• امروز : 31 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ (The Angry Birds 2)

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

4 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

3033 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
پرندگان خشمگین وارد یک ماجراجویی جدید می‌شوند ، در حالی که پادشاه خوک‌ها در حال طراحی نقشه‌ای برای انتقامی سخت از آنها است، پرندگان و خوکها، متوجه دشمنی مشترک میشوند؛ عقابها!

ژانر : ماجرا جویی

سال 2019 96 دقیقه جزئیات کامل اثر
11 مناسب خانواده 10 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 7 +
بر اساس 2 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

چرا +9 سال؟ والدین لازم است بدانند که این انیمیشن، در برخی موارد، حاوی صحنه هایی خشونت آمیز، صحنه های دلهره آور و ناهنجاری هایی به چشم میخورد. همچنین رابطه سیلور و قرمزی و زتا و ایتن نیز در نهایتا به یک رابطه عشقی منجر میشود. نقش ما چیست؟ توصیه می کنیم شما هم در کنار فرزندتان به تماشای انیمیشن بنشینید و او را در مسیر دریافت پیام یاری دهید. در مورد تغییر شخصیت ها و پیام داستان گفتگو کنید. می توانید باپاین سوالات گفتگو را آغاز کنید. پیامدهای خودخواهی های قرمزی چیست؟ آیا قرمزی در انتهای داستان شخصیت دوست داشتنی تری بود یا در ابتدا؟

داستان اثر

قرمزی، بعد از نجات جزیره پرندگان در جنگ با خوک ها، تبدیل به قهرمان جزیره شده و با دوستانش، امنیت جزیره را تأمین میکند. همچنان که درگیری هایی جزئی بین پرندگان و خوک ها در جریان است، ناگهان پای جزیره عقاب ها نیز به میان کشیده میشود. گلوله هایی یخی از طرف جزیره عقاب ها به سمت جزیزه خوک ها شلیک میشود و همین، خوک ها را مجاب میکند که با پرندگان صلح کنند و به دشمن مشترک بپردازند. زیتا، عقابی که از زندگی در جزیره یخی عقاب ها خسته شده، به دنبال فتح جزیره پرندگان و جزیره خوک هاست و قرمزی، سیلور، چاک، بمب و ایتن از پرندگان و لئونارد، کورتنی و گری، از خوک ها، برای از کار انداختن ابرسلاح عقاب ها، راهی جزیره عقاب ها میشوند. از سوی دیگر، سه پرنده کوچک که مشغول بازی و شبیه سازی جنگ خوک ها و پرندگان بودند، خواهران و برادران خود را که هنوز در تخم بودند، در ساحل گم میکنند و برای پیدا کردن آنها راهی دریا میشوند. تیم راهی جزیره عقاب میشود، ایتن فاش میکند که زیتا قبلا نامزد او بوده ولی او، بخاطر عدم آمادگی برای ازدواج، در روز عروسی فرار کرده است و به خاطر همین جرئت مقابله با زیتا را ندارد و بر میگردد. باقی تیم راهی مکان نگهداری ابرسلاح میشوند ولی قرمز و سیلور، با بدبیاری، به چنگ زیتا می افتند و زندانی میشوند. زیتا نیز با کشف تکنولوژی ساخت سلاحی که به جزیره خوک ها و پرندگان برسد، فرمان نهایی حمله را صادر میکند و به سمت جزایر شلیک میکند. ایتن، که خانه خود و کل جزیره را در معرض نابودی میبیند، دوباره به سمت جزیه عقاب ها حرکت میکند. 10 دقیقه پیش از شروع حمله نهایی، سیلور و قرمزی، موفق میشوند فرار کنند و به بقیه تیم بپیوندند. آنها نقشه میکشند ابرسلاح را قبل از شلیک از کار بیاندازند، اما موفق نمیشوند و همگی اسیر میشوند. در این لحظه ایتن نیز سر میرسد و به دست و پای زیتا می افتد تا او را ببخشد و از حمله منصرف شود، اما زیتا اظهار میکند این کار را بخاطر کینه از او انجام نمیدهد و اصلا در این مدت به او فکر نکرده است. در همین حین، سیلور نقشه ای میکشد تا در هنگام شلیک ابرسلاح، گلوله ها به داخل سلاح برگردند و سلاح را نابود کنند. سیلور و چاک از حواس پرتی بقیه استفاده میکنند و نقشه را عملی میکنند و سلاح نابود میشود. پرندگان کوچک نیز، تخم ها را نزد ماری پیدا میکنند و با او درگیر میشوند و تخم ها را نجات میدهند و به جزیره پرندگان برمیگردند. زیتا پس از نابودی ابرسلاح، به کار بد خود پی میبرد، با ایتن آشتی میکند و بار دیگر با او ازدواج میکند و خوک ها و پرندگان و عقابها با هم صلح میکنند. از آن سو، پرندگان کوچک متوجه شکسته شدن تخم ها میشوند، اما در کمال ناباوری، به جای پرنده، از داخل تخمها، مار بیرون می آید. در همان لحظه مار با سه جوجه از راه میرسد و پرنده های کوچک متوجه میشوند اشتباها تخم های مار را برداشته اند. بچه مارها به مادرشان میرسند و جوجه پرنده ها به خانواده شان. در انتها، جوجه پرنده ها در حالی که حواس خواهر و برادرهایشان پرت است، راهی دریا میشوند.

جزئیات اثر

کارگردان:توروپ ون اورمان

بازیگران:جیسون سودیکیس- جش گد- دنی مک‌براید- لزلی جونز- ریچل بلوم

پیت- دیویدسون- استرلینگ کی براون

نویسنده: پیتر اکرمن

کمپانی ساخت :کلمبیا پیکچرز

کشور سازنده:امریکا و فنلاند

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : خدیجه سهرابزاده

۱۸ بهمن ۱۴۰۰

مناسب سن 5 +

با سلام. خشونت بسیار زیاد دارد. صحنه های سکسی گاهی دیده می شود. گاهی برهنگی خوک ها، ازدواج بعد از فرزند دار شدن مناسب بچه ها نیست. مگر سانسور شود و بتوان به بچه ها نشان داد.

بزرگسال

توسط : Elham talebi

۲۴ اسفند ۱۳۹۹

مناسب سن 9 +

پرندگان خشمگین خیلی انیمیشن قشنگی بود اما از نظرمن اون سکانسی که پرنده نر و ماده رو هم دیگه میفتن و بقیه پرنده ها دارن بد نگاه میکنن، ( دقیقه 30:07) دقیقا مثالی هس از تحریک جنسی!در انمیشن متاسفانه من تحریک جنسی غیر مستقیم رو دیدم. ( اگه این دوتا پرنده روی هم میفتادن اما هیچکس هیچ واکنشی نشون نمیداد از نظر من مشکلی نداشت). و این قبیل مشکلاتی هستن که در اکثر آثار تولیدی کشورهای غربی دیده میشه : مشروبات الکلی، پارتی، تحریک جنسی مستقیم و غیر مستقیم، ازدواج سفید، بچه دار شدن قبل از ازدواج و عروسی، برهنگی های ورژن جدید ، نشان دادن حریم خصوصی مثل دستشویی کردن، نشان دادن خیانت و ایجاد بی اعتمادی ، خشونت خیلی زیاد و بیش از حد و….. به امید روزی که خودمون آثار فراوان پرمحتوا و سالم بسازیم و بزرگسال رو هم جذب کنیم.

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پرندگان خشمگین ۲

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!