درصورت مشاهده‌ی این اثر توسط فرزندانتان لازم است غیرواقعی و انتزاعی بودنِ برخی صحنه‌های موجود در آن را به آن‌­ها گوشزد کنید و ذهن آن­‌ها را نسبت به خشونت­‌باربودنِ صحنه­‌ها آماده کنید. دکتر «والش» و همسرش به قصد رسیدن به هدف خود دست به هرکاری می‌زنند که منجر به مرگ بسیاری از افراد می‌شود. این بی­‌توجهی به دیگران و آسیب‌رساندن به آن‌ها صرفاً به جهت دستیابی به خواسته‌های خود ازجمله پیام‌­های منفی در این اثر است که زمینه‌ی بحث و گفت­‌وگو درباره‌ی آن را با فرزندانتان فراهم می‌­کند.

خلاصه: توجه به خشونت‌باربودنِ اثر، متوجه‌کردنِ فرزندان نسبت به غیرواقعی‌بودنِ برخی صحنه‌ها و صحبت درباره‌ی پیام‌های منفیِ داستان لازم و مهم است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

دکتر «والش» و همسرش در جهت رسیدن به خواسته‌ی خود به چه کسانی آسیب رساندند؟

اگر شما به جای دکتر «والش» بودید چه می‌کردید؟

خلاصه: همه­‌ی اتفاقات منفیِ داستان در اثر رفتار اشتباه دکتر «والش» و همسرش اتفاق افتاد که در جهت رسیدن به خواسته‌ی خود، به دیگران توجه نمی‌کردند. با پررنگ‌کردنِ این مطلب، از فرزندتان درین­‌باره راهکار بگیرید.

داستان اثر

دکتر «هنری والش» و همسرش که شیطان‌پرست‌اند به‌تازگی نوه‌ی خود را از دست داده‌اند، آن‌ها تصمیم می‌گیرند از طریق کتاب طلسم باستان، روح «جکسون» را وارد کالبد جنین دیگری بکنند تا او را دوباره به زندگی برگردانند.

آن­‌ها با همکاری یکدیگر یکی از بیماران باردار دکتر والش را می­‌ربایند و در خانه‌ی خود زندانی می‌کنند. اما به‌خاطر ترجمه‌ی غلط از کتاب طلسم و زیاده‌­روی، ارواح بسیاری را بیدار می‌کنند که برای تسخیر کالبد افراد زنده، جان آن‌­ها را می‌گیرند. افراد زیادی در این مسیر کشته می‌شوند. درنهایت، دکتر والش و همسرش نیز کشته می‌­شوند و خانم «بکر» که زندانیِ آن‌ها بود موفق می‌شود از دست ارواح خبیث فرار کند و نجات یابد.

جزئیات اثر

کارگردان: Justin G. Dyck

نام بازیگران: Sheila McCarthy ، Julian Richings ، Konstantina Mantelos

نام شخصیت‌ها

دکتر هنری والش: یک پزشک معالج شیطان‌پرست که بعد از ازدست‌دادن نوه‌اش، همراه با همسرش تصمیم می‌گیرد با دزدیدن یکی از بیماران باردار خود، با استفاده از یک کتاب طلسم باستانی، روح نوه‌ی خود را وارد کالبد جنین آن زن کند.

خانم آدری: همسر دکتر والش که برای زنده‌کردن نوه‌ی خود زن بارداری را در خانه‌ی خود زندانی کرده‌اند.

شانون بکر: زن بارداری که توسط یک زوج شیطان­‌پرست دزدیده و زندانی می‌شود. آن‌ها قصد دارند جنین خانم بکر را به تسخیر روح نوه‌ی خود دربیاورند.

کشور سازنده: کانادا

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : نیما باند

۱۰ بهمن ۱۴۰۰

مناسب سن 18 +

این بخاطر اعتقادات ضعیف این خانواده است با توجه به اینکه انها در شرایط هستند که عقل و منطق انها کامل شده و انسانهایی با سواد و پا به سن گذاشته هستند و میدانند مرگ و زندگی دست خداوند هستند و تقدیر فرزندشان از قبل نوشته شده بهتر بود در این فیلم از ادم های کمتر جا افتاده و میانسان استفاده میشد تا مسئله برای بیننده قابل باورتر باشد انسانی در این شرایط سنی به رشد و کمالگرایی رسیده و در چنین شرایطی قرار نمیگیرد تا بخواهد با شیطان معامله کند و اگر این مسئله رو کارگردان توجه میکرد عالی بود

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد همه چیز برای جکسون

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!