• امروز : 4 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی فیلم ثور، جهان تاریک ( Thore, dark world)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

4 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3093 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 14 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

 این قسمت از ثور در سال 2013 توسط شرکت مارول ساخته شده است. ثور آرامش را به جهان‌های نه‌گانه بازمی‌گرداند؛ اما مالکیت، دشمن سرسخت آزگارد، از خواب برمی‌خیزد و قصد دارد جهان را نابود کند، ثور و دارسی نمی‌گذارند این اتفاق بیفتد. نمایش درگیری‌ها و جنگ‌های متعدد میان ثور و دوستان و دشمنان او در صحنه‌های متعددی وجود دارد.

سال 2013 112 دقیقه جزئیات کامل اثر
2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این محصول که در ادامه‌ی محصولات شرکت مارول می‌باشد، می‌تواند تقلید از شخصیت‌های داستان را به همراه داشته باشد. تقلید از شخصیت‌های داستان به‌معنای تلاش برای شبیه‌سازی ظاهری تا رفتارکردن مشابه آن‌هاست. نکته‌ی دیگری که لازم است به آن توجه شود، میزان خشم نمایش‌داده‌شده در اثر است. بهتر است برای مدیریت هیجانات حتماً با کودک خود گفت‌وگو کنید.

شما می‌توانید با بررسی نکات فیلم به همراه فرزند نوجوان به او اجازه دهید تا خودش ویژگی‌های مثبت و منفی شخصیت‌ها را برداشت کند.

خلاصه: برای مدیریت هرچه بهتر احساسات و تقلیدهای احتمالی، حتماً در مورد جوانب مختلف فیلم با کودک گفت‌وگو کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

ثور چطور می‌توانست از دشمنانش اتقام بگیرد؟ اگر او جای ثور بود، چه راهی را برای انتقام‌گرفتن از لوکی انتخاب می‌کرد؟ آیا اساطیر قابل باورند؟ اگر او جای دارسی بود، از قدرتش استفاده می‌کرد؟

خلاصه: اگر او جای ثور بود، چه راهی را برای انتقام‌گرفتن از لوکی انتخاب می‌کرد؟

 

داستان اثر

بعد از آنکه خیانت برادر «ثور» به‌ خانواده‌اش مشخص می‌شود و ثور قدرتش را پس می‌گیرد، برای مبارزه با دشمنان «آزگارد» و حاکم‌کردن نظم در سرزمین‌های نه‌گانه به تمام این نُه سیاره می‌رود و با تلاش فراوان موفق می‌شود تا آن‌ها را سامان‌دهی کند، در همین موقع که نظم به آزگارد بازگشته است، دشمن دیرینه‌ی آن‌ها از خواب بیدار می‌شود. در همین زمان، معشوقه‌ی ثور در زمین، متوجه اتفاقاتی می‌شود که طبیعی نیست، او متوجه می‌شود در برخی نقاط زمین، بعضی از اشیا غیب می‌شوند و گویا حفره‌ای میان آن نقطه و نقطه‌ی نامعلوم دیگری وجود دارد، او در حین تحقیق دراین‌باره وارد جهان دیگری می‌شود و به شیئی دست می‌زند که منشأ قدرت است. «مالکیت»، دشمن آزگارد که بعد از شکست از «اودین»، به خواب رفته بود، حالا با اتفاقی که هرچندهزارسال رخ می‌دهد، یعنی هم‌ترازی تمام عوالم نُه‌گانه، بیدار می‌شود و قصد دارد تمام جهان‌ها را نابود کند تا بتواند بر آ‌ن‌ها حکومت کند. در این زمان «دارسی» و تیم تحقیقاتی‌اش در زمین متوجه این اتفاق شده‌ و توانسته‌اند وسیله‌ای تهیه کنند که این بحران را کنترل کند. ثور از دارسی که خودش تبدیل به منبع انرژی شده و مالکیت دنبال آن است، استفاده می‌کند و موفق می‌شود تا با مالکیت بجنگد و او را از بین ببرد.

جزئیات اثر

کارگردان/ مؤلف: کنت برانا

نویسنده/ مترجم: اشلی میلر، زک استنتز و دن پاین

نام تهیه‌کننده: ـ

نام بازیگران: کریس همسورث، تام هیدلستون، کلارک گرگ

نام شخصیت‌ها: ـ

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Marvel

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ثور، جهان تاریک

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!