• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی عصر جنگ ۲ (Age of war 2)

author-img

توسط : الهام اسماعیلی ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

870 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 12 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

بازی عصر جنگ ۲، جنگ عصرهای مختلف بشریت در سبک استراتژیک است. بازیکن با آماده کردن نیروهایش آماده مبارزه در برهه‌های مختلف تاریخ می‌شود. صدای جنگیدن در پس زمینه بازی همیشه شنیده می‌شود. بازیکن در این بازی با ژنرال‌های خونریز هم آشنا می‌‌شود. بازی فضای جذابی دارد و سیر تاریخ جنگ را هم به بازیکن نشان می‌دهد.

ژانر : استراژی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

والدین لازم است بدانند که این بازی در برداشت تاریخی فرزند آنها اخلال ایجاد می‌کند. بازی بشر را همواره در حال جنگ نشان می‌دهد. راه بقای بشر را جنگیدن نشان می‌دهد و این موجب اضطراب و ترس از آینده خودش و اطرافیانش خواهد شد. بهتر است بازی با نظارت و همراهی والدین انجام شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

این بازی عنصر جنگ را در سیر روایت تاریخ بسیار پر ‌رنگ نشان داده‌ است.

خوب است با فرزند خود در این باره گفتگو کنید که بشر بیشتر زمان خود را صرف یاد‌گرفتن و آباد ساختن کرده است. گرچه یک ملت برای باقی ماندن باید همواره برای دفاع از خود آماده باشد، اما خوب است که در کنار آماده بودن برای دفاع، دل‌مشغولی اصلی را به آباد کردن محیط زندگی خود و دیگران اختصاص دهیم. درباره وظیفه اصلی ملت‌ها در قبال یکدیگر با فرزند خود گفتگو کنید و اینکه جنگ آخرین راه برای ملت هاست.

خلاصه‌ی آن:

درباره شکل گیری تمدن‌ها در مقاطع مختلف بشری با فرزند خود گفتگو کنید.

ماجرای بازی

در این بازی بازیکن باید نیروهای خود را برای مبازه آماده کند و به میدان بفرستد. با پیشرفت در مراحل بازی، بازیکن وارد دوره‌های جدیدی از تاریخ خواهد شد و امکان استفاده از سربازان این دوره برای وی فراهم می‌گردد و بدین ترتیب نیروهایش تقویت خواهند شد. بازی عصر جنگ 2 یک بازی استراتژیک است که از دو بخش کلاسیک و ژنرال‌ها تشکیل شده است. بازیکن ابتدا از بخش کلاسیک بازی را شروع می‌کند. باید در 4 سطح متفاوت دشمنان را شکست دهد و با یک ترکیب مناسب به دشمن حمله کند تا نیروهای تازه نفس بتوانند وارد میدان نبرد شوند و دشمنان را نابود کنند. صدای جنگیدن و کشتار در پس زمینه بازی همواره به گوش می‌رسد. ‌بعد از گذشتن از نیروهای دشمن نوبت به خود ژنرالها یا غول‌های مرحله‌ی بعد می‌رسد که اتفاقا قیافه‌یشان خیلی شبیه ژنرال‌های خونریز تاریخ مثل ناپلئون، هیتلر یا استالین است. بازی دارای فضایی زیبا و جذاب است اما نباید از این نکته غافل شویم که بازی علاوه بر درگیری و نزاع سیر و روند تاریخ را هم به نمایش درمی‌آورد. بازیکن در جریان بازی از عصرهای مختلف یک نکته مشترک را مشاهده می‌کند که آن هم فقط جنگ است. بنابراین بازیکن خردسال یا نوجوان به مرور زمان احساس ترس می‌کند که بشر در بخش‌های مهم تاریخ مشغول جنگ بوده و در آینده هم باید منتظر جنگ بماند. به خصوص که وجود جنگ‌های معاصر هم این باور را در ذهن بازیکن تقویت می‌کند.

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): ANDROID, IOS, MICROSOFT WINDOWS, WEB BROWSER, OUYA, GAMESTICK

نام توسعه دهنده: Max Game Studio

تاریخ آخرین به روزرسانی: 13 ژانویه 2021

نیاز به اینترنت: ندارد اما با اتصال به اینترنت امکانات بیشتری فعال می‌شود

امکانات آنلاین: پرداخت درون برنامه‌اي به صورت ارزی ممکن است.

امکان بازی به صورت چند نفره محلی (آفلاین): ندارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد عصر جنگ ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!