• امروز : 5 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن هاچ، زنبور عسل (Honeybee: hotch )

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

4859 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

 

«هاچ، زنبور عسل»، انیمیشنی ژاپنی با روایت ماجراهای هاچ، زنبور شجاع و مهربانی است که در کودکی زنبورهای قاتل، مادرش را ربوده‌اند. او برای پیداکردن مادرش در سفری طولانی و پرماجرا دوستانی پیدا می‌کند که به او کمک می‌کنند تا مادرش را از دست زنبورهای قاتل نجات دهد. شجاعت و تلاش برای مقابله با افراد زورگو از صفات بارز اوست.

سال 1970 97 دقیقه جزئیات کامل اثر
8 مناسب خانواده 9 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

لازم است والدین بدانند جدایی که از ابتدای سفر بین هاچ و مادرش رخ می‌دهد و سفری که به‌تنهایی آغاز می‌کند، می‌تواند برای مخاطبان کم‌سن و حساس، آزاردهنده باشد. لازم است به هیجانات فرزند خود به گونه‌ای پاسخ دهید که او گمان نکند احساساتش بی‌اهمیت یا مسخره است. به او اطمینان دهید کنارش هستید و این تنها یک داستان خیالی است.

موفقیت اصلی هاچ در این داستان ناشی از رفتارهای مثبتی بود که در طول سفر با همه‌ی افراد داشت، این مسئله موجب شد تا دوستان بسیاری پیدا کند و درنهایت دوستانش با الگوگرفتن از رفتارهای مثبت هاچ، او را در پیداکردن و نجات مادرش از دست زنبورهای قاتل همراهی کنند. وجود چنین پیام‌ها و الگوهای مثبتی در این اثر می‌تواند در الگوبرداری‌های مناسب به فرزند شما کمک کند و بستری باشد تا با فرزندتان درباره‌ی اهمیت و ضرورت کمک به دیگران، شجاعت و نترس‌بودن در انجام رفتارهای درست صحبت کنید. شما می‌توانید موفقیت هاچ را که همان دفاع از حق است، برای فرزندتان شرح دهید و به او بفهمانید در زندگی روزمره خود نیز می‌تواند با شجاعت و بدون ترس از حق مظلوم دفاع کند.

خلاصه: شما می‌توانید با تماشای این محصول به همراه فرزندتان، به او یادآوری کنید شجاعت و تلاش برای دفاع از حق چه نتایجی برای خودش و دیگران خواهد داشت.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

چه ویژگی‌هایی از هاچ را دوست داری؟

چه ویژگی‌هایی موجب موفقیت هاچ و دوستانش شد؟

اگر به‌جای هاچ بودی، برای نجات دوستانت و مادرت چنین خطرهایی را متحمل می‌شدی؟

خلاصه:‌ کمک کنید تا فرزندتان متوجه شود هاچ چه ویژگی‌های رفتاری مثبتی داشت و درنهایت این رفتارهای مثبت، چه نتایجی برای او داشت.

داستان اثر

داستان «زنبوری» تنها و مهربان را به تصویر می‌کشد که در کودکی با حمله‌ی «زنبورهای قاتل» مادرش را از دست می‌دهد. دزدیده‌شدن مادرش توسط زنبورها، تصمیم او به سفری طولانی برای پیداکردن و نجات مادرش را به همراه دارد. ماجراهای این سفر، یافتن دوستان بسیاری را برای او رقم می‌زند که درنهایت با کمک همه­ی دوستانش موفق می­شود مادرش را پیدا کند و از دست زنبورهای قاتل نجات دهد. او در این مسیر سعی می‌کند با شجاعت و بدون ترس در مقابل تمام افراد زورگو بایستد و آن‌ها را شکست دهد.

جزئیات اثر

کارگردان:Ippei Kuri / ایپی کوری

نویسنده:Marc Handler /Jinzo Toriumi / مارک هاندر، جینزو توریومی

تهیه کننده:Tatsuo Yoshida / تاتسو یوشیدا

شخصیت‌ها:

هاچ: زنبور تنها و مهربانی که در کودکی، مادرش با حمله زنبورهای قاتل ربوده شده و در تلاش است تا با سفری طولانی مادرش را نجات دهد،

امی: دوست هاچ که برای پیداکردن مادرش از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

کشور سازنده: ژاپن

کمپانی ساخت: tatsunoko production

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هاچ، زنبور عسل

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!