• امروز : 31 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی فیلم آن:فصل دوم (It Chapter Two)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

4 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

2534 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 15 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
با دیده‌شدن علائمی از «پنی وایز» متوجه می‌شویم که او برگشته و راه‎حل شکست‎دادن او همکاری همۀ اعضای باشگاهِ بازندگان است. آن‎ها با بازگشت به شهر با خاطرات ترسناک خود روبه‎رو می‌شوند و بیشترشان تصمیم به فرار می‌گیرند، اما درنهایت با فهمیدن راه‎حل شکست‎دادن پنی وایز او را نابود می‌کنند.
سال 2019 169 دقیقه جزئیات کامل اثر
4 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 10 +
بر اساس 3 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

فرزندتان در سنین نوجوانی احتمالا تمایل زیادی به تماشای این دست فیلم‌ها دارد و به‌خاطر جذابیت و هیجان بالا و حضور شخصیت‌های نوجوان در این فیلم تأثیر‌گذاری‌اش بیشتر هم می‌شود. باید توجه کنید که روابط عاشقانه در سنین پایین، در این فیلم به عنوان روایت فرعی وجود دارد و نوشیدن الکل و کشیدن سیگار هم در بسیاری از صحنه‌ها دیده می‌شود که ممکن است برای فرزندتان ایجاد جذابیت کند. به‎علاوه در بسیاری از نماها، درگیری‌های فیزیکی و خشونت‌آمیز در سطوح بسیار بالا دیده می‌شود که می‌تواند وضعیت روحی فرزندتان را تحت تأثیر قرار دهد. حضور گروه نوجوانان که از خشونت فیزیکی استفاده می‌کنند ممکن است بر فرزندتان تأثیرگذار باشد. صحنه‌های ترسناک فیلم بسیار زیاد است و حضور نوجوانان در این صحنه‌ها می‌تواند بر ترسناک‎بودن این صحنه‌ها برای فرزندتان بیفزاید.

خلاصه: شدّت بالای ترس، خشونت و صحنه‌های شوکه‌کننده.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

دربارۀ صحنه‌های خشن و ترسناک فیلم با فرزند خود صحبت کنید.

از فرزند خود بپرسید چرا فیلم‌های ترسناک برایش جذاب است.

از فرزند خود بپرسید که چه چیزی باعث موفقیت گروه بازندگان شد.

خلاصه: دربارۀ صحنه‌های خشن و ترسناک فیلم با فرزند خود صحبت کنید.

داستان اثر

قسمت دوم فیلم «آن» 27 سال پس از ماجراهای قسمت اول اتفاق می‌افتد؛ وقتی که هرکدام از شخصیت‌های داستان بزرگ شده‌اند و در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند. با دیده‌شدن علائمی از «پنی وایز» (دلقک شیطان‌صفت داستان) متوجه می‌شویم که او برگشته است. «مایک» با دوستان خود تماس می‎گیرد  و دوباره «بو»، «ریچی»، «بیل»، «بن» و «ادی» را جمع می‌کند. راه‏حل شکست‏دادن پنی وایز همکاری همۀ اعضای باشگاهِ بازندگان است. آن‏ها با بازگشت به شهر، با خاطرات ترسناک خود روبه‎رو می‌شوند و بیشترشان تصمیم به فرار می‌گیرند، اما درنهایت با فهمیدن راه‎حل شکست‎دادن پنی وایز او را نابود می‌کنند. آن‎ها می‌فهمند برای شکست‌دادن دلقک، نباید از او بترسند.

جزئیات اثر

ژانر اثر:ترسناک

کارگردان:اندی موشیائی

بازیگران:بیل اسکارشگورد

جیمز مک‌آووی

جسیکا چستین

بیل هیدر

نویسنده:گری دابرمن

کمپانی ساخت :نیو لاین سینما_برادران وارنر

کشور سازنده:آمریکا

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : محمد خراسانی زاده

۱۹ بهمن ۱۴۰۲

مناسب سن 1 +

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

بزرگسال

توسط : محمد خراسانی زاده

۱۹ بهمن ۱۴۰۲

مناسب سن 14 +

عالی بود اصلا پسرم نترسید

بزرگسال

توسط : محمد خراسانی زاده

۱۹ بهمن ۱۴۰۲

مناسب سن 14 +

عالی بود اصلا پسرم نترسید

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد آن:فصل دوم

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!