• امروز : 1 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن هاروی و موزه‌ی جادویی (Harvie And The Magic Museum )

author-img

توسط : کدومو ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

1223 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 8 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این انیمیشن یک انیمیشن ماجراجویانه است. هاروی عاشق بازی‌های کامپوتری و برنده‌شدن است؛ اما پدرش که صاحب یک موزه است، با اینکه پسرش وقت زیادی صرف بازی‌های کامپیوتری می‌کند، مخالف است. روزی هاروی وارد قسمت‌های ناشناخته‌ای از موزه می‌شود و این‌بار افتخار و شهرت را در نجات‌دادن موزه‌ی پدرش می‌بیند. این انیمیشن اهمیت میراث فرهنگی و تلاش برای نجات دیگران را به فرزندان شما نشان می‌دهد.

سال 2017 86 دقیقه جزئیات کامل اثر
0 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

هاروی از بازی‌های کامپیوتری خیلی زیاد استفاده می‌کند و اتفاقاتی را که در موزه برایش می‌افتد، شبیه بازی‌های کامپیوتری می‌داند و شبیه بازی با آن‌ها برخورد می‌کند. شما می‌توانید با فرزندانتان درباره‌ی اینکه چه اندازه استفاده از بازی‌های کامپیوتری متعادل است، گفت‌و‌گو کنید.

هاروی برای اینکه بتواند از صبح تا شب با کامپیوتر بازی کند، پدرش را فریب می‌دهد و به او دروغ می‌گوید. اگر شما هم چنین مشکلی در خانه دارید، با فرزندانتان برای حل این مشکل گفت‌وگو کنید و در خانه ساعت مشخصی را برای بازی‌های کامپیوتری مشخص کنید.

بعضی از عروسک‌هایی که هاروی آن‌ها را بیدار می‌کند، ظاهر ترسناکی دارند. او یک شوالیه را نیز بیدار می‌‌کند که صحنه‌های خشونت‌آمیزی را به‌وجود می‌آورد. این صحنه‌ها ممکن است باعث ترس کودکان شود. این انیمیشن اهمیت میراث فرهنگی را به کودکان گوشزد می‌کند. شما می‌توانید میراث فرهنگی کشورمان را به فرزندانتان معرفی کنید و درباره‌ی اهمیت نگهداری از آن‌ها با کودکانتان صحبت کنید.

خلاصه: هاروی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند است، با اتفاقاتی که در موزه رخ می‌دهد شبیه بازی کامپیوتری برخورد می‌کند و به حرف کسی گوش نمی‌دهد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

با فرزندان خود درباره‌ی میراث فرهنگی کشورمان و اهمیت حفظ و نگهداری از آن‌ها صحبت کنید.

با فرزندانتان درباره‌ی اینکه چگونه می‌توانیم در استفاده از بازی‌های کامپیوتری تعادل ایجاد کنیم، گفت‌وگو کنید و فواید و ضررهای بازی‌های کامپیوتری را شرح دهید.

با فرزندانتان درباره‌ی راه‌هایی که هاروی می‌توانست پیدا کند تا اختلافاتش با پدرش سر بازی‌های کامپیوتری از بین برود و پدرش او را بهتر درک کند، گفت‌وگو کنید.

خلاصه: با فرزندان خود درباره‌ی میراث فرهنگی و حد تعادل استفاده از بازی‌های کامپیوتری گفت‌وگو کنید.

داستان اثر

هاروی به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌ی زیادی دارد. آقای اسپیبل، پدر هاروی و مسئول یک موزه است که در آن عروسک‌های قدیمی زیادی نگهداری می‌شود. هاروی همراه دوستش، مونیکا، وارد موزه می‌شوند. ناگهان چشم هاروی به صفحه‌ای می‌افتد و آن را برمی‌دارد. هاروی شروع به بازی با دکمه‌های صفحه می‌کند که ناگهان تعدادی از عروسک‌ها بیدار می‌شوند. عروسک‌ها به هاروی پیشنهاد می‌دهند که او عروسک‌گردانشان شود و صفحه را در بالاترین نقطه‌ی موزه قرار دهد تا جزء مشاهیر جهان گردد. هاروی که خیلی دوست دارد آدم معروفی بشود، تمام تلاشش را برای انجام این کار می‌کند و صفحه را در بالاترین نقطه‌ی موزه قرار می‌دهد. هاروی دکمه‌ای را می‌زند و باعث می‌شود عروسک‌گردان قبلی، بستر، که مرد خودخواهی است از خواب بیدار شود. بستر می‌خواهد همه‌ی مردم دنیا عروسک شوند. او آقای اسپیبل را به عروسک تبدیل می‌کند. هاروی دسته را از بستر می‌گیرد و با این کارش پدرش را نجات می‌دهد. بستر برای اینکه دوباره صفحه را به‌دست بیاورد، مونیکا را گروگان می‌گیرد. هاروی صفحه را روی قلب بستر می‌گذارد و او از بین می‌رود. مردم شهر که به عروسک نمایشی تبدیل شده بودند، دوباره به حالت اولشان برمی‌گردند و رابطه‌ی هاروی و پدرش نیز بهبود می‌یابد.

جزئیات اثر

قالب اثر: انیمیشن

ژانر اثر: ماجراجویی

کارگردان: Martin Kotik / مارتین کوتیک

نویسنده: Jesper Møller / جسپرمولر

نام تهیه‌کننده: Martin Kotik/ مارتین کوتیک

نام بازیگران: Mike Pollock, Marc Thompson / مایک پلاک، مارک تمپسن

نام شخصیت‌ها:

هاروی: هاروی پسری مغرور و خودرأی؛ اما مهربان است و عاشق بازی‌های کامپیوتری است،

 آقای اسپیبل: پدر هاروی و مسئول موزه است، او پدری مهربان و دلسوز است که به میراث فرهنگی اهمیت زیادی می‌دهد،

مونیکا: دختری باهوش و مهربان است که درپس‌گرفتن صفحه به هاروی کمک می‌کند.

کشور سازنده: چک

کمپانی سازنده: Grid Animation

نظرات کاربران

هیچ نظری وجود ندارد

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد هاروی و موزه‌ی جادویی

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!