• امروز : 10 فروردین 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن هالک در سرزمین هیولاها ( Hulk: where monsters dwell )

author-img

توسط : فاطمه جعفرپور ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1985 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 14 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.
 

ژانر این انیمیشن علمی ـ تخیلی است و به دلیل حضور موجودات ترسناک و مبارزات آن‌ها، ترس و خشونت زیادی را به نمایش می‌گذارد. کابوس که موجودی ترسناک و بی‌رحم است، می‌خواهد انسان‌ها با ترس‌هایشان زندگی کنند. او می‌خواهد ‌از ترس‌ها و کابوس‌های بچه‌ها هیولا بسازد و با آن‌ها وارد بُعد بیداری شود. دکتر استرنج و هالک به بچه‌ها کمک می‌کنند و کابوس را از بین می‌برند.

سال 2016 75 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

در این انیمیشن موجودات ترسناک زیادی مانند هالک، کابوس و... وجود دارند که مشاهده‌ی آن‌ها می‌تواند باعث ترس و وحشت کودکان شود. مشاهده‌ی مبارزاتی که کابوس با هیولاها انجام داده است و مبارزاتی که هالک با بنر انجام می‌دهند، می‌تواند برای کودکان آزاردهنده باشد. دکتر استرنج قدرت جادویی دارد و از آن استفاده می‌کند، ممکن است مشاهده‌ی صحنه‌های جادو، باعث احساس ضعف در کودکان شود و آن‌ها بخواهند از کارهای دکتر استرنج تقلید کنند. این انیمیشن خواب و کابوس را خیلی وحشتناک جلوه داده است. والدین می‌توانند درباره‌ی خواب‌های پریشان فرزندانشان با آن‌ها صحبت کنند.

خلاصه: این انیمیشن شامل موجودات ترسناک است و مبارزات فراوانی در آن دیده می‌شود.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

اگر فرزندتان خواب‌های پریشان می‌بیند، با او برای حل این مشکل گفت‌وگو کنید و دنبال راه‌حل بگردید.

با فرزندان خود درباره‌ی اهمیت کار گروهی و تأثیری که بر نتیجه‌ی کار می‌گذارد، گفت‌وگو کنید.

با فرزند خود درباره‌ی ویژگی‌های یک قهرمان گفت‌وگو کنید.

خلاصه: با فرزندان خود درباره‌ی ازبین‌بردن خواب‌های پریشان، اهمیت کار گروهی و ویژگی‌های یک قهرمان صحبت کنید.

داستان اثر

«دکتر استرنج» مرد بسیار قدرتمند و مهربانی است که به انسان‌ها کمک می‌کند. «خانواده‌ی بنیتو» با دکتر استرنج تماس می‌گیرند و به او می‌گویند که پسرشان خیلی در خواب اذیت می‌شود و مدام کابوس می‌بیند. دکتر استرنج به بررسی این مشکل می‌پردازد و همراه با «بنر» و «هالک» وارد عالم خواب می‌شود. هالک که یک هیولای سبزرنگ است، ترس‌های بنر است. بنر و هالک در عالم رؤیا با یکدیگر مبارزه می‌کنند و هرکدام سعی دارند دیگری را از بین ببرند. «کابوس» که موجودی بسیار ترسناک و بدجنس است، می‌خواهد همه‌ی انسان‌ها با ترس‌هایشان زندگی کنند و ترس‌هایشان به هیولا تبدیل و با آن‌ها وارد عالم بیداری شود. کابوس، بچه‌ها و دکتر استرنج را در ترس‌هایشان زندانی می‌کند. هالک کابوس را فریب می‌دهد و بچه‌ها و دکتر استرنج را از ترس‌هایشان آزاد می‌کند. بچه‌ها فرار می‌کنند، آن‌ها برای اینکه بتوانند از عالم رؤیا خارج شوند، باید بر ترس‌هایشان غلبه کنند. «جرمی» به بنیتو برخورد می‌کند و او را نیز به هیولا تبدیل می‌کند. بچه‌ها، دکتر استرنج، هالک و کابوس وارد بُعد بیداری می‌شوند. کابوس که می‌خواهد پادشاه زمین شود و همه‌ی بچه‌ها را به هیولا تبدیل کند، اندازه‌اش بسیار بزرگ می‌شود و شروع به مبارزه به هیولاهایی می‌کند که با دکتر استرنج همکاری دارند. هیولاها متوجه می‌شوند که مبارزه‌ی تک‌تک با کابوس فایده ندارد، ازاین‌رو با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و سر کابوس را گرم می‌کنند. آنگاه دکتر استرنج وردی را می‌خواند و کابوس کوچک می‌گردد و از بُعد بیداری خارج می‌شود.

جزئیات اثر

کارگردان: Ang lee/ انگ لی

نویسنده:Atan lee  / اتان لی

نام تهیه‌کننده: Ang lee/ انگ لی

نام بازیگران: Eric bana / اریک بانا

نام شخصیت‌ها:

دکتر استرنج: دکتر استرنج مردی مهربان با قدرت فوق‌العاده زیاد است، او ساحر بُعد بیداری است و می‌تواند از انسان‌ها در این بُعد محافظت کند،

هالک: هالک ترس‌های یک انسان به نام بنر است که به‌صورت یک هیولا درآمده است، هالک به بُعد بیداری نیز وصل است و می‌تواند در هردو بُعد خواب و بیداری فعالیت کند.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: universal picture

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هالک در سرزمین هیولاها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!