• امروز : 9 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی فیلم اردوگاه شعبده بازی (Magic Camp)

author-img

توسط : معصومه جویباری ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1337 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
اندی به عنوان مربی، به اردوگاه شعبده بازی برمی‌گردد تا گروهی از بچه‌ها را برای رقابت‌های شعبده بازی آماده کند.

ژانر : کمدی

سال 2020 90 دقیقه جزئیات کامل اثر
6 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 13 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

 در چند صحنه، اجراهای شعبده بازی‌ در کازینوهای لاس وگاس برگزار می‌شود و  این اجراها ممکن است حس تجمل‌گرایی را القا کند. محوریت این داستان، شعبده بازی، سرگرمی و نمایش است و  ممکن است فرزند شما بعد از دیدن این فیلم، به انجام چنین کارهایی علاقه‌مند شود و نگرش مثبتی نسبت به این سرگرمی پیدا کند. توصیه می‌شود والدین در مورد شعبده بازی با فرزند خود صحبت کنند و توضیح دهند که تردستی‌ها تنها با فریب دادن بیننده اتفاق می‌افتد و هیچ کدام از قوانین عالم را نفی نمی‌کند؛ به علاوه تنها هدف از انجام این کارها، سرگرمی و تفریح است. بهتر است کودکان تا زمانی که از نظر شناختی به تفکر انتزاعی و نگهداری ذهنی مجهز نشده‌اند، در معرض چنین محتواهایی قرار نگیرند.

خلاصه: توصیه می‌شود والدین در مورد شعبده بازی به فرزند خود توضیح دهند که تردستی‌ها اغلب با فریب دادن بیننده اتفاق می‌افتد و هیچ کدام از قوانین عالم را نفی نمی‌کند؛ به علاوه تنها هدف از انجام این کارها، سرگرمی و تفریح است.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از فرزند خود بپرسید آیا به شعبده بازی علاقه پیدا کرده است؟ از او بخواهید دلایل خود را بیان کند و در صورت پاسخ مثبت، می‌توانید در مورد اهمیت و ارزش این کار به عنوان حرفه و شغل اصلی، با فرزند خود گفتوگو کنید. می‌توانید در مورد اعتماد به نفس شخصیت‌ها و تغییرات آنها در این زمینه از فرزند خود بپرسید چه چیزی باعث افزایش اعتماد به نفس کودکان می‌شود؟ کودکان برای افزایش اعتماد به نفس چقدر به تایید دیگران نیاز دارند؟ و چه عوامل دیگری بر اعتماد به نفس تاثیر می‌گذارد؟ شخصیت تئو چگونه توانست بر ترس خود غلبه کند؟ در مورد دیالوگ اندی خطاب به تئو «بعضی وقتا دیگران باید کمک کنند تا آدم خودشو ببینه» از فرزند خود بپرسید که چه معنایی دارد؟ و چه مفهومی از آن برداشت می‌کند؟

خلاصه: نگرش فرزند خود را نسبت به شعبده بازی جویا شوید و در مورد دلایل علاقه یا عدم علاقه او نسبت به شعبده بازی بپرسید.

داستان اثر

تئو، پسر نوجوانی است که به تازگی پدرش را از دست داده و به شعبده‌بازی علاقه دارد. او قرار است در تابستان وارد اردوگاه شعبده بازی شود. اندی نیز یک جوان تاکسی‌ران است که قبلا در همان اردوگاه شعبده‌بازی آموخته و اکنون از طرق رئیس اردوگاه برای مربیگری به آنجا دعوت شده‌است. دراک وود یک خانم شعبده باز است که قبلا نامزد اندی بوده و آن دو با یکدیگر کار می‌کردند اما به مشکل خوردند و با یکدیگر قطع ارتباط کردند. با آغاز تابستان، بچه‌ها در گروه‌های مختلف، تحت نظر مربیان خود آموزش می‌بینند و در نهایت برای مسابقه آماده می‌شوند. ماجراها و چالش‌های مختلفی برای آنها به وجود می‌آید و در نهایت نیز گروه اندی برنده مسابقه می‌شود. مشکل اندی و دارک وود نیز با گفتوگو حل می‌شود و مسائل خانوادگی میان بچه‌ها و والدینشان نیز در پایان بهبود می‌یابد.

جزئیات اثر

کارگردان: Mark Waters مارک واترز

 نویسنده: Micah Fitzerman-Blue، مایکا فیتزرمن بلو،  نوآ هارپستر

تهیه کننده:

بازیگران: Adam Devine ، Jeffrey Tambor ، Gillian Jacobs آدام دیواین، جفری تمبور، جیلین جیکوبز

شخصیت ها:

اندی: به عنوان مشاور به کمپ شعبده بازی دوران نوجوانی خود باز می گردد. او امیدوار است بتواند حرفه ی خود را دوباره زنده کند و شغلی برای خودش دست و پا کند.

تئو: پسر نوجوانی است که به شعبده‌ بازی علاقه دارد و تابستان خود را در اردوگاه سپری می‌کند.

دراک وود: یکی از مشاورین اردوگاه است که قبلا با اندی نامزد بوده و همکاری می‌کرده، اما به خاطر یک سوء تفاهم روابط این دو تیره و تار شده است.

کشور سازنده: ایالات متحده امریکا

کمپانی سازنده:  دیزنی

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : عاتکه باوی

۱۹ شهریور ۱۴۰۱

مناسب سن 13 +

عالی بود

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد اردوگاه شعبده بازی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!