• امروز : 29 اسفند 1402
logo

نقد و بررسی انیمیشن مهدکودک خانم زرافه

author-img

توسط : مهدیه جعفری ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

3720 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 3 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

مجموعۀ «مهدکودک خانم زرافه» در 260 قسمت 6 دقیقه‌ای برای گروه سنی خردسال در کشور اسپانیا تولیدشده است. پنج بچه حیوان تا زمانی که والدینشان بیایند در مهدکودک چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند. آن‌ها با کمک یکدیگر تلاش می‌کنند مشکلات را حل کنند.

ژانر : فانتزی

سال 2007-2011/1386-1390 50 قسمت 12 دقیقه‌ای جزئیات کامل اثر
1 مناسب خانواده 1 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 3 +
بر اساس 3 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

این انیمیشن روایت ساده و روانی دارد و برای مخاطب خردسال بسیار مفید و مناسب است. در هر قسمت حیوانات چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند. گاهی کاردستی‌هایی درست می‌کنند. می‌توانید آن‌ها را در خانه در کنار فرزندتان انجام دهید و آن‌ها را به دیوار اتاقش بچسبانید. از فرزندتان بخواهید بعد از تماشای چند قسمت از انیمیشن کاراکترهای موجود در آن را بدون نگاه کردن نقاشی کند تا قوه تخیل و حافظه‌اش تقویت شود. سعی کنید پیام‌ها و مفاهیمی که در هر قسمت وجود دارد را برای او تشریح کنید تا بهتر متوجه شود.

خلاصه: تماشای این انیمیشن باعث می‌شود کودکتان چیزهای جدیدی یاد بگیرد.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

از کودکتان بخواهید بعد از تماشای هر قسمت مفاهیمی که دریافت کرده است را بیان کند.

از او بپرسید دوست دارد به‌جای کدام‌یک از شخصیت‌های انیمیشن باشد.

نظرش را در مورد روابط گرم و صمیمی بچه حیوانات باهم بپرسید. آیا او تاکنون با دوستش قهر کرده است. چرا؟

خلاصه: نظر فرزندتان را در مورد روابط دوستانه حیوانات بپرسید و با او گفت‌وگو کنید.

داستان اثر

در مهدکودک خانم زرافه پنج بچه حیوان وجود دارند که مربی آن‌ها خانم زرافه است. خانم زرافه در هر قسمت چیزهای جدیدی به آن‌ها یاد می‌دهد. بچه‌ها با کمک یکدیگر کارهای خلاقانه و جدیدی انجام می‌دهند به‌عنوان‌مثال در یک قسمت با سبزی‌ها، عروسک‌های قشنگی می‌سازند و نمایشی را برای پدرها و مادرهایشان اجرا می‌کنند.

جزئیات اثر

کارگردان: Teo Tarras, Josep Viciana/جوزف ویکانا، تی تاراس

نویسنده: Josep Viciana, Ian Carney, Teo Tarras / جوزپه ویچیانا، ایان کارنی، تئو تارراس

نام شخصیت‌ها: خانم زرافه: مربی مهدکودک است که شاگردانش شیر، فیل، پنگو، پیشی و پاندا هستند. او به آن‌ها در هر قسمت چیزهای جدیدی یاد می‌دهد. شیر، پنگو، پیشی، پاندا، فیل: از بچه‌های مهدکودک هستند که با کمک یکدیگر چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند. کشور سازنده: اسپانیا

کمپانی سازنده: Agogo Media (as Agogo Productions)، Neptuno Films، Televisió de Catalunya (TV3)/آگوگو مدیا، نپتونو فیلمز، تلویزیون دی کاتالونیا

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : 09126****63

۲۰ اسفند ۱۳۹۹

مناسب سن 3 +

خیلی انیمیشن خوبیه دوبله ای که شبکه پویا داره هم خیلی خوب و قابل قبوله

بزرگسال

توسط : سمیه وظیفه خواه

۱۸ اسفند ۱۳۹۹

مناسب سن 4 +

محیط شاد و رنگی و توجه به نیازها و چالش‌های بچه های زیر دبستان.... فقط باید به بچه ها تذکر داد برنامه های مفید را هم به اندازه و با برنامه ریزی نگاه کنند

بزرگسال

توسط : اشرف سادات میرزاده حسینی

۱۷ اسفند ۱۳۹۹

مناسب سن 2 +

این اثر از نظر اموزی بسیار غنی است و نمره داده شده کم است. در واقع در این کارتون همه ی مهارتهای زندگی به زبان کودکانه رخ میدهد که واقعا قابل تحسین است

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد مهدکودک خانم زرافه

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!