• امروز : 6 اردیبهشت 1403
logo

نقد و بررسی انیمیشن ملکه‌ی برفی: سرزمین آینه‌ها ( The Snow Queen: Mirrorlands 2018)

author-img

توسط : ثمین نکوفر ارزیاب کدومو

3 سال پیش

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

2967 بازدید

reviews-image

دیدگاه کدومو

kodoumo-logo 6 +
این ستاره‌ها کیفیت فنی محصول بوده و فارغ از معیارهای تربیتی و ارزش‌های اخلاقی به اثر داده شده است. ارزیاب براساس میانگین امتیاز اثر در پلتفرم‌های مختلف و نگاه فنی خود به محصول این امتیاز کیفی را برای محصول لحاظ کرده است.

یک پادشاه مقتدر که با جادوگری مخالف است راهی پیدا می‌کند تا تمام جادوها را از دنیا نابود کند. او همه‌ی دارندگان قدرت جادو را در سرزمین آینه‌ها محبوس می‌کند. سرزمین آینه‌ها جایی است که ملکه‌ی برفی به آنجا تبعید شده است. تنها کسی که می‌تواند او را متوقف کند و داستان افسانه‌ای را در دنیا حفظ کند «گردا» است. بزرگ‌ترین قدرت گردا جادو نیست، بلکه ایمان او به مهربانی و دوستی است. در این راه، ترول‌ها، دزدان دریایی و حتی خود ملکه‌ی برفی به گردا کمک می‌کنند.

ژانر : ماجراجویی

سال 2018 84 دقیقه جزئیات کامل اثر
6 مناسب خانواده 3 نامناسب خانواده

دیدگاه والدین

kodoumo-logo 4 +
بر اساس 3 رای

دیدگاه فرزندان

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

شاخص های اثر

شما هم بررسی کنید
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آنچه لازم است والدین بدانند

«ملکه‌ی برفی» یک انیمیشن سریالی و دنباله‌دار است. داستان این قسمت درمورد دختری مهربان به نام «گردا» است که برای نجات خانواده‌اش و همه‌ی جادوگران محبوس در سرزمین آینه‌ها تلاش می‌کند و با نیروی ایمان و مهربانی آن‌ها را نجات می‌دهد.

ممکن است فرزندانمان با شخصیت‌های این انیمیشن همذات‌پنداری کرده و بسیاری از ویژگی‌ها را تقلید کنند. در این انیمیشن صحنه‌های دلهره‌آور به‌ندرت دیده می‌شود. فقط در اواخر داستان که شاهد درگیری غول سنگی و پادشاه بودیم ممکن است کودکانمان دچار دلهره و ترس شوند. همچنین یکی از نکات این انیمیشن نمایش زیاد نمادها و زوایای جادوگری و فرقه‌های مشابه است.

خلاصه: این انیمیشن مقداری تقلیدپذیر است و ترس چندانی در داستان نیست.

با فرزندان خود صحبت کنید درباره

والدین عزیز ضمن تحسین کار گردا در بخشیدن اشتباهات دیگران، با طرح سوالاتی به کودکتان در پیگیری داستان و نکات مثبت آن کمک کنید.

چرا پادشاه با جادو و جادوگران مخالف است؟ دلیل موفقیت گردا چیست؟ چه چیزی باعث شد که دیگران به گردا کمک کنند؟ ملکه‌ی برفی چطور نجات پیدا کرد؟

خلاصه: درمورد رفتارهای درست گردا با فرزندانتان به گفت‌وگو بنشینید.

داستان اثر

داستان درباره‌ی دختری مهربان به نام گرداست که برخلاف خانواده‌اش که جادوگری بلدند، در خود نیروی جادویی احساس نمی‌کند. در شهرشان پادشاهی مقتدر زندگی می‌کند که از جادو و جادوگران بیزار است و معتقد است تکنولوژی بسیار کاربردی‌تر و بهتر از جادوگری است.

پادشاه برای نابودکردن جادوگران از آن‌ها دعوت می‌کند به سرزمین آینه‌ها بروند. سرزمین آینه‌ها جایی است که ملکه‌ی برفی به آنجا تبعید شده است و با ورود به آنجا هیچ راهی برای برگشت نیست.

گردا که تمام خانواده‌اش در آنجا محبوس می‌شوند با کمک دوستانش و روح ملکه‌ی برفی در تلاش برای نجات آن‌ها برمی‌آید. بزرگترین نیرویی که به گردا در این راه کمک می‌کند ایمان او به مهربانی و دوستی است. ترول‌ها و دزدان دریایی نیز در این راه او را همراهی و یاری می‌کنند.

پادشاه هر کاری می‌کند تا گردا به هدفش نرسد. در انتها زمانی‌که گردا و پادشاه درحال مبارزه هستند، نیروی جادویی او زنده می‌شود و می‌تواند پادشاه را شکست دهد .در این حین پسر پادشاه نیز که نیروی جادویی را در خود احساس می‌کند وارد آینه می‌شود و پادشاه متوجه می‌شود که در تمام این مدّت نسبت به جادوگران اشتباه فکر می‌کرده است. در آخر، همه از سرزمین آینه‌ها نجات پیدا می‌کنند. ملکه برفی نیز با بخشش گردا از تبعید نجات پیدا می‌کند.

جزئیات اثر

کارگردان: Tsitsilin Robert Lenc e/Aleksey

نویسنده: Andrey Korenkov/Robert Lence/Vladimir Nikolaev

تهیه کننده: Vladimir Nikolaev /Pavel Stepanov

بازیگران: Nikolai Bystrov/Anton Eldarov/Lori Gardner

شخصیت‌ها:

گردا: دختری مهربان که برای نجات خانواده‌اش و همه‌ی جادوگران محبوس در سرزمین آیینه‌ها تلاش می‌کند و با نیروی ایمان و مهربانی آن‌ها را نجات می‌دهد.

پادشاه هارولد: پادشاهی دانشمند که با تکنولوژی قصد ازبین‌بردن جادو و جادوگری دارد.

ملکه‌ی برفی: کسی که به سرزمین آینه‌ها تبعید شده و برای نجات خودش و جادوگران به گردا کمک می‌کند.

کشور سازنده: روسیه

نظرات کاربران

بزرگسال

توسط : آتنا دانشمند

۸ شهریور ۱۴۰۱

مناسب سن 4 +

حالا که ملکه ی برفی ۴ است چرا به جای این که بنویسید ملکه ی برفی سرزمین آینه ها ننوشتید ملکه ی برفی ۴ سرزمین آینه ها

بزرگسال

توسط : آتنا دانشمند

۸ شهریور ۱۴۰۱

مناسب سن 4 +

این ملکه ی برفی قسمت ۴ است .

بزرگسال

توسط : آتنا دانشمند

۸ شهریور ۱۴۰۱

مناسب سن 4 +

واقعاً عالی ، نمی دانید چه قدر

هیچ نظری وجود ندارد

افزودن دیدگاه در مورد ملکه‌ی برفی: سرزمین آینه‌ها

مناسب برای رده سنی :
این اثر چطور بود :

سرویس کدومو به عنوان دستیار چندرسانه‌ای خانواده و سامانه‌ی هدایت مصرف خانواده اعلام می‌کند که کلیه‌ی تصاویر استفاده‌شده در این نرم‌افزار به‌صورت رایگان و بدون مالکیت شخص یا نهادی است و همچنین محتواهای متنی، پادکست‌های صوتی و یا ویدیوهای تولید و ثبت‌شده در بخش‌های مختلف این نرم افزار متعلق به سرویس تولید محتوای کدومو بوده و حق انحصاری پدیدآورنده‌ی اثر برای بهره‌برداری مادی و معنوی برای این مجموعه محفوظ است.

درباره کدومو

شما والدین عزیز تنها نیستید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

با هم می‌توانیم دنیای رسانه‌ای امن برای فرزندانمان بسازیم. فقط کافیست با ما همراه شوید تا در این مسیر دستیار شما باشیم!