• امروز : 31 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن گوردن و پدی (Gordon & Paddy)

author-img

توسط : گیتی بهامیر ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

714 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

«گوردن و پدی» یک انیمیشن فانتزی و خانوادگی است که داستان دو مأمور قانون است که محافظت از جان و مال حیوانات جنگل را به عهده دارند و زمانی‌که سنجاب‌ها بلوط‌ها و فندق‌های خود را گم می‌کنند، با تلاش پدی آن‌ها را پیدا می‌کنند و هنگام گم‌شدن بچه‌هاف وقتی گوردن بازنشسته شده، پدی از تجربه‌ی چندساله‌ی گوردن کمک می‌گیرد و بچه‌ها را نجات می‌دهند.

ژانر : ماجراجویی

سال 2017 84 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن داستان قورباغه‌ی پلیسی است که می‌خواهد امنیت در جنگل را حفظ کند و به‌همین‌خاطر پدی را دستیار خود می‌کند. این انیمیشن دارای نکته‌های مثبت زیادی است که والدین می‌توانند با فرزندشان درباره‌ی این نکات مهم و مثبت صحبت کنند.

شما می‌توانید از طریق تماشای این انیمیشن به فرزندتان آموزش دهید که هرگاه تصمیم به بیرون‌رفتن دارد، ابتدا باید به شما اطلاع دهد و از شما اجازه بگیرد تا مثل بچه‌ی سنجاب و خرگوش جانش به خطر نیفتد.

توصیه می‌شود از بچه‌ها بخواهید که نظر و احساس خود را درباره‌ی پلیس بگویند و شما به فرزندتان اطمینان دهید که می‌توان به پلیس اعتماد داشت.

خلاصه: پیام‌های مثبت انیمیشن را با فرزندتان مرور کنید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از کودک خود بپرسید که پدی چگونه توانست تخم کلاغ‌ها و فندق‌های سنجاب را پیدا کند؟ نظر کودکتان درباره‌ی پلیس چیست؟ از انیمیشن چه چیزی یاد گرفت؟ اگز بدون اجازه به بیرون از خانه برویم، ممکن است چه اتفاقی برایمان بیفتد؟

خلاصه: از فرزندتان بپرسید که پدی چگونه توانست بچه‌ها را از دست روباه نجات دهد؟

داستان اثر

گوردن، پلیس جنگل، وقتی به دنبال پیداکردن دزد فندق‌هاست، با پدی آشنا می‌شود که پسر باهوش و زرنگی است و او را به‌عنوان دستیار خود انتخاب می‌کند. پدی به گوردن کمک می‌کند تا غذای سنجاب را که دو سنجاب دیگر دزدیده بودند پیدا کند و دو سنجاب از پدی عذرخواهی می‌کنند.

کلاغی که تخم‌هایش را دزدیده‌اند و خانواده‌های بچه‌سنجاب و بچه‌خرگوش که گم شده‌اند نزد گوردن و پدی می‌آیند تا آن‌ها را پیدا کنند. گوردن در ابتدا خود را بازنشسته می‌کند، ولی پدی به مشکل برمی‌خورد و از گوردن کمک می‌گیرد و از روی نشانه‌ها به جنگل می‌روند تا بچه‌ها و تخم کلاغ را پیدا کنند.

بچه‌های خرگوش و سنجاب وقتی شنیده بودند روباه والدین آن‌ها را می‌ترساند تصمیم می‌گیرند روباه را گیر بیندازند. پس تله‌ای درست می‌کنند ولی روباه آن‌ها را غافلگیر کرده و خودشان را در تله‌ی می‌اندازد. وقتی بچه‌ها از دروون گودال فریاد می‌زدند و کمک می‌خواستند، پدی با شنیدن صدای آن‌ها جلوی روباه را می‌گیرد و روباه هم قول می‌دهد دیگر مزاحم آن‌ها نشود.

وقتی بچه‌ها به آغوش والدین می‌روند تخم کلاغ‌ها هم پیدا می‌شود و والدین از بچه‌ها قول می‌گیرند که دیگر تنها و بدون اجازه‌ی آن‌ها بیرون نروند.

جزئیات اثر

کارگردان: Linda Hambäck نویسنده: Ulf Nilsson تهیه کننده: Linda Hambäck بازیگران: Stellan Skarsgård Melinda Kinnaman Felix Herngren شخصیت‌ها: گوردن: پلیس جنگل که حیوانات جنگل موقع گرفتاری و کمک خواستن به او مراجعه می‌کنند و محافظت از حیوانات به عهده‌ی اوست. پدی: موش باهوشی که با ذکاوت خود به گوردن در حل پرونده‌ها کمک می‌کند و جانشین گوردن می‌شود. کشور سازنده: سوئد کمپانی سازنده: LEE Film

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد گوردن و پدی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!