• امروز : 31 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی بازی طناب را ببر ( cut the rope 2)

author-img

توسط : زینب پرورش ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

635 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

باید بهترین راه برای رساندن آب‌نبات به اوم نوم پیدا کنیم! گرافیک بازی جذاب و گیم پلی ساده وروان است. گیم پنج مرحله با سطوح متعدد دارد، در هر مرحله یک شخصیت جدید به بازی اضافه می‌شود که چالش‌های خاص خودش را به وجود می‌آورد و بازیکن را با حل معما و درگیر کردن خلاقیت برای رسیدن به راهی جدید روبه‌رو می‌کند. تماشای تبلیغات و خرید درون برنامه‌ای وجود دارد.

ژانر : تفننی

سال 0 2013 جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 7 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

این بازی بیش از صد میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است.

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

در طول بازی تبلیغات متعدد بافاصله‌های بسیار کم نشان داده می‌شود که این مورد می‌تواند برای فرزندتان کلافه کننده باشد ، از طرفی امکان تماشای تبلیغ‌هایی که مناسب سن فرزند عزیزتان نباشد هم وجود دارد؛ پیشنهاد می‌شود برای رهایی از تبلیغات و جلوگیری از انتقال محتوای نامناسب از این طریق، بازی را آفلاین امتحان کنید. امکان خرید درون برنامه نیز وجود دارد که با توجه به سطح‌های زیاد و ورود شخصیت‌های جدید در بازی امکان سردرگم شدن فرزندتان با شکست در سطح‌های مختلف وجود دارد که این نکته زمینه‌ساز خریدهای درون برنامه‌ای برای پیشبرد سریع‌تر بازی می‌شود. با توجه به گیم پلی بازی ،بازیکن باید آب‌نبات‌ها را به اوم نوم برساند و در این  میان با بالا بردن توانایی حل مسئله در خود مفاهیمی مانند جاذبه و نیروهای حرکتی را بهتر و ملموس‌تر درک خواهد کرد.

خلاصه‌ی آن: خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات متعدد در بازی وجود دارد، برای رهایی از تبلیغات می‌توان  آفلاین بازی را انجام داد. بازیکن  با تمرکز به روی حل مسئله در خود مفاهیمی مانند جاذبه و نیروهای حرکتی را بهتر درک خواهد کرد .

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با توجه به سطوح متعدد، ممکن است در مراحلی فرزند عزیزتان با شکست‌های پی‌درپی روبه‌رو شود و از پیدا کردن معما و حل کردن مسئله ناامید شود و اقدام به خرید درون برنامه‌ای برای پیشبرد بازی کند، در این صورت با فرزندتان در مورد هدف بازی صحبت کنید.

از او بپرسید آیا هدف از بازی کردن فقط پشت سر گذاشتن مراحل است؟ چه حسی دارد وقتی به مرحله‌‌ی بعد می‌رسد؟

گذراندن سطوح برایش جذاب‌تر است یا پیدا کردن راه‌حل مخصوص به خودش برای پیشبرد بازی؟ دوست دارد برای رساندن آب‌نبات به اوم نوم مسیری را امتحان کند که شاید به فکر هیچ‌کس نرسیده است ؟ می‌توانید برای تکمیل کردن اطلاعات فرزندتان و راهنمایی بیش‌تر در مورد مفاهیمی مانند جاذبه زمین ،فیزیک و نیروهای محرکه صحبت کنید و یا باهم شروع به ساختن کاردستی‌های بسیار ساده و دم‌دستی برای درک عمیق‌تر فرزندتان کنید.

خلاصه‌ی آن:

از فرزند عزیزتان سؤال کنید؛ گذراندن سطوح برایش جذاب‌تر است یا پیدا کردن راه‌حل مخصوص به خودش برای پیشبرد بازی؟ دوست دارد برای رساندن آب‌نبات به اوم نوم مسیری را امتحان کند که شاید به فکر هیچ‌کس نرسیده است ؟

ماجرای بازی

در طول بازی تبلیغات متعدد بافاصله‌های بسیار کم نشان داده می‌شود که این مورد می‌تواند برای فرزندتان کلافه کننده باشد ، از طرفی امکان تماشای تبلیغ‌هایی که مناسب سن فرزند عزیزتان نباشد هم وجود دارد؛ پیشنهاد می‌شود برای رهایی از تبلیغات و جلوگیری از انتقال محتوای نامناسب از این طریق، بازی را آفلاین امتحان کنید. امکان خرید درون برنامه نیز وجود دارد که با توجه به سطح‌های زیاد و ورود شخصیت‌های جدید در بازی امکان سردرگم شدن فرزندتان با شکست در سطح‌های مختلف وجود دارد که این نکته زمینه‌ساز خریدهای درون برنامه‌ای برای پیشبرد سریع‌تر بازی می‌شود. با توجه به گیم پلی بازی ،بازیکن باید آب‌نبات‌ها را به اوم نوم برساند و در این  میان با بالا بردن توانایی حل مسئله در خود مفاهیمی مانند جاذبه و نیروهای حرکتی را بهتر و ملموس‌تر درک خواهد کرد.

خلاصه‌ی آن: خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات متعدد در بازی وجود دارد، برای رهایی از تبلیغات می‌توان  آفلاین بازی را انجام داد. بازیکن  با تمرکز به روی حل مسئله در خود مفاهیمی مانند جاذبه و نیروهای حرکتی را بهتر درک خواهد کرد .

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): ios-android

نام ناشر: zeptolap

نام توسعه دهنده: google commerce ltd

تاریخ آخرین به روزرسانی: 1399/12/24-2021/3/14

نیاز به اینترنت:بدون نیاز به اینترنت می‌شود بازی کرد اما بااتصال به اینترنت امکانات بیش‌تری فعال می‌شود .

امکانات آنلاین: خرید ، تماشای تبلیغ ، دعوت به شبکه‌های اجتماعی

امکان بازی به‌صورت چند نفره محلی: ندارد.

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : محمدعلی ضمیریان

۱۲ مرداد ۱۴۰۰

مناسب سن 7 +

.

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد طناب را ببر

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!