• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن کوری کارسون در هالووین (A Go! Go! Cory Carson, Halloween)

author-img

توسط : مهدی کهن ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1693 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

انیمیشن «کوری کارسون در هالووین» انیمیشنی آمریکایی در ژانر فانتزی و خانوادگی است که در آن فردی، کوری و خواهرش می‌خواهند برای جشن هالووین به خانه‌ی ترسناک بالای کوه بروند. در آنجا با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شوند و از ترس فرار می‌کنند و این کریسی کوچولو است که دست پر به خانه برمی‌گردد. صحنه‌های ترس در انیمیشن، کوتاه و فانتزی نمایش داده می‌شود و باعث ترس و دلهره­‌ی کودکان نمی‌شود.

ژانر : ماجراجویی

سال 2020 25 دقیقه جزئیات کامل اثر
7 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 3 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

 انیمیشن صحنه‌های فانتزی از مراسم هالووین را به نمایش می‌گذارد که ترس بسیار کمی دارد و کوری موفق می‌شود با حل معما­های ساده و کودکانه‌ی مزرعه، وارد خانه‌ی پیرزن شود. آن­‌ها وقتی به خانه‌ی پیرزن می‌­رسند، با دیدن پیرزن می‌ترسند و کوری و فردی از آنجا فرار می‌کنند اما کریسی همراه پیرزن به داخل رفته و با او شیرینی‌های زیادی درست می‌کند. با فرزندتان درباره‌ی شخصیت‌های انیمیشن گفت‌وگو کنید و احساسش را دراین‌باره بپرسید.

 خلاصه: با فرزندتان انیمیشن را تماشا کنید و از او درباره‌ی اتفاقاتی که در داستان می‌­افتد سوال بپرسید.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

چرا کوری همه‌­جا شجاعانه مواظب بچه‌ها بود؟ چرا همسایه‌ی آن‌­ها به‌جای شیرینی به بچه‌ها عروسک‌های دست‌ساز خودش را می‌دهد؟ چرا کریسی از پیرزن نترسید؟ چرا کوری و فردی از خانه‌ی پیرزن فرار کردند؟

خلاصه: از فرزندتان بخواهید داستان را برای شما تعریف کنند.

داستان اثر

خانواده‌ی کارسون همراه پسر و دختر کوچکشان، کریسی، آماده می‌شوند تا در جشن هالووین شرکت کنند. بچه‌ها  علاقه‌مند به این جشن هستند و آماده‌ی رفتن می‌شوند. مادر کوری از او می‌­خواهد که مراقب خواهر کوچکش باشد. بچه‌ها به سوی خانه‌ها می‌­روند تا شیرینی و شکلات بگیرند؛ ولی یک نفر به آن‌­ها نان می‌دهد و دیگری به آن‌­ها عروسک می‌دهد. بچه‌ها با راهنمایی یک ماشین به خانه‌ی بالای کوه می‌روند. فردی، دوست کوری، بااینکه می‌ترسد، به درخواست کوری با آن­‌ها همراه می‌شود. وقتی به جلوی مزرعه می‌رسند در بزرگی روبه‌روی آن‌هاست که توسط یک نگهبان اداره می‌شود و با درخواست کوری نگهبان در را باز می‌کند و بچه‌ها داخل می‌شوند.

در ابتدای ورودشان به چندین مانع بر­می‌خورند که کوری با شجاعت آن­‌ها را از سر راه بر­می‌دارد و در آخر در یک قفس می‌افتند که ماشین عنکبوتی با گفتن معما و درست‌جواب‌دادن به آن توسط کوری دست از سرشان برمی‌دارد و آزاد می‌شوند. بعد از واردشدن آن­‌ها به خانه، پیرزن کریسی را داخل می‌برد تا باهم غذای مخصوص هالووین درست کنند. ولی بچه‌ها که سایه‌ی پیرزن و دیگ را می‌بینند از او می‌ترسند و فرار می‌کنند و موقع فرار، کریسی را جا می‌گذارند. اما وقتی برمی‌گردند تا او را نجات بدهند متوجه می‌شوند پیرزن ترسناک نیست و قصد داشته است با کریسی آشپزی کند.

جزئیات اثر

کارگردان: Stanley Moore

نویسنده: Tyler Hendrix- Vincent Lau- David Ochs- Tone Thyne- Alex Woo

تهیه کننده: Alex Woo

بازیگران: Ella Joy Ballesteros- Maisie Benson- Smith Foreman- Kerry Gudjohnsen- Tyler Hendrix- Ann Kendrick- Paul Killam- Alan C. Lim - Stanley Moore- Jimmy Olea

شخصیت‌ها:

کوری: پسری شجاع که مسئولیت خواهرش را می‌پذیرد.

کریسی: خواهر کوری که می‌خواهد با برادرش در هالووین شرکت کند.

فردی: دوست کوری که همیشه می‌ترسد ولی همه‌جا با کوری همراه می‌شود.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Netfilix

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : آرمیتا اقبالی

۷ دی ۱۴۰۰

مناسب سن 3 +

بدک نبود

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد کوری کارسون در هالووین

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!