• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن مینیون‌ها و بیشتر ۱ (Minions & More 1)

author-img

توسط : ریحانه علیپور ارزیاب کدومو

1 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2003 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 9 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

این محصول، مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه برگرفته از انیمیشن «من نفرت‌انگیز» است. به علاوه داستان ‌های خنده‌داری از دیگر شخصیت‌های کارتونی شرکت ایلومینیشن نیز بازگو می‌شود که می‌تواند برای مخاطبان سرگرم کننده باشد.

ژانر : کمدی

سال 2022 46 دقیقه جزئیات کامل اثر
10 مناسب خانواده 0 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 13 +
بر اساس 1 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

انیمیشن «مینیون‌ها و بیشتر 1» شامل چندین انیمیشن کوتاه و چند دقیقه‌ای از شرکت ایلومینیشن است که در سال‌های قبل ساخته شده‌اند، همه‌ی این انیمیشن‌های کوتاه به صورت یکجا و پشت سرهم دوباره در سال 2022 با این عنوان منتشر شده است. محتوای این مجموعه بیشتر کمدی است و صرفا جهت سرگرمی مخاطب تهیه شده‌اند. گاهی پیام‌هایی با موضوع مهربانی و کمک کردن نیز نمایش داده می‌شود.

خلاصه:

این محصول، از انیمیشن‌های کوتاه شرکت ایلومینیشن که در طول سال‌ها ساخته شده، جمع آوری شده است و بیشتر جنبه سرگرمی و طنز دارد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

داستان‌های این مجموعه بسیار کوتاه هستند، با این حال والدین می‌توانند در مورد کارهای خوب و بد مینیون‌ها صحبت کنند. مینیون‌ها گاهی به دوستانشان کمک می‌کنند اما گاهی در حال انجام خرابکاری هستند.

در یک قسمت یک سوسیس از شیرجه زدن می‌ترسید؛ چطور این سوسیس توانست بر ترسش غلبه کند؟

می‌توان از کودک پرسید او از چه چیزهایی می‌ترسد؟ چه عاملی باعث این ترس شده؟ به نظرش دیگران چطور می‌توانند به او کمک کند تا ترس‌هایش را کنار بگذارد؟

خلاصه:

والدین می‌توانند در مورد کارهای خوب و بد شخصیت‌ها و همینطور شجاعت در انجام کارها با کودکان صحبت کنند.

داستان اثر

10 داستان کوتاه در این انیمیشن گنجانده شده است. یک مینیون می‌خواهد یک حیوان خانگی داشته باشد، یک توله سگ با زحمت فراوان برای صاحب بیمارش چای گرم آماده می‌کند، مینیون‌ها تلاش می‌کنند تا پیشاهنگ شوند، یک خوکچه هندی در یک آپارتمان سرگردان است و از طریق کانال کولر زندگی ساکنان را تماشا می‌کند، اگنس با کمک مینیون‌ها دوچرخه سواری را یاد می‌گیرد و یک دزد ماشین بستنی فروشی را دستگیر می‌کند، خانم کرالی بعد از سال‌ها دوست دارد یک قرار عاشقانه داشته باشد، کایل عاشق یک سگ مونث همسایه می‌شود، داستان یک سوسیس که از اینکه ترسو خوانده می‌شود ناراحت است، لوراکس و پیپ سعی می‌کنند وانسلر را بترسانند، مینیون‌ها به بابانوئل کمک می‌کنند.

جزئیات اثر

کارگردان: Pierre Coffin/ Kyle Balda/ پیر کافین/ کایل بالدا

نویسنده: Van Robichaux/ Evan Susser/ ون روبیشو/ ایوان ساسر

تهیه کننده:

 Chris Meledandri / Janet Healy / Chris Renaud/ کریس رناد/ جانت هیلی/ کریس ملدندری

بازیگران:

 Pierre Coffin/ Miranda Cosgrove/ Danny DeVito/ پیر کافین/ میراندا کاسگروو/ دنی دِویتو

نام شخصیت ها:

مینیون ها: آن‌ها موجودات زرد رنگی هستند که توسط شرک ایلومینیشن ساخته شده‌اند؛ رفتار و شخصیت مینیون‌ها مشابه کودکان خردسال طراحی شده است و با زبانی نامفهوم صحبت می‌کنند.

اگنس: دختر بچه‌ای که در انیمیشن من نفرت انگیز حضور دارد. اگنس به همراه دو دختر بزرگتر در یتیم خانه زندگی می‌کردند که بعد توسط گرو به فرزندخواندگی گرفته می‌شوند.

جانی: شخصیتی با چهره گوریل که از کاراکترهای انیمیشن آواز (Sing) است.

خانم کرالی: یک ایگوانا (مارمولک) که از قهرمانان انیمیشن آواز است.

کایل: سگ خانگی گرو (شخصیت اصلی انیمیشن من نفرت انگیز) است، این سگ اکنون به اگنس داده شده است.

لوراکس: یک موجود نارنجی رنگ که سبیل‌های بلندی دارد و تقریبا مشابه میمون است. لوراکس شخصیت اصلی در انیمیشنی با همین نام ساخته شرکت ایلومینیشن در سال 2012 است.

پیپ اسکوئیک (پیپ): حیوانی کوچک مشابه خرس که در انیمیشن لوراکس ظاهر می‌شود.

وانسلر: مردی جوان که شخصیت منفی در انیمیشن لوراکس است.

کشور سازنده: آمریکا

کمپانی سازنده: Illumination Entertainment

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : مهدی ایزدی

۱۵ آبان ۱۴۰۱

مناسب سن 13 +

بهترین کارتون

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مینیون‌ها و بیشتر ۱

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!