• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن کیت و کِیت بازیگوش ( kit and kate)

author-img

توسط : مطهره وطن دوست ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1078 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

این سریال انیمیشنی که ساخت آن از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۹ طول کشید. داستان خواهر و برادر گربه ای به نام کیت و کِیت است که در هر قسمت برای آنها ماجراجویی های جدیدی وجود دارد. در هر ماجراجویی معمولا آنها دچار ابهامات خطاهایی بصورت ناخودآگاه می شوند که پس از تذکر پدر و مادرشان که معمولاً در قالب غریبه‌ای پیش آنها می‌آیند متوجه کار درست می شوند و سعی می کنند کار گذشته خود را جبران کند وبنابراین ماجراجویی با خوبی و پایان خوش تمام می‌شود.

ژانر : ماجراجویی

سال 2014 هر قسمت حدودا 5 دقیقه جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

لازم است بدانید این سریال انیمیشنی از سیر بسیار ساده و قابل فهم برخوردار است. محوریت اصلی این انیمیشن تاکید بر پیام‌های مثبت در قالب داستان های کوتاه و بسیار عینی است. در هر قسمت وجود یک برخورد اشتباه به صورت ناخودآگاه و پیدایش یک مشکل عینی به صورت غیر عمدی باعث میشود که کیت و کِیت خواهر و برادر دوست داشتنی که بسیار با همدیگر مهربان هستند درگیر یک مسئله شوند و پس از یک تذکر ساده متوجه کار درست شوند و نکته ای که جالب است این است که فرصت جبران همیشه برای آنها وجود دارد و آنها دوباره می‌توانند از ابتدا اشتباه خود را جبران کنند نکته جالب دیگر نیز این است که پدر و مادر در قالب غریبه هایی ظاهر می شوند که به نحوی بتوانند  تذکر خود را غیر مستقیم بگویند و نهایتاً کیت و کِیت سریعا متوجه می‌شوند که این تذکر از جانب پدر و مادرشان است و با صمیمیت آنها را قبول میکنند.

خلاصه:این انیمیشن سیری ساده و روان دارد و حاوی داستان‌هایی عینی است که در قالب آن پیام های مثبتی آموزش داده می شود و فرصت جبران نیز همیشه وجود دارد

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

به دلیل کوتاه بودن انیمیشن فاصله بین ناهنجاری های اجتماعی و موارد منفی تا پیام مثبت و جبران آن بسیار کوتاه است بنابراین خیلی لازم نیست که نکات ناهنجاری‌ها در این انیمیشن توسط والدین به فرزندان بروز داده شود البته گفتگوی بیشتر درباره هر پیام مثبتی که در قسمتهای مختلف سریال وجود دارد باعث تعمیق بیشتر آن مطلب و دقیق تر جا افتادن آن پیام های مثبت در ذهن کودک شما می شود بنابراین سعی کنید راجع به هر پیام مثبت مثالها و موارد مشابهی را از تجربیات کودک به او یادآوری کنید و با او در این باره صحبت کنید

خلاصه: راجع به پیام های مثبت در زندگی روزمره و تجربیات مشابه کودکتان صحبت کنید

داستان اثر

کیت و کِیت بازیگوش داستان ماجراهای خواهر و برادریست که درهر قسمت با همراهی پیشی ها ماجراهای خاصی را تجربه میکنند . در طی این ماجراها معمولا دچار ابهام و خطا میشوند اما نهایتا سعی میکنند با تذکر والدینشان که در قالب شخصیت های مختلف ظاهر میشوند سعی میکنند اشتباهاتشان را جبران کنند.برای مثال آنها به جشن تولد کِیت میروند و کِیت در جشن تولدش میتواند شمع ها را فوت کند و هدایایی را انتخاب کند اما کیت برادر او، حسودی می‌کند و میخواهد خودش این امکانات را داشته باشد پس جشن را بهم میزند. درهمان لحظه مادرشان در قالب رفتگری ظاهر میشود که به کیت برادر جشن تولد خودش را یاداوری میکند که در آن همه با خوشحال کردن او خودشان نیز خوشحال شدند ، پس آنها دوباره به جشن بازگشتند و کیت برادر یاد گرفت به جای حسودی ، با خوشحال کردن دیگران خودش نیز می تواند خوشحال تر باشد.

جزئیات اثر

کارگردان:Vladimir Ponomarev, Michael Mennies, Mike de Seve ,ولادیمر پونومرو /میشل منیز/مایک دیسیو

نویسنده:Mike de Seve مایک دی سیو

نام تهیه کننده: Michael Mennies میشل منیز/ pevel muntyan پیول مانتیان

نام بازیگران:

نام شخصیت ها:کِیت: بچه گربه ی دختری که به همراه برادرش به ماجراجوییهای مختلفی میروند و در طی ماجراجوییها و با شنیدن نکاتی از پدر یا مادرشان که در قالب غریبه هایی پیش آنها می آیند، چیزهای جدید یاد میگیرند. کیت :بچه گربه ی پسری که به همراه برادرش به ماجراجوییهای مختلفی میروند و در طی ماجراجوییها و با شنیدن نکاتی از پدر یا مادرشانن که در قالب غریبه هایی پیش آنها می آیند، چیزهای جدید یاد میگیرند. پدر و مادر کیت : پس از اشتباهات و ابهامات کیت و کِیت  در ظاهر غریبه هایی  نکات آموزنده را به فرزندانشان میگویند

کشور سازنده: روسیه

کمپانی سازنده: " company Toonbox"

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد کیت و کِیت بازیگوش

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!