• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی بازی ایستگاه آتش نشانی کوچک (Firestation)

author-img

توسط : زینب پرورش ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

988 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
کمک به آتش نشان ها برای پیدا کردن وسایل مورد نیازشان و تلاش برای خاموش کردن آتش ساختمان ها و پایین آوردن حیواناتی که بالای درخت و ساختمان ها گیر افتاده اند !بازیکن به خوبی با اهمیت کمک به دیگران و نجات جان حیوانات و انسان ها آشنا می شود .هم چنین بعضا دقت کودک در طول انجام بازی بالا می رود .تبلیغات مشاهده می شود اما با خاموش کردن اینترنت دستگاه قابل کنترل هستند .

ژانر : تفنیی

1 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
medal-image

بهترین بازی کودکان در سال 2017 توسط گوگل پلی

جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

کودک با جستجو در محیط برای پیدا کردن وسایل مورد نیاز آتش نشان ها دقتش بالا می رود .تلاش آتش نشان ها در جهت کمک به دیگران برای کودک دارای ارزش یاددهی مهم و تاثیر گذاری است . بعضا آتشنشان ها حرکات ناشایستی مثل دست در بینی کردن و دیگر موارد انجام می دهند که این موارد ممکن است برای برخی کودکان کم سن ایجاد تقلید کند هم چنین موقع سوار شدن آتش نشان ها یکی از آنها به پشت ماشین میپرد و آویزان است که این مورد برای کودکان کم سن ممکن است ایجاد الگو کند و خطرناک باشد . .نمایش تبلیغات مشاهده می شود اما با خاموش کردن اینترنت قابل کنترل هستند .

خلاصه: تلاش آتش نشان ها در جهت کمک به دیگران برای کودک دارای ارزش یاددهی مهم و تاثیر گذاری است . بعضا آتشنشان ها حرکاتی مثل دست در بینی کردن و دیگر موارد انجام می دهند . تبلیغات مشاهده خاموش کردن اینترنت قابل کنترل هستند

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزند عزیزتان در مورد اهمیت کار گروهی صحبت کنید . به نظرش کار های گروهی نتیجه بهتری دارند یافعالیت های انفرادی ؟ فکر می کند آتش نشانی شغل مهم و حساسی محسوب می شود ؟ چرا ؟ در مورد اهمیت جان حیوانات و کمک به آنها صحبت کنید . حیوانات هم مانند انسان ها حق حیات و زندگی دارند و هیچ کس اجازه ندارد به آنها آسیب برساند .از او سوال کنید اگر حیوانی به کمک نیاز داشته باشد چه می کند ؟ در مورد شغل آتش نشانی با فرزندتان صحبت کنید و برای مواقع مهم و حساس شماره های ضروری مانند 115،125،110 ،123 را به او آموزش دهید . در صورتی که فرزندتان به شغل آتش نشانی علاقه دارد می توانید در موقعیتی مناسب به یکی از ایستگاه های آتش نشانی بروید و ماشین های آتش نشانی و تجهیزات را به کمک آتش نشان ها به او نشان دهید . می توانید در مورد حوادت احتمالی که از طریق سهل انگاری ها و آتش بازی ها در چهارشنبه سوری و دیگر مواقع اتفاق می افتد صحبت کنید.

خلاصه: فکر می کند آتش نشانی شغل مهم و حساسی محسوب می شود ؟اگر حیوانی به کمک نیاز داشته باشد چه می کند ؟ در مورد شغل آتش نشانی با فرزندتان صحبت کنید و برای مواقع مهم و حساس شماره های ضروری مانند 115،125،110 ،123 را به او آموزش دهید.

ماجرای بازی

آتش نشان ها هر کدام در یکی از اتاق های ایستگاه هستند و به ترتیب به دنبال وسیله ای میگردند .بازیکن باید به آنها کمک کند تا بتوانند وسیله مورد نظر را پیدا کنند .این وسیله هر جایی می تواند باشد ، روی میز ها ، آشپز خانه ، داخل فر گاز ، داخل کمد ها و هر جای دیگری .در این میان صدای زنگ تلفن شنیده می شود و آژیر خطر به صدا در می آید .بازیکن با ضربه زدن روی تک تک آتش نشان ها آن ها را به سمت ماشین آتش نشانی میفرستد . ممکن است ساختمانی آتش گرفته باشد ؛بعد از سوار شدن همه افراد ماشین حرکت می کند و بازیکن می تواند با ضربه روی صفحه موبایل سرعت ماشین را بیشتر کند . آتش نشان ها به محض رسیدن به آن مکان باید به بالای نردبان بروند و با فشار دادن شلنگ آتش نشانی آتش را خاموش کنند .در مواردی ممکن است حیوانی بالای درخت یا ساختمان گیر کرده باشد ، بازیکن با فرستادن نردبان به آنجا به بالای نردبان می رود و حیوان را پایین می آورد . تبلیغات حین بازی مشاهده می شوند اما با خاموش کردند اینترنت قابل کنترل هستند .امداد رسانی آتشنشان ها از طریق ماشین ،قایق و هلکوپتر انجام می شود ؛ امداد رسانی به شکل هوایی و دریایی از طریق خرید این دو بخش صورت می گیرد .

جزئیات اثر

سیستم عامل(ها): android،ios ناشر: Fox & sheep نام توسعه دهنده: Fox & sheep نیاز به اینترنت: دارد امکانات آنلاین:خرید امکان بازی به صورت چند نفره محلی (آفلاین): ندارد

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ایستگاه آتش نشانی کوچک

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!