• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی نمایش دلفین من (My Dolphin Show)

author-img

توسط : گلایل صفوی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1059 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 10 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

این بازی از این لحاظ که کودک را به دقت و تمرکز وا می‌دارد می‌تواند مفید باشد. همچنین کمک به کودک برای شناختن برخی قوانین فیزیکی از دیگر نکات مثبت بازی است. اما از طرفی دیگر تبلیغات متعدد و خرید تجهیزات تزئینی مصرف‌گرایی را تقویت می‌کند. همچنین روح این بازی، بر اساس خشونت علیه حیوانات است.

ژانر : تفننی

0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 17 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

مای دلفین شو سرگرم‌کننده و عاری از خشونت است. همچنین گرافیک جذاب و دنیای رنگارنگی دارد. اما نمایش تبلیغات دارد که می‌تواند برای فرزند شما کلافه کننده باشد. همچنین بازی خرید درون برنامه‌ای دارد که در صورت عدم تمایل به خرید، برای به دست آوردن آن امکانات باید صبر زیادی داشته باشد که این نیز می‌تواند کلافه کننده‌تر باشد. البته گاهی در حالت آفلاین نیز تبلیغاتی نمایش داده می‌شود که تعداد آن‌ها کمتر است با این حال توصیه می‌شود بازی به صورت آفلاین انجام شود. فرزندتان در طول بازی می‌تواند با کسب امتیاز برای کاراکتر بازی خریدهایی از جمله لباس و اکسسوری انجام دهد که در پیشبرد بازی چندان اثرگذار نیستند و این می‌تواند رواج دهنده تجمل‌گرایی باشد. همچنین برخی از کاراکترهای بازی موجوداتی هستند که در دنیای واقعی وجود ندارند و ممکن است فرزندانتان با دیدن آن‌ها حس خوبی نداشته باشند. علاوه بر این ‌برخی از این موجودات مانند پری‌دریایی نیمه‌برهنه هستند. همچنین استفاده از حیوانات برای سرگرمی و اجبار آن‌ها به زندگی در محیطی غیر محیط اصلی زندگی، مصداقی از حیوان آزاری است که باید به آن توجه داشت.  به نظر می‌رسد می‌شود فعالیت‌های درون بازی را بهانه برای بازی‌های حرکتی در محیط خانه کرد.

خلاصه‌ی آن: بازی سرگرم کننده است و می تواند دقت و تمرکز کودک را افزایش دهد اما دقت کنید که هم تبلیغات متعددی دارد و هم خریدهای درون برنامه‌ای برای همین توصیه می‌شود به صورت آفلاین بازی شود. می‌شود فعالیت‌های بازی را بهانه‌ای برای بازی‌های حرکتی کرد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

به فرزندمان بگوییم برای اینکه راحت‌تر و بهتر بازی کند، بهتر است موقع بازی کردن اینترنتت را قطع کنی.

دلفین ها و همه ی حیواناتی که در سیرک ها نگه داشته می‌شوند برای اینکه حرکاتی که از آن‌ها خواسته می‌شود را درست انجام دهند مدت زیادی گرنه نگه داشته می‌شوند و این کار درستی نیست. حتی می‌شود با جستجو در اینترنت فیلم‌هایی از شرایط بد نگهداری و آزار و اذیت حیوانات سیرک با فرزندمان تماشا کنیم.

از او بپرسیم و تلاش کنیم با او صحبت کنیم تا تفکرش درگیر شود. صاحب این استخر برای اینکه درآمد داشته باشه چه کاری بهتر از استفاده از دلفین‌ها می‌تونه بکنه؟

خلاصه‌ی آن: می‌توانیم با فرزندنمان در مورد حیوان آزاری و شرایط بد حیوانات در سیرک صحبت کنیم.

ماجرای بازی

دلفین نمایشی در استخری در یک سیرک زندگی می‌کند و یک مربی دارد که از او می‌خواهد در حضور تماشاگران حرکات نمایشی مشخصی را انجام دهد و دلفین با انجام هر یک از حرکات امتیاز مشخصی دریافت می‌کند و برای عبور از هر مرحله باید تمامی حرکات مشخص شده را اجرا کند. بعد از انجام هر حرکت نیز علاوه بر امتیاز به دلفین به عنوان جایزه داده می‌شود که البته اگر به موقع دریافت نکند غذا را از دست می‌دهد. همچنین با عبور از مراحل مختلف دلفین می‌تواند به حیوانات دریایی دیگری نیز تبدیل شود که البته برخی از آن‌ها در دنیای واقعی وجود ندارند. از دیگر نکات این بازی توان خرید لباس و اکسسوری‌های مختلف با پیشبرد بازی و کسب امتیاز است که البته می‌توان با خرید درون برنامه‌ای بسیار زودتر به این امکانات رسید. نکته آخر اینکه هرچقدر دلفین حرکات را بهتر انجام دهدف‌تعداد تماشاگران سیرک افزایش می‌یابند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): اندروید و iOS

نام ناشر: Spill Games

نام توسعه دهنده: Azerion

تاریخ انتشار: 24 مارس 2015 - اسفند 1393

تاریخ آخرین به روزرسانی: 16 دسامبر 2020

نیاز به اینترنت: بدون نیاز به اینترنت می‌توان بازی کرد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود.

امکانات آنلاین: خرید درون برنامه‌ای و امکان دیدن تبلیغ و کسب امتیاز بیشتر

امکان بازی به صورت چند نفره محلی (آفلاین): دارد

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : حسام زمانی مقدم دولو

۱۵ مهر ۱۴۰۲

مناسب سن 17 +

لباس های پری دریایی نیمه برهنه است . آنها از حیوانات برای نمایش استفاده می کنند . ناهنجاری اجتماعی بالایی دیده میشود .

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد نمایش دلفین من

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!