• امروز : 31 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن کریسمس با پاکساز (A Trash Truck Christmas)

author-img

توسط : مهدی کهن ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1039 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این انیمیشن در ژانر ماجراجویی است و به داستان پسربچه‌ای می‌پردازد که می‌خواهد جشن کریسمس را برای حیواناتی که با آن‌ها دوست شده توضیح دهد. آن‌ها توصیفات او را باور نمی‌کنند تااینکه خودشان بابانوئل را می‌بینند. آن‌ها به بابانوئل کمک می‌کنند و در شب کریسمس هدایایی را نیز از بابانوئل می‌گیرند. این انیمیشن صحنه‌های ترسناک و خشن ندارد و می‌تواند برای کودکان 6 ساله نیز مناسب و جذّاب باشد.

ژانر : ماجراجویی

سال 2020 28 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن درباره‌ی جشن شب کریسمس و مشکلی است که برای بابانوئل پیش می‌آید. پسربچه‌ای برای دوستانش که حیوانات و ماشین پاکساز هستند از جشن شب کریسمس می‌گوید، ولی آن‌ها باور نمی‌کنند.

این انیمیشن عاری از خشونت و ترس است و می‌تواند برای کودکان جذّاب باشد. شخصیت‌های اصلی با یکدیگر دوست صمیمی دارند. در کارها با یکدیگر همکاری می‌کنند و در جریان کمک به بابانوئل با همفکری، تمام هدایا را به کودکان می‌رسانند.

پیام‌های مثبت این فیلم موضوعات خوبی برای گفت‌وگو با کودکتان هستند. بهتر است با کودک خود درباره‌ی آداب و رسوم ایرانی که مشابه جشن کریسمس است صحبت کنید.

خلاصه: انیمیشنی عاری از خشونت و ترس، نمایش دوستی و همکاری بین شخصیت‌های اصلی، کمک و همفکری برای حل مشکل.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از کودک خود بپرسید ما ایرانی‌ها چه آداب و رسوم مشابهی با کریسمس داریم؟ با این سوال کودک خود را با فرهنگ ایرانی آشنا کنید.

از کودک خود بپرسید چرا «هنک» هدیه‌ی کریسمس خود را بخشید؟ با این سوال درباره‌ی گذشت و فداکاری در مواقع لزوم با کودک خود صحبت کنید.

خلاصه: صحبت درباره‌ی فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی، گفت‌وگو درباره‌ی فداکاری و گذشت در مواقع لزوم.

داستان اثر

بابانوئل در شب کریسمس در محل جمع‌آوری زباله‌ها فرود می‌آید و برای رساندن هدایای شب کریسمس دچار مشکل شده است. «هنک» و ماشین حمل زباله و حیواناتی که در یک خانه‌ی درختی این اتفاق را می‌بینند به کمک بابانوئل می‌روند. حیوانات که تابه‌حال چیزی‌هایی که «هنک» درباره‌ی شب کریسمس و بابانوئل به آن‌ها گفته بود را باور نمی‌کردند با دیدن این اتفاق حرف‌های او را باور می‌کنند. آن‌ها به بابانوئل کمک می‌کنند و تمام هدایا در شب عید کریسمس به دست بچه‌ها می‌رسد.

جزئیات اثر

کارگردان: Eddie Rosas/ ادی روزاس

نویسنده: Todd Casey, Max Keane/ تاد کیسی، مکس کین

تهیه‌کننده: Max Keane, Gennie Rim/ مکس کین، گینه ریم

بازیگران: Henry Keane, Glen Keane, Lucas Neff, Brian Baumgartner, Jackie Loeb, John DiMaggio/هنری کین، گلن کین، لوکاس نف، برایان باومگارتنر، جکی لوب ،جان دی ماجیو

شخصیت‌ها:

هنک: پسربچه‌ی کوچکی که در خانه‌ی درختی با چند حیوان دوست است.

کامیون حمل زباله: پاکساز یک ماشین جمع آوری زباله است که دوست هنک است.

دانی: یک راکون و یکی از حیواناتی است که در خانه‌ی درختی زندگی می‌کند.

والتر: خرسی است که در خانه‌ی درختی زندگی می‌کند و از دوستان هنک است.

خانم مونا: یک موش مهربان است که در خانه‌ی درختی نزدیکی خانه‌ی هنک و درکنار والتر و دانی زندگی می‌کند.

کمپانی سازنده: Pollen Music Group, Glen Keane Productions/ پولن موزیک گروپ، گلین کین پرودوکشن

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد کریسمس با پاکساز

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!