• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن پاندا دربرابر بیگانگان (Panda vs. Aliens 2021)

author-img

توسط : ثمین نکوفر ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

728 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 7 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

انیمیشن کمدی و تخیّلی «پاندا دربرابر بیگانگان» روایت داستان پاندی، قهرمان برنامه‌ی تلویزیونی شهر نواست. گروهی از بیگانگان فضایی پس از دیدن یک برنامه‌ی تلویزیونی مربوط به پاندی تصمیم می‌گیرند برای تسخیر کره‌ی زمین خود را آماده کرده و به زمین سفر کنند. پاندی به کمک دوستانش به جنگ با آن‌ها می‌رود تا از کره‌ی زمین محافظت کند.

ژانر : کمدی

سال 2020 80 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن «پاندا دربرابر بیگانگان» روایت داستان «پاندی»، قهرمان شهر نواست که پس از حمله‌ی بیگانگان فضایی به سیاره‌ی زمین، برای حفاظت از انسان‌ها به جنگ با آن‌ها رفته و آن‌ها را شکست می‌دهد.

مبارزه و جنگ این دو گروه به‌صورت فانتزی بوده و در بستر داستان اتفاق می‌افتد ولی در طی داستان، استفاده از الفاظ نامناسب و فحاشی بسیار دیده می‌شود و می‌تواند برای کودکانمان اثرگذار باشد. پیشنهاد می‌شود که با کودکانمان دراین‌باره صحبت کنیم. در حین پخش القاظ نامناسب و فحاشی، زشتی این رفتار را گوشزد کرده و در تقبیح این رفتار برآییم.

همچنین ارزش کار گروهی و نجات انسان‌ها را مورد تشویق قرار دهیم. همچنین شاهد این موضوع هم بودیم که کاروت نابودگر در زمان عصبانیت رفتارهایی از قبیل فشردن گلوی پسرش برای خفه‌کردن او، سیلی‌زدن، توسری‌زدن ،کوبیدن مشت روی میز و پرت‌کردن اشیاء هستیم.

خلاصه: مراقب باشیم کودکمان به‌جای برداشت پیام‌های کم مثبت این انیمیشن، فحاشی و استفاده از الفاظ نامناسب را یاد نگیرد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با توجه به اینکه الفاظ نامناسب و فحاشی در این داستان مشاهده شده، پیشنهاد می‌شود که قبل و حین مشاهده این انیمیشن با فرزندانمان درمورد این رفتار نادرست صحبت کنیم و قبیح بودن این رفتار را گوشزد کنیم.

خلاصه: تذکر برای دوری از فحاشی و استفاده نکردن از الفاظ نامناسب.

داستان اثر

«پاندا دربرابر بیگانگان» یک انیمیشن کمدی و تخیّلی درمورد پاندایی دست‌وپاچلفتی به نام پاندی است که در یک سریال تلویزیونی نقش اصلی را به عهده دارد و به همین دلیل در بین مردم نوا بسیار محبوب است.

کاروت نابودگر که پادشاه سیاره‌ای دیگر است و همه‌ی سیاره‌ها را نابود می‌کند با دیدن یک برنامه‌ی تلویزیونی که در آن پاندی صحبت می‌کند، تصمیم می‌گیرد برای تسخیر کره‌ی زمین، به این سیاره سفر کرده و بعد از گرفتن گردنبند افسانه‌ای پاندی، این سیاره را نابود کند. پاندی با استفاده از این گردن‌بند که از اجدادش به او رسیده و همکاری دوستانش، کاروت نابودگر را شکست می‌دهد.

جزئیات اثر

کارگردان: Sean Patrick O'Reilly

نویسنده: Sean Patrick O'Reilly

تهیه کننده: Baiyi Chen.Steve Chicorel.Michelle O'Reilly.Stan Lee.Gil Champion

بازیگران: Sean Patrick O'Reilly. Sara Beck . Andrew Gray. David Milchard

شخصیت‌ها:

پاندی:شخصیت اصلی داستان و قهرمان داستان که شهر نوا را از دست بیگانگان نجات می‌دهد.

برونو: شخصیت روبه‌روی پاندا که منفی است ودر انتها به پاندا برای نجات شهر از دست بیگانگان کمک می‌کند.

کاروت نابودگر: شخصیتی خشن که قصد نابودکردن همه‌ی سیاره‌ها را دارد و از پاندی شکست می‌خورد.

کشور سازنده: کانادا و چین

کمپانی سازنده: Arcana Studio.Yisang Media Investment

مخاطب اثر: کودکان و نوجوانان

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد پاندا دربرابر بیگانگان

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!