• امروز : 4 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی قصه های قرانی

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1127 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
بازی قصه های قرآنی یک مجموعه ی داستانی زیبا و هیجان انگیز است که از قصه های قرآن کریم در قالب کتاب مصور صوتی انیمیشنی و بارویکرد تعاملی به همراه بازی  وسرگرمی در هر قصه می پردازد و مفاهیم و قصه های قرآنی را با بیانی بسیار لطیف و شیوا برای بازیکن تشریح می کند.

ژانر : ماجراجویی

2 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

 این بازی قابلیت اجرا به ۱۵ زبان زنده ی دنیا را دارد .

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین عزیز: کدومو این بازی را برای کودکان مثبت 3 سال شما مناسب می‏ داند چراکه بازی قصه های قرانی در قالب کتاب صوتی مصور و همینطور با رویکرد تعاملی به بیان ساده و آسان قصه های قرانی می پردازد و در طراحی بازی محیطی کاملا الهام گرفته از فرهنگ ایرانی را مشاهده می کنیم که با تنوع و جذابیت نسبتا خوبی تاثیر بسزایی در آشنایی و آموزش فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد. بازی روند بسیار خوبی دارد و هر قصه را بطور مجزا و با استنادات تاریخی و روایی دقیق بیان می کند که البته دسترسی تنها به یک قصه رایگان بوده و باقی قصه باید خریداری شود. از شما عزیزان می خواهیم که تنها به آموزه های این بازی اکتفا نکرده و با تعامل بیشتر با فرزندانتان بستر گسترده تری از انس با معارف دینی و قرانی را برایشان فراهم اورید. در مجموع بازی قصه های قرآنی بازی سالمی بوده که هیچ گونه محتوایی آسیب زایی برای فرزندان شما ندارد.

خلاصه‌ی آن: بازی قصه های قرآنی با طراحی بسیار جذاب و زیبا نقش بسزایی در آموزش مفاهیم دینی و قرانی برای کودکان شما دارد و با ارتباط و کمک والدین کمیت و کیفیت این مفاهیم افزایش می یابد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

گفت و گو مرحله ی بسیار مهمی است که باید با فرزندانتان در حین و بعد از بازی انجام دهید!  بازی قصه های قرانی می تواند مدخل بسیار خوبی برای اموزش مفاهیم دین و قرانی برای کودکان سنین پایین باشد و با توجه به این نکته والدین عزیز می توانند با گفت و گو کردن به بار کمی و کیفی مفاهیم دینی و قرانی در کودکان خود کمک شایان توجهی کنند.و این نکته نیز شایان ذکر است که در قصه های قرانی قهرمانان حقیقی زیادی هستند که کودکان با تاثیر پذیری هر چه بیشتر با انان بینش عمیق و بهتری نسبت به  زندگی و اینده خواهند داشت.

خلاصه‌ی آن:

بازی قصه های قرآنی مدخل بسیارخوبی برای افزایش بار کمی و کیفی مفاهیم دینی و قرانی می باشد که این امر با گفت و گو کردن آغاز می شود.

ماجرای بازی

مجموعه قصه های قرآن با ۳۰ داستان جذاب و تعاملی قرآن کریم به ۱۵ زبان زنده ی دنیا با روایتی دلنشین و جذاب همراه با بازی های تعاملی، جایزه و اتفاقات هیجان انگیز درون داستانی ،در قالب کتاب مصور انیمیشنی است. در این بازی از داستان های ابراهیم بیت شکن  و مبارزه با نمرود پادشاه ستمگر بابل، داستان حضرت موسی (ع)، داستان سلیمان نبی و ملکه ی سبا ، داستان کودکی تا جوانی پیامبر  و... در این داستان میتوان نام برد. لازم به ذکر است که تنها یک قصه در بازی رایگان بوده و برای دسترسی به سایر قصه های قرانی باید از طریق خرید درون برنامه ای استفاده کرد.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها)Android وIOS

نام ناشر:موسسه ی مهاد رسانه

نام توسعه دهنده:موسسه  ی مهاد رسانه

تاریخ انتشار:

تاریخ آخرین به روزرسانی:1397/04/26

نیاز به اینترنت:دارد

امکانات آنلاین:خرید درون برنامه ای برای رفتن به مراحل بعدی بازی نیاز است.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی (آفلاین): ندارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد قصه های قرانی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!