• امروز : 30 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن پرنسس قوها: افسانه خانواده‌ی سلطنتی (A Royal family Tale The Swan Princess )

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2779 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 8 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
«افسانه پرنسس قو» داستان پرنسس مهربانی به نام اودت است که نویددهنده‌ی بازگشت عصر خوبی­ها به سرزمین است و به همراه همسرش، پرنسس درک، به مردم کمک می­کند؛ اما نیرویی اهریمنی که به‌دنبال افزایش قدرت و فرمانروایی بر مردم است، افسانه را تغییر می­دهد و سنجاب­ها را مجبور به مرگ پرنسس می­کند. نمایش نیرویی ماورایی و درگیری فیزیکی ممکن است برای کودکان ترسناک باشد.
سال 2014 82 دقیقه جزئیات کامل اثر
8 مناسب خانواده -4 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن «پرنسس قوها: افسانه خانواده‌ی سلطنتی» داستان پرنسس مهربانی است که به مردم کمک می­کند و برای بازگشت عصر خوبی­ها به سرزمینشان، با نیرویی اهریمنی به نام هیولا درگیر می­شود. هیولا به دلیل اینکه مانند دودی سیاه‌رنگ نمایش داده می‌شود، ممکن است برای کودکان موجودی عجیب باشد و آن­ها را بترساند. نمایش مرگ والدین در این سن برای کودکان مناسب نیست و آن­ها را ناراحت می­کند. بهتر است بعد از تماشای صحنه مرگ پدر آلیس، با فرزندتان همدردی کنید و درصورت نیاز او را در آغوش بگیرید. کودکان کم‌سن‌تر از صحنه‌های جدایی والدین و فرزندانشان احساس ناراحتی زیادی می‌کنند.

با فرزندتان درباره‌ی احساسش نسبت به انیمیشن و رفتار شخصیت­ها مانند پرنسس قو و کمک­هایش به مردم، بدجنس‌بودن هیولا و دلیل کمک­ سنجاب­ها به پرنسس قو گفت‌وگو کنید.

خلاصه: نمایش نیرویی ماورایی که مانند دودی سیاه‌رنگ است، ممکن است برای کودکان ترسناک باشد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

دلیل دشمنی هیولا با پرنسس قو چه بود؟

چرا هیولا به‌دنبال سنگ درخشان بود؟

چرا سنجاب­ها به پرنسس قو کمک کردند؟

پرنسس قو چه ویژگی­های مثبتی داشت؟

تو از کدام صحنه‌های انیمیشن ترسیدی؟

خلاصه: به‌نظرت دلیل دشمنی هیولا با پرنسس قو چه بود؟

داستان اثر

نیروی اهریمنی به نام «هیولا» به‌دنبال این است که بیشترین قدرت را در دنیا به‌دست بیاورد و بر همه حمکرانی کند؛ اما روی تخته‌سنگی در جنگل افسانه­­ای به نام «پرنسس قو» نوشته شده است که نویددهنده‌ی بازگشت عصر خوبی­ها به سرزمین است. هیولا برای جلوگیری از این کار، نوشته تخته‌سنگ را تغییر می­دهد و سنجاب­ها را به ازبین‌بردن پرنسس قو مجبور می­کند. پرنسس قو که «اودت» نام دارد، بعد از ازدواج با «پرنس درک»، به مردم سرزمین کمک می­کنند. هیولا که برای مرگ پرنسس اودت و همسرش عجله دارد، در زمان بازگشت آن‌دو به قصر، جنگل را آتش می­زند و به‌همین‌خاطر مردی که همراه دخترش در جنگل زندگی می‌کرد، می­میرد. او قبل از مرگش از پرنس درک درخواست می­کند که مراقب دخترش، «آلیس»، باشد. بعد از مرگ پدر آلیس، پرنس و همسرش، آلیس را به قصر می­برند و از او مراقبت می­کنند. هیولا که متوجه علاقه پرنسس قو به آلیس می­شود، نقشه دزدیدن او را می­کشد تا به این بهانه پرنسس قو را به غارش بکشاند. بعد از دزدیده‌شدن آلیس، پرنس درک و پرنسس اودت به‌دنبال او می­روند و با کمک­های سنجاب دانایی به نام «اسکالین» موفق می‌شوند آلیس را پیدا کنند و هیولا را شکست دهند.

جزئیات اثر

کارگردان / مولف: Richard Rich / ریچارد ریچ

نویسنده / مترجم: Brian Nissen, Richard Rich/ برین نیسن

نام تهیه کننده: Jared F. Brown, Richard Rich/ جرادف براون، ریچارد ریچ

نام بازیگران:

نام شخصیت‌ها:

پرنسس اودت: زن مهربانی که به مردم سرزمینش کمک می­کند و برای بازگشت خوبی­ها با هیولا مبارزه می­کند، آلیس: دختری که پدرش را در آتش‌سوزی از دست می­دهد و پرنس درک و پرنسس اودت، او را به فرزندخواندگی می­پذیرند،

هیولا: نیروی اهریمنی که به‌دنبال قدرت زیاد و فرمانروایی بر همه است و به‌همین‌خاطر با پرنسس اودت درگیر می‌شود،

پرنس درک: مرد مهربانی که همسر پرنسس اودت است و برای مبارزه با هیولا به او کمک می­کند.

کشور سازنده: آمریکا، کره‌ی جنوبی

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پرنسس قوها: افسانه خانواده‌ی سلطنتی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!