• امروز : 5 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن چیکو بان‌بان و تعطیلات شاتوتی (Chico Bon Bon and the Very Berry Holida)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1250 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
انیمیشنی فانتزی و دوست‌داشتنی که در آن چیکو بان‌بان با کمربند ابزار و دوستان ماجراجوی خود، از پس یک موقعیت چالش‌برانگیز که پایان‌اش خوشحالی تمام مردم شهر را به همراه دارد، بر‌می‌آیند و بری خرسه با کیک‌های توتی‌اش از آنها تشکر می‌کند.

ژانر : فانتزی

سال 2020 ٢۵ دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن چیکو بان‌بان قصد دارد با کودکان بياموزد که هر امری یک راه‌حل دارد و با همفکری و همکاری، بهترین تصمیم و عمل اتفاق خواهد افتاد. کودک بعد از تماشای انیمیشن ممکن است بخواهد در چالش‌ها یا موقعیت‌هایی که در نظر اش چالش‌برانگیزند به شما کمک کند، بهتر است از همراهی او تشکر کنید و ارزشمندی رفتار او را یادآوری کنید. در هنگام تماشای صحنه‌های از خودگذشتگی چیکو و دوستانش می‌توانید رفتار را و علت آن را برای کودک توضیح دهید.

خلاصه:  در راستای هدف انیمیشن پرورش خلاقیت کودک و تشویق و استفاده از راهکارهای او در موقعیت‌های چالش‌برانگیز از نظر کودک، میتواند به رشد شخصیت کودک کمک کند.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

کودکان ببیننده این انیمیشن، از رنگ‌های شاد و جذاب، موزیکال بودن انیمیشن و قهرمانانی که خوشحالی شهر به علت از خودگذشتی آنهاست، احساس سرخوشی و انرژی خواهند کرد. آنها ممکن است معنای از خودگذشتی و کمک به یکدیگر و همفکری را درک نکنند، و از آنجا که حافظه کودک در این محدوده سنی بازگشت‌پذیری ندارد و ممکن است ابتدای داستان را فراموش کرده باشد، مرور ابتدای داستان و رفتار خیرخواهانه چیکو و دوستانش میتواند به درک بهتر از انیمیشن در کودک منجر شود.

خلاصه:  صحبت کردن درباره همدلی، ارزشمندی مراسم‌های خاص یک جامعه و آموزش و بهره‌گیری از روش بهینه‌سازی در موقعیت چالش‌برانگیز، از اتفاقات مثبتی محسوب می‌شود که می‌تواند منجر به رشد و پرورش شخصیت کودک شود.

داستان اثر

داستان درباره مردم شهری است که هنگام تعطیلات توتی آنها فرا رسیده است اما با چالش‌هایی نظیر آماده نبودن درخت بزرگ توت شهرو خواب‌ماندن بری خرسه درست در هنگامی که باید کیک‌ها را به دست اهالی شهر برساند مواجه می‌شوند، اما چیکو بان‌بان با کمربند ابزار و دوستان ماجراجوی خود یعنی کلارک، رعد و برق رنگین‌کمون و تاینی مانند قهرمان از پس چالش ها بر می‌آیند و شادی را در شهر حاکم می‌کنند.

جزئیات اثر

کارگردان: Darragh O’Connell

نویسنده: Kristofer wellman, Gabe pulliam.... مترجم‌: سارا احمدزاده

تهیه کننده: مشخص نیست.

بازیگران: Dayci Brookshire, Andy Abbott, Robbie Daymond

شخصیت ها: چیکو بان‌بان، رعد و برق رنگین‌کمون، کلارک، تاینی، بری خرسه

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: A Netflix series

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد چیکو بان‌بان و تعطیلات شاتوتی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!